مداربسته یا دزدگیر 1

انتخاب شما کدام است؟ دوربین مداربسته یا دردگیر

متاسفانه این روزها آمار سرقت از منازل، ویلاها و حتی آپارتمان ها بسیار زیاد شده است. طبیعی است که نصب دزدگیر یا دوربین مداربسته به عنوان یک سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده باشد، و این سوال دقیقا موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. به این ترتیب همه می توانند نسبت به توانایی مالی خود بهترین تصمیم را در خصوص امنیت فضای خود داشته باشند.

سیاهی کیستی؟! 

هرجا که بحث نظارت در میان باشد، پای دوربین مداربسته ناخواسته به میان کشیده می شود. شما می توانید از طریق دوربین مدار بسته، محل مورد نظر خود را در هر لحظه بصورت آنلاین رویت کنید. حتی صدای محیط را بشنوید. اما اگر محل مورد نظر مورد سرقت قرار بگیرد چه؟ اگر دزد با کلاه، ماسک یا حتی با یک ماشین با پلاک سرقتی در صحنه ظاهر شود چه؟ تنها نحوه سرقت قابل مشاهده خواهد بود! دوربین های شما نمیتوانند باعث جلوگیری از دزدی و سرقت شوند. با این وجود، دوربین ها بطور کلی بازدارنده هستند.

165406650362970d47dffe4 main

هر جا صحبت از بوجود آوردن محیط ایمن می شود، دزدگیر اماکن از بهترین گزینه ها بشمار می رود. در صورت استفاده ازین گزینه، با ورود سارقین به محوطه، حتی بصورت کاملا پوشیده و ناشناس، کاربرد خود را به رخ خواهد کشید. در صورتی که سارق از نحوه عملکرد محافظ امنیتی با خبر باشد، ممکن است این موانع را به هر طریق پشت سر گذارد. موانعی نظیر قفل ها، درب های ضد سرقت، حتی محافظ های آهنی، آکاردئونی و… . در صورت مجهز بودن محیط به دزدگیر، حتی با این وجود نیز سارق ایمن نخواهد بود. چرا که با فعال شدن دزدگیر صدای آژیر همگان را از این سرقت مطلع نموده و سارق یا سارقین را به دام خواهد انداخت.

خرید و نصب دزدگیر و هزینه های آن 

با وجود مقایسه ها و کاربردهایی که تا اینجا به آن پرداخته ایم، می توان گفت استفاده از دزدگیر با وجود قیمت های مناسب و بصرفه، بسیار ضروری است. خانه، ویلا، آپارتمان، فروشگاه و انبار نیاز به این ابزار در تجهیزات امنیتی خود دارند. در قدم بعد جهت تکمیل سیستم نظارتی خود در کنار بحث امنیت برای نصب دوربین مداربسته اقدام نمایید. این موارد می توانند از خسارات سنگین بعدی پیشگیری نمایند.

165406653262970d648bda2 main

اسباب راحتی در کنار تضمین امنیت 

برای باز و بسته نمودن درب پارکینگ خود چند بار از اتومبیل پیاده و سوار می شوید؟ در این دفعات چند مورد ماشین را بصورت روشن و خارج از پارکینگ رها می کنید و از آن دور می شوید؟ اینجاست که تکنولوژی به کمک شما خواهد آمد. جک های درب پارکینگی علاوه بر امنیت درب ورودی محل و خودرو، هم در وقت و هم در آسایش مردم تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. با وجود این مباحث اگر بتوانیم این ابزار امنیت را با کمترین قیمت تهیه کنیم چطور؟

مهندسین ایرانی با مهندسی معکوس از روی جک های ایتالیایی و همچنین چاشنی ابتکار و نوآوری دست پری در این عرصه دارند. طراحی و تولید برد فرمان با بیشترین آپشن های روز دنیا از جمله این دستاوردها هستند. محصول این زحمات جک های پارکینگی تسلا با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه هستند.

 

گروه مهندسین گسترش حفاظت با بیش از سال ها تجربه در امور فروش، نصب و پشتیبانی ابزار و تجهیزات امنیتی بهترین مشاور در این عرصه بشمار می رود. کلیه محصولات با آخرین تکنولوژی روز را در این زمینه می توانید از وبسایت این مجموعه با نشانی mghelectric.ir تهیه نمایید. همچنین شماره های تماس 02126317233 و 02126317234 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

.

.


پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید