پارسیان اوین تهران را بیشتر بشناسید 1

هتل پارسیان اوین تهران را بیشتر بشناسید

هتل‌هایی با پسوند یا پیشوند پارسیان همیشه برای مسافران ایرانی و آن‌هایی که دستی بر آتش گردشگری دارند، نامی آشنا و قابل اطمینان است؛ حتی اگر این نام بعد از اوین هم اسم یکی از زندان‌های معروف کشور باشد. هتل پارسیان اوین تهران یکی از گزینه‌های نابی است که شاید در سفر به شهرهای دیگر نصیبتان نشود. خدمات، امکانات، دسترسی و سر جمع همه فاکتورهای یک مسافرت را که درنظر بگیریم، هتل اوین بی‌نظیر است. در این مطلب قصد بررسی تمام و کمال هتل اوین تهران را داریم؛ با ما همراه باشید.

درباره هتل اوین چه می‌دانید؟

اگر تاکنون نام این هتل را نشنیده‌اید، حتما نام زندانش به گوشتان خورده؛ اما باید بدانید که هتل اوین برادر دو قلو و خوب خانواده آن‌ها بوده است! هتل اوین در سال 48 ساخته شد. چهار طبقه که سر جمع 150 واحد اقامتی از اتاق‌های یک و دو نفره، سوئیت‌های رویال و عادی را تشکیل می‌دهد. این‌که شما کدام اتاق را انتخاب کنید یا اصلا قصد رزرو این هتل را داشته باشید، یکی از سوال‌هایی است که حتما تا آخر این مطلب مشخص می‌شود.

تاریخچه هتل اوین تهران چیست؟

از سال‌های قبل یعنی حدود 50 سال پیش هتلی بزرگ در تهران ساخته شد که به‌دلیل قرارگیری در محدوده اوین با دسترسی مناسب به دریاچه چیتگر نام آن را اوین گذاشتند. از همان اول هتل جزو یکی از بهترین ساختمان‌های شهر تهران بود. هر مسافری که از شهرهای دیگر وارد تهران می‌شد، میان هر هتل در تهران سراغ هتل اوین را می‌گرفت. تا اینکه دست تقدیر انقلاب ایران را رقم زد و داستان هتل با بنیاد مستضعفان بنیاد یکی شد.

این هتل تا سال‌های دهه 60 زیر نظر بنیاد بود تا اینکه در جریان خصوصی‌سازی شرکت‌ها و ساختمان‌های مصادره شده از زمان حکومت پادشاهی این هتل را نیز به گروه پارسیان سپردند. گروه بزرگ هتل‌داری پارسیان را که می‌شناسید؛ همان گروه قدیمی و معروف که تقریبا در بیشتر نقاط مهم کشور هتلی بزرگ دارند و به‌عنوان یکی از سلاطین این عرصه شناخته می‌شوند.

لازم‌ به توضیح نیست که هتل پارسیان اوین چه شرایطی را طی کرد تا قسمت‌های عمده هتل سال 85 موردبازسازی قرار گرفت و التبه هنوز نیز بازسازی و اصلاح قسمت‌هایی از آن ادامه دارد.

 

1629103624611a26081d34a main

 

اتاق و سوییت‌های هتل اوین کدام است؟

در هتل اوین تهران چهار نوع اتاق عمده، واحدهای اقامتی را تشکیل می‌دهند. هرچند که ظرفیت این اتاق‌ها چندان تفاوتی با هم ندارند؛ اما می‌توان از نظر کیفیت انتخاب را به خوب و خوب‌تر تشبیه کرد. نکته مهمی در رابطه با همه اتاق‌های هتل اوین وجود دارد و آن هم امکانات موجود در آن‌ها است. امکاناتی نظیر روم سرویس، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی، دمپایی، IPTV یا شبکه پخش فیلم، پاورسوئیچ، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی در همه اتاق‌ها ثابت هستند.

اتاق دو نفره دبل

نوعی اتاق با تخت دو نفره است که همان امکانات موجود گفته شده در آن وجود دارد و چیزی بیشتر نیست.

اتاق دو نفره تویین

اتاقی با ظرفیت دو نفره که دو تخت یک نفره جدا از هم در آن گذاشته شده است.

سوئیت معمولی

سوئیت معمولی گزینه خوبی برای خانواده‌ها یا تازه عروس و دامادها است. سوئیتی بسیار شیک و تروتمیز که امکانات خوبی در فضای بزرگی دراختیار مسافران می‌گذارد.

سوئیت رویال

این سوئیت بزرگ‌ترین متراژ را میان واحدهای اقامتی دارد و همین مساله نیز تفاوت اصلی آن با دیگر واحد‌ها است. واحدی تقریبا شبیه به آپارتمان که در آن بهترین امکانات و خدمات قرار دارد. یکی از گزینه‌های نابی که در دیگر اتاق‌ها نیست و فقط سوئیت رویال دارد، سونا در اتاق و قسمت بهداشتی آن است. فکر نکنم از خیر این مورد آسان بگذرید! پس پیشنهاد می‌کنم هر چه سریع‌تر سری به سوئیت رویال هتل اوین در تهران بزنید. مطمئن باشید با قیمت هتل های تهران این امکانات جای دیگری نصیبتان نمی‌شود.

1629103693611a264d612b4 main

 

دیگر امکانات هتل اوین

هر هتل در تهران سعی می‌کند با دست پر مسافر بیشتری را جذب کند. به نظر ما این هتل اوین است که با بیشترین امکانات و خدمات و کم‌ترین قیمت مسافران زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند. در این هتل چهار رستوران با غذاهای چینی، ایرانی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. رستوران روباز، فضای بسته، آش‌کده و هر چه نیاز داشته باشید، در اوین وجود دارد. البته نمی‌توان این مساله را فراموش کرد که در هتل اوین کافی‌شاپ و فضاهای ورزشی اندکی وجود دارد؛ اما این نقص را پای فضای کم و محدودیت متراژ زمین آن بگذارید.

استخر روباز برای تکمیل تفریح هر مسافر همراه با سالن اجتماعات برای گروه‌هایی که سفر کاری داشته‌اند، از جمله دیگر خدمات هتل اوین است.

در کل می‌توان نمره خوبی به این هتل داد. همان‌طورکه اغلب مسافران و مهمان‌های هتل نیز از پنج نمره چهار را به هتل چهار ستاره شمال تهران داده‌اند. شاید انتخاب شما تا الان چیز دیگری بود؛ اما پیشنهاد می‌کنم از آن صرف نظر کنید و بدون معطلی با رزرو هتل اوین در علی بابا سفری با کیفیت را برای خود تضمین کنید. با قیمت هتل های تهران و قیمت هتل اوین هیچ هتل بهترین نیست؛ از ما گفتن بود!

 

پایان مطلب


 

 

جهت آشنایی و تماس با کسب و کارهای فعال در این زمینه، به لینک املاک و مستقلات مراجعه بفرمائید

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید