سقف و نکات کلیدی اجرای آن 1

گچبری سقف و نکات کلیدی اجرای آن

گچبری سقف یکی از هنرهای زیبا برای ساختن منظره ای ماندگار در ذهن ما انسان ها می باشد. که جلوه بخشیدن به ساختمانها و منازل را چندین برابر میکند. یکی از ترفندهایی که طراحان دکوراسیون داخلی برای چشمگیرتر کردن بناها استفاده می کنند گچبری سقف می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید.

گچبری چیست؟

یکی از هنرهای تزئینی بسیار جذابی که از قدیم مورد توجه همگان بوده و قدیمی و کهنه نمی شود، هنر زیبا و شیک گچبری است. این هنر در تمام دوران های تاریخ با تغییراتی ویژه، به رشد خود ادامه داده است. تا اینکه اکنون به این جایگاه خاص در نظر معماران و طراحان داخلی رسیده است. از آنجایی که زندگی امروزه به سمت لوکس و لاکچری بودن مسیر خود را طی می کند. همگی به دنبال گچبری های لوکس و کلاسیک هستند تا از این هنر ماندگار نهایت استفاده را منازل خود بکنند. نه تنها برای ساخت و ساز اولیه که حتی برای تغییر دکوراسیون چشم گیر منازل خود نیز از این هنر بهره می گیرند.

این هنر تمام توجهش بر روی مباحث زیبایی شناختی و آرامش برای ساکنین می باشد. شکوه و جلال ساختمان ها با گچبری های دستی و کلاسیک، و نقوش زیبای آن بر روی دیوارها و سقف ها و اضافه کردن ستونهای گچبری شده دوچندان می شود.

از این رو برای رسیدن به این مهم باید از طراح چیره دستی دعوت به همکاری کرد. کسی که زندگی خود را در این راه صرف کرده باشد و میتواند بهترین طرحها را با توجه به سلایقتان به شما ارائه دهد. به این منظور ما استاد رضا پارسائی را به عنوان برترین طراح در زمینه گچبری و گروه گچبری هنری و تخصصی ایشان را به عنوان حرفه ای ترین تیم به شما معرفی می کنیم.

 گچبری سقف

از دیرباز و خلقت آدمی نیاز به سرپناه همیشه حس میشده. به همین دلیل بشر با استفاده از اولین مصالحی که در اطراف خود یافت برای خود پناهی با چوب و برگ درختان ساخت که بعدها  جای خود را با سنگ و آجر عوض کردند. و بعدها با اختراع سیمان توسط رومی ها، سقف ها از حالت مسطح و صاف به شکل طاقهای بزرگ و بلند تغییر شکل دادند. در طی دوره تکامل گچبری سقف در معماری، از سقف برای زیبایی بخشیدن به بنا استفاده می شود.

1667981624636b6138c15a8 main

سقفها معمولا در بیشتر فضاهای داخلی، بزرگ ترین سطح یکدست و بدون شکستگی هستند. در بسیاری از فضاها سقف تنها محلی برای نصب ابزارهای روشنایی بخش و یا دریچه های نا زیبای تهویه مطبوع می شود.

بهتر است بدانید که می توانید از یکپارچه بودن و وسعت سقف استفاده کنید و با اجرای ایده هایی برای طراحی و تزئین از سقف برای بخشیدن زیبایی و جلوه بی حد و حصری به منزلتان استفاده کنید.

اهمیت گچ بری سقف

یکی از اصلی ترین قسمت های هر خانه و هر مکانی سقف می باشد که با تزیین درست و مناسب آن میتوان فضا را به جایی جذاب و دلنشین تبدیل کرد. برای این منظور روشهای زیادی وجود دارد که زیباترین و جذابترین آنها گچ بری سقف می باشد.

سقفها را می توان با گچبری زیبایی دوچندان بخشید. گچ بری سقف دارای طرح های مختلفی است که هر یک از مدل های آن دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد هستند و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

1667981262636b5fced0195 main

گچ بری سقفی دور لامپ 

گچبری سقف منازل همیشه از متدوال ترین محل برای اجرای این هنر زیبا و قدیمی است. به همین خاطر اجرای انواع گچ بری سقف کاملا رایج است. سقف بسیاری خانه ها با نقوش گچ بری تزئین شده و مخصوصا به دور لوستر برای جذابیت هر چه بیشتر از تکنیک گچ بری دور لامپ استفاده می شود.

و همچنین در حاشیه سقف ها معماران از انواع گچ بری و طرح های آن استفاده می کنند.

قیمت گچ بری سقف

قیمت در هر کار خدماتی بخصوص گچبری حرف اول را می زند. ما در گروه رضا پارسائی قیمت خدمات گچبری ساده خود را به گونه ای تنظیم کردیم که علاقه مندان به این هنر را در هر قشری را به سمت انجام و اجرای این نوع از گچ بری لوکس و گچبری لاکچری مجذوب می کند. به اصطلاح قیمت خدمات گچبری ما برای سالهای گذشته بوده و تغییری نکرده است.

استاد گچبری سقف

این کار باید توسط گچبران حرفه ای انجام شود که روی کار و تخصص خود دقت و تمرکز بالایی دارند و کیفیت کار برایشان بسیار مهم است. زیرا سقف ساختمان یکی از قسمتهای مهم هر خانه است که اگر شیک و زیبا باشد، جلوه و ظاهری عالی و جذاب به خانه می بخشد. 

گروه گچبری هنری تخصصی رضا پارسائی برترین و حرفه ای ترین طراح و مجری 0 تا 100 انواع گچبری کلاسیک و لوکس برای قسمتهای مختلف منزل شما می باشد.

برای بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان با استاد رضا پارسائی در تماس باشید. 09121675601

 


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید