مرکز خرید مدرن تجریش کدامند 1

 سه مرکز خرید مدرن تجریش کدامند؟

تجریش در شمال تهران و یکی از محله‏‌های قدیمی و خاطره‌‏انگیز پایتخت که در عین حال آب‌وهوای خنک و دلچسبی دارد. محله تجریش از امکانات رفاهی متنوعی چون؛ مراکز خرید فراوان و معروف، وسایل نقلیه عمومی، بازار قدیمی، مراکز درمانی و بیمارستان و… برخوردار بوده و همواره مورد استقبال خریداران و مستاجران قرار گرفته. است. محله مشابه دیگر، دروس است که البته از لحاظ قیمتی کمی با تجریش تفاوت دارد. برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های محدوده دروس سری به سایت دیوار بزنید.

با توجه به امکانات محله تجریش، طبیعتا قیمت خانه‏‌های این محدوده نسبتا بالا و برای رهن و اجاره آپارتمان در تجریش، باید دستتان پر باشد. برای اطلاع از مظنه رهن و اجاره محدوده تجریش، به این نشانی divar.ir/s/tehran/rent-residential/tajrish می‌توانید مراجعه کنید.

مراکز تجاری

در تمام نقاط پایتخت، مراکز خرید و تجاری متنوعی از مجتمع‌‏های تجاری لوکس گرفته تا پاساژهای معمولی وجود دارند. در راستای افزایش جمعیت، مراکز خرید متعددی تاسیس شده‏‌اند تا پاسخگوی نیازهای مختلف شهروندان باشند و رفاه بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار بدهند. تجریش یکی از مناطقی است که مراکز خرید، تجاری و مگامال‌‏های زیبا و مجللی دارد. در هر نقطه‌‏ای از تجریش که باشید، می‌‏توانید در عرض کم‌ترین زمان خود را به یکی از مراکز خرید و تجاری رسانده و کالای مورد نیازتان را تامین کنید. مراکز خریدی که بورس اجناس متنوع و برند، با قیمت‌‏های متفاوت و امکانات ویژه‌‏ا‌ی هستند. وجود مراکز خرید در تجریش، بر قیمت خانه و آپارتمان‌‏های این منطقه تاثیرگذار بوده است. می‌‏توان با جست‌وجو در سایت‌‏هایی چون؛ دیوار، کیلید، شابش، از قیمت خرید و اجارهٔ آپارتمان در تجریش مطلع شد. در ادامه مطلب قصد داریم سه مرکز خرید معروف و محبوب محلهٔ تجریش را معرفی کنیم.

 ارگ تجریش

مرکز خرید یکی از مهم‏ترین نیازهای هر شهر است که موجب رفاه حال شهروندان می‌‏شود. تهران نیز جزو آن دسته از شهر‏ها محسوب می‌شود که مراکز خرید گوناگونی دارد. یکی از معروف‌‏ترین آن‌ها، مرکز خرید ارگ نام دارد که در محله تجریش قرار گرفته است. ارگ تجریش یک پاساژ خاص و وسیع با چشم‌‏اندازی بی‌‏نظیر بوده که در جهت شمالی میدان تجریش و خیابان سعد‏آباد قرار گرفته است. این مجتمع زیبا به گونه‌ای ساخته شده که در هر نقطه از میدان تجریش که باشید به راحتی می‌‏توانید، مرکز خرید ارگ را ببینید. مساحت مجتمع ارگ تجریش، ۷۵ هزار مترمربع بوده و ۱۰ طبقه دارد. ۵ طبقهٔ آن تجاری و به صورت غرفه‏‌هایی برای خرید و ۵ طبقهٔ دیگر آن مختص به پارکینگ اختصاصی است. وجود پارکینگ در مراکز خرید باعث آسودگی خیال بازدیدکنندگان می‌‏شود و افراد می‌‏توانند بدون استرس به خرید کردن بپردازند. پاساژ ارگ از امکانات ویژه‏‌ای از قبیل؛ کافی‏‌شاپ، رستوران، ۱۰۰۰ واحد پارکینگ، کارواش، آمفی‌‏تئاتر، فودکورت و تقریبا ۳۰۰۰ هزار متر مربع بام سبز برخوردار است. یکی دیگر از ویژ‏گی‌‏های منحصر به فرد پاساژ ارگ، مقاومت آن است. پاساژ ارگ یک سازهٔ کاملا فلزی به شمار می‏‌آید که توانایی مقاومت در برابر آتش‌‏سوزی تا دو ساعت را دارد. دسترسی به مرکز خرید ارگ نیز بسیار راحت است، زیرا مترو تجریش در نزدیکی پاساژ قرار گرفته و پس از خروج از مترو تجریش به آسانی می‌‏توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌‏روی خود را به مرکز خرید ارگ برسانید. از تاکسی و ماشین شخصی هم می‌‏توان استفاده کرد.

 پاساژ قائم

یکی از قدیمی‌‏ترین مراکز خرید تهران، پاساژ قائم نام دارد. پاساژ قائم در امتداد بازار سنتی تجریش قرار گرفته و انواع اجناس با برندهای گوناگون در آن عرضه می‌‏شوند. اگر می‏‌خواهید طلا بخرید، پاساژ قائم را فراموش نکنید. طبقهٔ منفی ۲ پاساژ قائم بورس طلای تجریش است که طلاهای آن زیبا و منحصر به فرد هستند. برای تهیهٔ پوشاک مردانه باید به سمت طبقهٔ منفی ۱ بروید. در آنجا انواع لباس مردانه اعم از، راحتی، مجلسی، کلاسیک، اسپرت، و دیگر مدل‏‌ها وجود دارد. در طبقهٔ منفی ۱ به راحتی می‌‏توانید، لباس مناسب خود را پیدا کنید، زیرا مجموعهٔ لباس مردانه در این طبقه قرار گرفته‌‏اند. تجمع و تمرکز کالاها در طبقه‌ه‏ای مجزا، موجب عدم سردرگمی و سرعت خرید بالای بازدیدکنندگان می‌‏شود. اگر به دنبال خرید کیف و کفش یا وسایل تزئینی هستید، بازدید از طبقهٔ همکف را از دست ندهید. این طبقه دارای غرفه‏‌های کیف و کفش و وسایل دکوری و تزئینی برای همه نوع سلیقه‏‌ها است. طبقه اول و دوم پاساژ قائم بورس لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و همچنین انواع موبایل و لوازم آن نیز در آن یافت می‌‏شود. در کنار غرفه‏‌های لوازم آرایشی، در طبقه دوم مغازه‏‌های متعددی مختص به لباس و پوشاک کودکان وجود دارد. پاساژ قائم امکانات فراوانی چون؛ رستوران، کافی‌‏شاپ و آبمیوه‌‏فروشی و… دارد.

162728000260fe5282e71cc main

 پاساژ تندیس

تندیس با هدف لوکس و مدرن بودن و جمع‌‏آوری برندهای با کیفیت خارجی، کار خودش را آغاز کرد و در همان ابتدای کار بسیار هم موفق ظاهر شد. پاساژ تندیس از ۴ طبقه تجاری، شامل ۱۷۷ واحد فروشگاه و ۵ طبقه اداری، شامل ۸۸ واحد تشکیل شده و امکانات شگفت‌‏انگیز و ویژه‌‏ای دارد. از جمله مهم‏‌ترین این امکانات می‌‏توان به سیستم‌‏های صوتی و امنیتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پله برقی و آسانسور، دو رستوران‌‏های بزرگ و مجلل و ۵ طبقه پارکینگ، اشاره کرد. پارکینگ‏‌های مناسب، واحدهای تجاری مجهز و بزرگ و امکانات تردد مثل آسانسور و پله برقی موجب رشد، رونق و محبوبیت پاساژ تندیس شده‌اند. تندیس بورس کالا و برندهای متنوع است. کالاهایی از نوع؛ شال و روسری، عینک و اکسسوری، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی در چندین واحد قرار گرفته است. همچنین راهروهای پاساژ تندیس مملو از استندهای فروش بدلیجات و عطر هستند که باعث شلوغی پاساژ می‌‏شود.

برای دسترسی به مرکز خرید تندیس، می‌‏توانید از ایستگاه مترو تجریش که در خط ۱ مترو واقع شده، استفاده کنید. پس از خروج از مترو با طی مسافتی کوتاه به صورت پیاده‌ یا با تاکسی، به پاساژ تندیس می‌رسید. برای تردد با خودروی شخصی نیز می‌‏توانید، خود را به میدان تجریش رسانده و از آنجا به سوی خیابان جعفری رفته و ماشین خود را در پارکینگ پارک کنید و به داخل پاساژ تندیس بروید.

 

 


پایان مطلب


 

 

 

لینک های مرتبط 


 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید