تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق 1

قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق

یکی از چالش ها و حتی آرزوهای هر مهندس برقی، قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق است. در این مقاله، راهنمای کاملی از اصول موفقیت در این آزمون و تضمین های موردنیاز برای اطمینان از قبولی حتمی ارائه می شود. در نهایت، فاکتورهای موثر در اعتمادسازی نیز معرفی می شود.

 

1) معرفی آزمون نظام مهندسی برق

آزمون نظام مهندسی برق، یکی از مهمترین آزمون های هر مهندسی برق است که با قبولی در آن می تواند، موفق به اخذ پروانه نظام مهندسی شده و از طریق آن در بخش تاسیسات برقی ساختمان های طراحی، نظارت و اجرا انجام داده و درآمدزایی داشته باشند. آزمون نظام مهندسی برق، به صورت سراسری هر سال 2 بار برگزار می شود، نیاز به سابقه کار نداشته و صرفا باید 3 سال از تاریخ اخذ مدرک کارشناسی گذشته باشد. بعد از قبولی نیاز به مصاحبه و گرینش نداشته و سریعا پروانه دریافت می شود. برای اطلاع از بودجه بندی آزمون، کلمه «راز موفقیت» به 09120223724 واتساپ کنید.

 

2) اصول موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق

در ویدیوی رازهای موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، کامل ترین توضیحات را ارایه کرده ایم، مهمترین نکات برای موفقیت در این آزمون عبارت است از:

  • برای قبولی، تسلط به منابع اعلام شده نه کافی است و نه لازم؛ چرا که از همه بخش های منابع آزمون نظام مهندسی برق، در آزمون برای داوطلبان سوال مطرح نمی شود و در ثانی، سوالات مهم و سختی در آزمون مطرح می شود که جزییات و آموزش این سوالات اساسا در منابع آزمون نیست.
  • یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، استخراج قسمت های مهمی از منابع است که قبلا طراحان سوال از آن بخش ها، تعداد قابل توجهی سوال مطرح کرده اند.
  • با توجه به اینکه مفاهیم آزمون بسیار کاربردی و مفهومی بوده، داوطلبان برای موفقیت نیاز به آموزش مستقیم از طریق کلاس های آنلاین یا حضوری و یا فیلم آموزشی دارند.
  • یکی دیگر از اصول موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، استفاده بهینه از تکنیک کلیدواژه است که با کمک آن می توان به تعداد قابل توجهی از سوالات بدون مطالعه و تسلط جواب داد.
  • شبیه سازی آزمون یکی از موثرترین اقدامات برای آمادگی مظاعف نزدیک آزمون بوده که با کمک آن می توان فهم درستی نحوه طراحی سوال و تمرین مدیریت بهتر برای زمان در جلسه آزمون، داشت.
  • هیچ داوطلبی بی نیاز از رفع اشکال مستقیم با یک مدرس و مولف کتب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق نبوده و در صورت رفع اشکال مستقیم بسیاری از مشکلات و ایرادات حل می شود. برای دریافت پاسخ تشریحی رایگان آزمون، کلمه «پاسخنامه» را به شماره 09120223724  واتساپ کنید.

 

162245295460b4aada01d70 main

3) انواع تضمین قبولی در آزمون نظام مهندسی برق

 یکی از بهترین راههای اعتماد به هر محصولی، بوده که می تواند نشان از اطمینان بالای فروشنده به کالای فروخته شده باشد. آکادمی کسب و کار برقی، بسته طلایی آزمون نظام مهندسی برق را این تضمین های بی نظیر در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

  • تضمین کیفیت: در این طرح، در صورت عدم قبولی، 21 تا 70 وجه پرداختی از بابت بسته، براساس نمره اخذ شده در آزمون بعد از اعلام قطعی نتایج، به داوطلب عودت داده می شود.
  • تضمین قبولی: با اطمینان از کیفیت بی نظیر بسته طلایی آزمون نظان مهندسی برق، شما می تواند 6 روز از بسته استفاده بفرمایید و در صورت عدم رضایت، بسته را پس داده و کل وجه پرداختی را دریافت کنید.
  • تضمین آپدیت: با خرید بسته طلایی، در صورت عدم قبولی در آزمون بعدی، جزوه «آپدیت رایگان» شامل پاسخ تشریحی آزمون های طراحی و نظارت برگزار شده ارسال می گردد. برای دریافت بودجه بندی آزمون، کلمه «راز موفقیت» را به شماره 09120223724 واتساپ کنید.

 

162245304060b4ab3087a35 main

4) نحوه اعتمادسازی برای قبولی و شرکت در آزمون نظام مهندسی برق

یکی از اصول بدیهی هر تعهدی، از جمله تضمین قبولی در آزمون نظام مهندسی برق،  ارائه ضمانت های اجرایی لازم برای انجام تعهدات است، در این بخش، این ضمانت های اختصاصی آکادمی کسب و کار برقی ارائه می شود:

  • تعهدنامه: به داوطلبان تعهدنامه کتبی با مهر و سربرگ داده می شود که در صورت عدم قبولی، آکادمی به تعهدات خود پایبند خواهد بود.
  • نماد اعتماد الکترونیک (اینماد): در هر پرداخت الکترونیکی، باید از داشتن نماد اعتماد الکتروینک (اینماد) وبسایت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اطمینان داشت تا فروشنده به تعهدات خود عمل کند که خوشبختانه وبسیات آکادمی به آدرس mohammad-karimi.ir این دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره است.
  • سامانه ساماندهی: علاوه بر اینماد، سایت های معتبر در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید ثبت شتده و لوگوی آن در سایت درج شود که وبسایت آکادمی کسب و کار برقی دارای این لوگو نیز است. برای اطلاع از نحوه درآمدزایی از پروانه نظام مهندسی برق، کلمه «درآمد» را به شماره 09120223724 واتساپ کنید.
  • مجوز نشر کتاب: کلمه محصولات آموزرشی و کتابها دارای مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
  • قدمت: طرح تضمین قبولی از سال 95 تاکنون اجرا شده و صدها داوطلب با این طرح موفق به قبولی در آزمون شده اند.
  • اعتبار علمی: مهندس محمد کریمی، مولف و مدرس دوره های تضمینی آزمون نظام مهندسی برق، طراح و ناظر پایه 2، مولف بیش از 50 عنوان مقاله علمی و 20 عنوان کتاب، اانتخاب چند باره به عنوان پژوهشگر برتر و معلم نمونه، مدیرمسئول سایت خبری اخبار نظام مهندسی و مدیر آکادمی کسب و کار برقی است.

 

5) پیشنهاد ویژه برای داوطلبین رشته نظام مهندسی برق

آکادمی کسب و کار برقی مهندس محمد کریمی دارای تمامی مجوزهای لازم از سال 95 اقدام به تضمین قبولی داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق با ارائه تعهدنامه می نماید، این بسته های آموزشی شامل کتاب، فیلم آموزشی، آزمون آزماشی و رفع اشکال تلگرامی بوده که دارای تضمین قبولی، تضمن کیفیت، به روزرسانی رایگان و امکان پرداخت با چک را دارد.

سایت: mohammad-karimi.ir/nezam

تماس: 02166404186-09120223724

تلگرام و اینستاگرام: @tasisat_barghi

 

 

 


پایان مطلب


 

لینک های مفید و مالب پیشنهادی مرتبط

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید