برندهای خارجی برای خرید کولر گازی 1

بهترین برندهای خارجی برای خرید کولر گازی

خرید کولر گازی در این فصول که هوا روبه گرمی میگذارد برای بسیاری از هموطنان ما تبدیل به دغدغه میشود.

این دغدغه زمانی بزرگ تر میشود که سری به بازار میزنیم و میبینم که انواع مدل های مختلف کولر گازی از برند های گوناگون برای ما صف کشیده اند و هرکدام هم با صد ها ویژگی مختلف به ما معرفی میشوند.

حال شما هم ممکن استمانند بسیاری از افراد دیگر سردرگم شوید و درباره اینکه کدام برند کولر گازی و کدام مدل از آن برند را خریداری کنید حیران بمانید.

 اما نگران نباشید در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند های خارجی برای خرید کولر گازی آشنا کنیم و شما به شما بگوییم کدام مدل کولر گازی بهترین انتخاب برای شماست.

165468561262a07fac27199 main

درباره برند های خارجی کولر گازی

 تا همین دو سال پیش بسیاری از برندهای مطرح و معروف خارجی به شکل رسمی و قانونی وارد کشور ما می شدند و توسط شرکت  شرکت های رسمی وارد کننده هم ضمانت و پشتیبانی  می شدند.

 تا اینکه با تصویب قانون حمایت از تولیدکنندگان داخلی توسط دولت واردات هرگونه محصولات از برند های خارجی ممنوع شد.

 در حال حاضر هنوز برند های  معدودی  غالباً از شرکتهای چینی هستند چینی هستند به شکل رسمی به کشور ما وارد می شوند اما سایر برندهای موجود در بازار مانند سامسونگ و ال جی یا به شکل غیر قانونی وارد میشوند و یا اینکه کالاهای تقلبی هستند.

اما در ادامه می خواهیم از بین انتخاب های محدودی که در میان برندهای خارجی کولر گازی داریم،  به شما بهترین برندهای خارجی کولر گازی را معرفی نموده و ویژگی های مثبت هریک از آن ها را برایتان بازشماریم.

 

165468564262a07fca7822b main

کولر گازی کنوود

 کمپانی کنوود اصالتاً مربوط به کشور انگلستان است. در طول سالیان فعالیت این برند شرکت کنوود کارخانه های خود را در کشورهای مختلف ای گسترش داد تاهم بازار های جدید و بیشتری پیدا کند و هم در هزینه باربری و انبارداری صرفه جویی کند.

اکنون کولرهای گازی کنوود که در حال وارد شدن به کشور ما هستند محصول شرکت کنوود دایر در چین بوده که تحت لیسانس و نظارت کمپانی کنوود مادر تولید و عرضه می شوند.

با توجه به نکاتی که تاکنون ارائه شد احتمالاً متوجه شده اید که کولرهای گازی کنوود یکی از برندهای با کیفیت و با ارزش بالا برای خرید برای خرید کولر گازی خارجی هستند .

از جمله مزایای کولرهای گازی کنوود میتوان به این موارد اشاره کرد: 

 

استفاده از موتور کم مصرف

 موتور یا کمپرسور کولر گازی می تواند مدل های مختلفی داشته باشد.

 پیشرفته ترین و کم مصرف ترین و موتور کولر گازی در حال حاضر کمپرسور اینورتر است. در این کمپرسور قدرت کولر گازی به شکل هوشمند مدیریت می شود و همین موضوع باعث می شود کولر گازی با مصرف انرژی کمتر بهره وری بالاتری داشته باشد.

 

 حالت های مختلف قابل تنظیم

 شما می توانید کولرهای گازی کنوود را در حالت های مختلفی مانند حالت خواب یا حالت قدرت قرار دهید سید که هر یک از این ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای شرایط خاصی قابل استفاده هستند.

 

 سیستم دوگانه سرمایشی و گرمایشی

 کولر های گازی کنوود در دو حالت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده هستند و شما می توانید در زمستان و پاییز نیز از کولر خود به عنوان منبع گرمایشی در خانه استفاده کنید.

امکان تنظیم دمای محیط به صورت هوشمند

یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی کنوود امکان تنظیم هوشمند دما است.

در این حالت کولر گازی با استفاده از سنسوری که در آن تعبیر شده دمای محیط را در درجه معینی نگهداری می کند.

 

کولر گازی کنوود را از کجا بخریم؟

از آنجا که کولر گازی کنوود به صورت رسمی در حال واردات به کشور است،در فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر نیز یافت میشود.

یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه هایی  که میتوانید دسته محصولات کولر گازی کنوود را از آن تهیه نمایید فروشگاه آقای تاسیسات است که محصولات این شرکت را با گارانتی اصلی و ضمانت قیمت عرضه میکند. برای خرید کولر گازی کنوود از این فروشگاه کلیک کنید.

 

165468567762a07fed8c98e main

کولر گازی آکس

در میان برندهای خارجی کولر گازی کولر گازی آکس نیز یکی دیگر از از محصولاتی است که میتوانید روی کیفیت آن حساب کنید.

 برند آکس نیز مانند سایر برندهای وارداتی موجود در کشور ساخت کشور چین است ست و توانسته است برای محصولات خود استاندارد ایران و اروپا را دریافت کند.

 دریافت این استاندارد ها نشان از کیفیت بالای محصولات برند آکس است.

اما اشاره کنیم به برخی از ویژگی ها و مزایای کولر گازی آکس

 

استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت

در کولر گازی آکس از قطعات با کیفیتی استفاده می شود که باعث شده اند کیفیت و دوام محصولات این شرکت مناسب و طولانی باشد.

 

فیلتر های ضد باکتری

کولر های گازی آکس از سنسور های فیلتر کننده ی میکروب استفاده میکنند و استفاده از این فیلتر ها باعث میشود هوایی که توسط کولر به محیط تزریق میشود عاری از هرگونه میکروب و باکتری باشد.

 

قدرت پرتاب باد بالا

یکی دیگر از مزایای کولر های گازی آکس قدرت پرتاب باد آنهاست. در کولر های گازی آکس قدرت پرتاب باد به بیش از 10 متر میرسد که برای خانه ها و فضاهای بزرگ هم کافیست.

 

تولید صدای کم حین فعالیت

محصلات آکس متناسب با استاندارد های اروپا طراحی شده اند و یکی از مزایای این کولر ها که جهت کسب استاندارد اروپا باید رعایت میشد تولید آلودگی صوتی کم است.

بنابراین اگر صدای کم کولر گازی از اولویت های شماست میتوانید روی محصولات آکس حساب کنید.

 

گاز خنک کننده ی دوست دار محیط زیست

در کولر گازی آکس از گاز دوست دار محیط زیست استفاده میشود بنابراین استفاده از این کولر گازی آسیبی به خانه ی ما یعنی زمین نخواهد رساند.

 

خرید کولر گازی آکس

برای خرید کولر گازی آکس نیز میتوانید روی آقای تاسیسات حساب کنید و حتی محصولات این فروشگاه را با شرایط اقساطی نیز تهیه نمایید.

امیداواریم این مقاله شما را در خرید برند های خارجی کولر گازی کمک کرده باشد و بتوانید انتخاب مناسبی نمایید.

 

.


پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید