خرید بهترین مارک فلاش تانک در سال 1401 1

نکات خرید بهترین مارک فلاش تانک در سال 1403

فلاش تانک به‌ عنوان یکی از لازمه‌های سرویس‌های بهداشتی در واحدهای مسکونی و تجاری به‌حساب می‌آید، مدل‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی دارد و در رنج‌های قیمتی گوناگون عرضه می‌شود. مسئله مهم در مورد قیمت فلاش تانک این است که با توجه به سیستم تخلیه و کیفیت ساخت قیمت آن متفاوت است؛ همچنین نام برند سازنده فلاش تانک روی قیمت آن تاثیر مستقیم می گذارد.

می‌توانید برای خرید آن‌ها به سراغ برندهای ایرانی و چینی فعال در بازار بروید. اگر سری به بازار بروید آن‌ قدر محصولات متنوع پیش و روی شما قرار می‌گیرد که حق می‌دهیم در بحث خرید دچار تردید شوید. در راهنمای خرید فلاش تانک و این که چه مارکی از فلاش تانک بهترین گزینه است، به شما نکات کلیدی شرح می‌دهیم و به سراغ چند نمونه از بهترین محصولات بازار می‌رویم.

راهنمای خرید بهترین فلاش تانک در بازار ایران

به دلیل وجود تنوع گسترده، محصولات مختلف در رنج‌های وسیع از بازه قیمتی و مشخصه‌های فنی عرضه می‌شوند، یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد انواع فلاش‌تانک‌ ها این است که کیفیت ساختشان با هم متفاوت است. برخی مدل‌ها به دلیل قرارگیری در معرض رطوبت پس از مدتی دچار ترک‌ خوردگی می‌شوند؛ تغییر رنگ می‌دهند و یا حتی ظاهر خود را از دست‌ داده و تبدیل به یک کالای تعویضی و مصرفی می‌شوند.

نکات خرید بهترین مارک فلاش تانک

انتظار نمی‌رود که تا سال‌ها این محصول درون سرویس بهداشتی شما تعویض شود؛ پس به طبع دوست دارید که در هنگام خرید آن، به سراغ بهترین فلاش تانک بروید. پیش از هر چیزی به یاد داشته باشید که دلیل تفاوت قیمت فلاش‌تانک‌ها، در مشخصه‌ها و ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، برند سازنده، جنس بدنه، رنگ و المان‌های دیگر است.

فلاش تانک تاپ مدل آریو

مدل آریو که توسط شرکت تاپ ساخته شده است کم جا، کم‌دردسر و البته با طراحی استاندارد است، به طور معمول ظرفیت معادل 4 تا 7 لیتر دارد که می‌توانید آن را بر اساس نیاز و نوع ساختار سرویس بهداشتی تنظیم کنید. این محصول نیز دارای گارانتی ۵ ساله تضمین اصالت و کیفیت است و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید. ضمن این که ابعاد استاندارد این محصول باعث می‌شود که به‌راحتی بتوانید آن را نصب کنید.

فلاش تانک باریک سپند فرپود

مدل‌های مختلف از فلاش تانک توسط شرکت‌های ایرانی در بازار عرضه می‌گردد. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید این‌گونه تجهیزات، توجه به برند سازنده و البته جنس بدنه و نوع متریال است. یکی از موارد کلیدی دیگری که باید به آن دقت کنید نوع فلاش تانک است که می‌تواند ساده، دو زمانه، آنتی‌باکتریال، اتوماتیک و… باشد.

بدون این که با دستتان تماس داشته باشد فعال می‌شود. البته از این فلاش تانک عموماً در انواع سرویس‌های بهداشتی فرنگی و توالت‌های غیرایرانی استفاده می‌شود. برند سپند فرپود یکی از بهترین گزینه‌ها است. این فلاش تانک بر اساس تنوع ساختاری در مدل‌های سفید، بژ، خاکستری، طلایی، مشکی طلایی و… عرضه می‌شود. مسئله مهم در مورد شرکت‌های ایرانی تولیدکننده فلاش تانک این است که اساساً قابل‌ اعتمادتر هستند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با خرید آن‌ها شما اطمینان از کیفیت محصول حاصل می‌کنید.

فلاش تانک پارس گروهه

فلاش تانک پارس گروهه یکی دیگر از محصولاتی است که کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی دارد. این محصول در دسته‌بندی ارزان‌ترین‌ها قرار می‌گیرد و دارای دکمه و البته سیستم کاهنده مصرف آب است. در نتیجه یک انتخاب عالی برای سرویس‌های بهداشتی خانگی است. همین‌طور با 5 سال ضمانت اصالت کالایی که شرکت تولیدکننده برای این محصول در نظر گرفته است، از کیفیت آن نیز اطمینان حاصل خواهد شد. به این موارد ساختار دو زمانه را نیز اضافه کنید.

یعنی هم می‌توانید از دکمه و هم اهرم کشی استفاده کنید. فلاش تانک پارسه یکی از بهترین و مقاوم‌ترین متریال‌ها را دارد و به دلیل ساختار ضدضربه، به‌راحتی در هر شرایطی مورداستفاده قرار گرفته و بی‌تفاوت در مقدار جریان آب، یک انتخاب عالی به‌حساب می‌آید.

فلاش تانک تاپ مدل اسکار

شرکت اسکار نیز یکی از لیبل‌های پرفروش، موفق و برجسته بازار ایران است، شما می‌توانید این فلاش تانک روکار را با تنوع رنگ وسیع خریداری کنید. همین‌طور به دلیل وارانتی و گارانتی، کاملاً قابل‌اطمینان است.

اسکار در دسته‌بندی محصولات باکیفیت قرار می‌گیرد، ظرفیتی معادل 4 تا 7 لیتر دارد و عرض آن 12 سانتی‌متر است. یعنی اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است به‌خوبی می‌توانید آن را نصب کنید و ارتفاع 36 سانتی‌متری آن باعث می‌شود که حتی در فاصله دور نیز قابل‌کنترل و استفاده باشد. درصورتی‌که قصد استفاده از فلاش تانک در پروژه‌های عمرانی ساختمانی را دارید، می‌توانید به سراغ این محصول بروید.

فلاش تانک تاپ مدل کلاسیک

فلاش تانک تاپ مدلی پرفروش و موجود در بازار ایران است که با سری‌های مختلف، یکی از بهترین گزینه‌های پیش و رو است. می‌توانید در مدل کلاسیک که با همان ساختار قدیمی تولید شده است، ظرفیت انتقال آب را پس از هر بار فشردن 5 تا لیتر تنظیم کنید. علاوه‌ بر آن، ابعاد استانداردی نیز در این محصول در نظر گرفته شده است، یعنی به‌راحتی می‌توانید حتی آن را در سرویس‌های بهداشتی خیلی کوچک نصب و راه‌اندازی کنید.

زمان تخلیه آب در 8 ثانیه تا 7.6 لیتر قابل سفارشی‌سازی خواهد بود. زمان آبگیری آن نیز در 4 ثانیه است که نسبت به‌ تمامی مدل‌های موجود در بازار عالی است.

فلاش تانک جدید سال 1401

در هنگام خرید فلاش تانک روی این موارد حساس باشید

درصورتی‌که قصد خرید یک مدل صددرصد استاندارد را دارید، بهتر است فاکتورهایی را که در ادامه توضیح می‌دهیم حتماً در نظر بگیرید، این به شما کمک می‌کند که عوامل مؤثر بر قیمت فلاش‌تانک‌های ایرانی را نیز به‌خوبی بشناسید.

  • صرفه‌ جویی در مصرف آب: یکی از اولین ارکانی که باید در مورد خرید فلاش تانک به آن دقت کنید، میزان مصرف آب است. برای صرفه‌جویی به سراغ مدل‌های دو زمانه بروید، در این صورت شما می‌توانید مقدار خروجی آب فلاش تانک را بر حسب نیاز خود سفارشی‌سازی کنید.
  • جنس بدنه فلاش تانک: یکی از اولین نکاتی که باید در مورد خرید انواع فلاش تانک به آن توجه کنید، کیفیت ساخت، جنس بدنه و بافت متریال است. معمولاً از مکمل‌ها و همین‌طور ترکیبات پلاستیک و یو پی‌وی‌سی در ساخت و تولید این محصول استفاده می‌شود. برخی موارد نیز از ABS خواهند بود که قیمتشان بالاتر است.
  • آنتی‌باکتریال بودن: آنتی‌باکتریال بودن فلاش‌تانک‌ها قابلیت جدیدی است که می‌تواند باعث شود جلوی رشد بافت‌های آلوده و میکروب‌ها گرفته شود. این روند با بهره‌گیری از حالت آنتی‌باکتریال توسط شرکت‌ها انجام می‌گردد که یک روش ابداعی فوق‌العاده جالب است.
  • دوام فنی: دوام فنی در واقع همان مسئله کیفیت ساخت است؛ به طور معمول فلاش‌تانک‌ها نیمه‌عمر مشخصی دارند و پس از آن دکمه و همین‌طور تسمه آن‌ها دچار مشکل می‌شود؛ بهتر است به سراغ فلاش تانک با گارانتی بروید تا در این مورد دچار مشکل نشوید.
  • ابعاد فلاش تانک: ابعاد انواع فلاش تانک به جهت نصب آن مهم است، رنج وسیعی از محصولات عرضه می‌شوند که ساختاری تقریباً کامپکت یا کوچک دارند که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.
  • ظرفیت فلاش تانک: یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید فلاش تانک این است که به ظرفیت آن دقت کنید. این ظرفیت باید بر اساس فشار ورودی جریان آب مشخص گردد. مدل‌های موجود البته امکان تنظیم بین 4 تا 7 لیتر انتقال سیالات را نیز خواهند داشت. این بسته به این که قصد استفاده از فلاش تانک در توالت ایرانی یا فرنگی را دارید متفاوت است.

خرید فلاش تانک باکیفیت بالا

فاکتورهای کلیدی زیادی در مورد خرید فلاش تانک وجود دارد که البته مهم‌ترین آن جنس بدنه، کیفیت ساخت و برند سازنده فلاش تانک است. شما می‌توانید با نصب فلاش تانک کار نظافت سرویس بهداشتی خود را چندبرابر آسان‌تر کنید. همین‌طور دستگاه‌ها دارای مدل‌های اتوماتیک و دستی هستند و نصب آن در نهایت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در مصرف آب گردد.

فیلترهای سخت‌گیرانه‌ای را در مورد انتخاب و خرید فلاش تانک شرح دادیم و لازم است به این مسئله اشاره کنیم که این دستگاه اساساً ساختار پیچیده‌ای ندارد. معمولاً تعمیرپذیر نیست و ضمن این که بهتر است حتماً به سراغ برندهای معتبر در زمینه تولید آن بروید.

این شرکت‌ها تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت می‌کنند و محصولات آن‌ها دارای گارانتی، خدمات پس از فروش، نماد استاندارد و… است. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را تهیه کنید. اگر بخواهید یک خرید پرسرعت از بین مدل‌های گسترده را تجربه کنید، به طبع فضای اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین لوازم ساختمانی می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مرتبط 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید