ست کردن وسایل منزل با فرش کرم 1

راهنمای ست کردن وسایل منزل با فرش کرم و بهترین حالت برای چیدمان دکوراسیون داخلی

فرش‌هایی با رنگ روشن یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها هستند که با بیشتر سبک‌ها و دکوراسیون‌های هر منزل بهراحتی ست می‌شوند.

این سبک و رنگ فرش‌ها بسیار دلباز هستند و در هر فروشگاه فرشی بهچشم میخورند. باید گفت فرش روشن، آن هم اگر فرش کرم باشد، با دکوراسیون منزلتان‌ با هر سبکی و هر طرحی که می‌پسندید ست خواهد شد. 

اگر برای منزل خود فرشی به رنگ کرم خریداری کرده‌اید، اما نمی‌دانید چگونه با دکوراسیون خانه خود ست کنید، در این مقاله تمام آن را به شما توضیح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

فرش کرم چه نوع فرشی است؟

شاید تا به حال از خود پرسیدهاید که چه رنگ فرشی به مبلمان و وسایل خانه می‌آید؟ آیا فرشی است که مناسب خانههای کوچک و آپارتمانی باشد؟ باید بگوییم فرش با زمینه کرم، با نور و روشنایی که دارد، خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. به همین دلیل بسیار مناسب خانه‌هایی با ابعاد کوچک است.

 با این حال دقت داشته باشید که رنگ کرم، صرفا مناسب فضاهای کوچک نیست. زیرا این رنگ از نظر روانشناسی پیغام شادیآور و آرامشبخش دارد و وجود آن از ترکیب سفید و قهوهای تشکیل میشود.

فرش کرم به چه دکوراسیون‌هایی می‌آید؟

این فرش فضای خانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین با هر دکوراسیونی مانند کلاسیک و مدرن بهراحتی ست می‌شود. این فرش در دل خیلی از افراد جای دارد و با ویژگیهای بینظیری که به دکوراسیون داخلی میبخشد، در دسته مدلهای پرطرفدار قرار میگیرد. در ادامه در رابطه با ستکردن این رنگ فرش با بعضی آیتمهای محبوب صحبت خواهیم کرد.

فرش کرم و مبل سفید

اگر فرش با رنگ کرم دارید و نمی‌دانید چه مبلمانی خریداری کنید که به آن بیاید، می‌توان گفت که مبل سفید با آن بهراحتی و بدون دردسر ست می‌شود. 

لازم به ذکر است این ستکردن، بیشتر برای خانه‌هایی با ابعاد کوچک یا آپارتمانی بهکار می‌رود. همچنین بیشتر برای دکوراسیون‌های مدرن کاربرد دارد.

فرش کرم و مبلمان سرمه‌ای

سرمه‌ای یک رنگ چشمنواز است که بهراحتی با رنگ کرم ست می‌شود. رنگ سرمه‌ای و فرش با رنگ کرم بیشتر برای دکوراسیون‌های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار میگیرند. 

فرش کرم و مبلمان طوسی

ترکیب و ستکردن این 2 رنگ باهم، یک منزل شیک و بسیار جذاب به شما می‌دهد که چشم هر بیننده‌ای را نوازش کرده و به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید از این 2 رنگ برای دکوراسیون‌های مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک استفاده کنید‌. با این کار زیبایی منزل شما چند برابر می‌شود‌.

فرش کرم و مبلمان زغالی یا مشکی

باید گفت رنگ مشکی هم یک رنگ خنثی است. شما می‌توانید با ترکیب فرش کرم و رنگ مشکی، دکوراسیونی با سبک سنتی و مدرن ایجاد کنید.

شایان ذکر است رنگ مشکی فضای خانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد، پس اگر خانه شما ابعاد و اندازه کوچکی دارد، از خرید و استفاده مبلمان و فرش‌های تیره خودداری کنید.

فرش کرم و مبلمان قهوه‌ای

در دکوراسیون سنتی برای مبل، از رنگ قهوه‌ای روشن‌تری استفاده می‌شود و در دکوراسیون مدرن از رنگ قهوه‌ای تیره‌تری بهره میبرند. این تکنیک بهصورت برعکس و در انتخاب رنگ فرش نیز کاربرد دارد. ازاینرو شما می‌توانید با خرید از قالی کاشان، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

فرش طلاکوب چیست؟

فرش طلاکوب یک فرش جدید 1402 است که ظاهری بسیار جذاب دارد و چشم هرکسی را به خود جذب می‌کند. این نوع فرش بیشتر برای دکوراسیون‌های سنتی به کار می‌رود و هنگامی زیبایی خود را نشان می‌دهد که با بقیه وسایل منزل ست شود.

باید گفت که این فرش ظاهر زیبایی به دکوراسیون‌های مدرن نمی‌دهد. این فرش جزء فرش‌های لاکچری است که در خلیج فارس طرفداران بسیاری دارد. در بافت این فرش از نخ‌های طلایی استفاده کردهاند که زمینه‌هایی مانند رنگ کرم، نقره‌ای، دودی و ذغالی در آن دیده میشود.

نکاتی که باید در مورد چگونگی چیدمان داخلی بدانید

اکنون چند نمونه از چیدمان خانه را به شما ارائه می‌دهیم:

یکی از مهم‌ترین اصول چیدمان خانه این است که برای خرید وسایل، اول مبل را خریداری نکنید‌.

باید سبک زندگی خود را انتخاب کرده و بعد بهدنبال چیدمان اصول اساسی خانه‌تان بروید.

باید به افرادی که در خانواده شما زندگی می‌کنند، توجه کنید.

بهتر است تعداد و جنس وسایلی که می‌خواهید خریداری کنید را از قبل نوشته باشید. برای مثال اینکه مبل شما قرار است چند نفره باشد.

اگر مبلی را در فروشگاهی دیدید و از آن خیلی خوش‌تان آمد، آن را نخرید. زیرا ممکن است به دکوراسیون مد نظر شما نیاید یا حتی با خانه شما ست نشود. پس خرید مبلمان را به بعد از خرید تمامی وسایل خانه موکول کنید.

اگر شما یک مبلمان با رنگ زرشکی خریداری کرده‌اید، باید بقیه وسایل و دکوراسیون خانه را طبق آن بخرید و بچینید. اما این کار باعث تصمیمات اشتباه می‌شود و در نهایت خانه شما شاید ظاهر چندان زیبایی بهخود نگیرد.

گذاشتن کاناپه آن هم بهصورت عمود در یک اتاق کوچک، کار اشتباهی است و می‌تواند ظاهر اتاق را خراب کند.

اینکه اتاق‌های منزل شما مدرن، سنتی، کلاسیک، شاد و گرم باشند به شما بستگی دارد. پس لطفا در انتخاب آنها و انتخاب وسایل نهایت دقت را کنید.

قیمت فرش 12  متری

فرش12  متری تراکم و شانه مختلفی دارد. به همین دلیل قیمت آنها نیز با هم فرق می‌کنند. علاوهبر این توجه داشته باشید که هر یک از قیمتهایی که در ادامه آوردهایم، ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی تغییر کنند:

قیمت فرش 12  متری500  شانه: 4800000

هزینه فرش 12  متری700  شانه: 12500000

نرخ فرش12  متری 1000  شانه: 13500000

قیمت فرش 12 متری 1200 شانه تراکم 3600: 14200000 

نرخ فرش12  متری1500  شانه: 17000000

 

169190987664d87ef4645c4 main

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد فرش کرم یک فرش جذاب است که در تمامی دکوراسیون خانه ست میشود. از جمله مهمترین آنها میتوان به کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک اشاره کرد.

کرم رنگی است که از ترکیب سفید و قهوهای بهوجود میآید. به همین دلیل درصورتیکه با علاقهمند به خرید مبلمان سفید، مشکی، سورمهای و قهوهای هستید، میتوانید خرید آن را در اولویت قرار دهید.

البته توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از رنگهای گفتهشده به وسعت خانه شما بستگی دارد. بهطوری که مبلمان سفید همراه با یک فرش به رنگ کرم، برای فضاهای کوچک مناسب است و مبلمان مشکی بیشتر برای فضاهای بزرگ توصیه میشود.

 

لینک های مفید و مرتبط با این مطلب

لکه گیری فرش دستباف و ماشینی

صادرات کالای ایرانی

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services