نوع کفپوش برای انبار را بشناسیم 1

 

انبار قلب تپنده هر تجارت تولیدی یا توزیع است. در واقع، یک انبار شلوغ یکی از سخت ترین محیط های کفپوش است. تردد لیفتراک، کامیون های پالت، باربری و چنگال بارهای سنگین را تا 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته جابجا می کنند. در سراسر ایران هزاران نفر شبانه روز در انبارها کار می کنند. بنابراین، با وجود راه حل های مختلف کف، چرا باید کفپوش اپوکسی انبار را انتخاب کنید؟

 

بتن به تنهایی کار نمی کند

بیشتر انبارها با کف بتنی ساخته می شوند. در حال حاضر، اگرچه ممکن است فکر کنید بتن سخت است، اما در واقع آنطور که برای انبار فکر می کنید مناسب نیست. این ها چند پاسخ برای چرا هستند:

 

  1. بتن در اثر ترافیک سنگین آسیب می بیند – کفپوش های بتنی خرد می شوند و آسیب می بینند، به ویژه اگر ماشین های بزرگ مانند کامیون ها و لیفتراک ها به طور منظم در حال حرکت بر روی آنها هستند.

  2. بتن رنگ را دوست ندارد-آیا واقعاً می خواهید مشتریان بالقوه یک کف بتنی خسته را مشاهده کنند؟ از نظر زیبایی خوشایند نیست.

  3. کفهای بتنی ممکن است ناهموار شوند – بنابراین برای تردد بالابرها و عابران پیاده ناامن است

  4. کفپوش بتنی می تواند ناراحت کننده و سرد باشد – محیط کار سخت انبار را می توان با استفاده از کفهای سخت که بر راه رفتن و راحتی کارکنان تأثیر منفی می گذارد، دشوارتر کرد.

  5. بتن می تواند مستعد رطوبت باشد – کفهای بتنی باعث می شوند که رطوبت و قالب به راحتی رشد کرده و فضاها را اشغال کنند

 

کفپوش اپوکسی انبار

با استفاده از لیفتراک سنگین و کامیون پالت، کف انبارها دارای تردد زیاد است. همراه با رکاب زیاد و ترافیک پیاده، مهم است که سطح کف به منظور اطمینان از محل کار ایمن و عملکرد مناسب کامیون های لیفتراک مدرن باشد. کفپوش اپوکسی انبار نیاز به اتمام بالاترین استانداردها دارد که شامل مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر ضربه و صافی است.

 

کفپوش اپوکسی انبار

کفپوش ایمنی

همانطور که هر کارفرمایی می داند، ایمنی نیروی کار بسیار مهم است. بنابراین، انتخاب طبقه ای که به طور مستقیم به این موضوع بپردازد، می تواند تفاوت بزرگی در نتیجه شما ایجاد کند.

محیط صنعتی مدرن باید تمیز، روشن و به وضوح ترسیم شود. یک طبقه صنعتی باید به وضوح در جایی قرار گیرد که مناطق خطرناک وجود دارد. همچنین باید مسیرها را ترسیم کند تا از جریان روان کالا و تردد اطمینان حاصل شود. تعیین مرزهای مختلف برای جدا نگه داشتن تردد عابران پیاده و لیفتراک از اهمیت زیادی برخوردار است. خط کشی و علامت گذاری کف به شما کمک می کند تا مشخص کنید که مسیرهای عابر پیاده و راهروها در ارتباط با تردد وسایل نقلیه کجا هستند. جایی که عابران پیاده و تردد وسایل نقلیه با نقاط عبور ایمن مانند محل عبور کارکنان و مناطق خروجی برخورد می کنند تا خروجی های آتش روشن نگه داشته شود، محل کار را برای کارکنان شما ایمن می کند. با پوشش کف اپوکسی، می توانیم به همه این جنبه های ایمنی و موارد دیگر دست یابیم. در حقیقت، تقریباً هر نوع طراحی کف با اپوکسی امکان پذیر است و ما از رنگ های مختلف رزین اپوکسی برای ترسیم تمام قسمت های مهم مورد نیاز استفاده خواهیم کرد.

 

کفپوش اپوکسی انبار

یک انبار جذاب با اپوکسی

ظاهر کف انبار ممکن است در بالای لیست همه قرار نگیرد. با این حال، حرکت بیشتر برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه مزایای آشکار خود را دارد. با کفپوش اپوکسی انبار، براق و جذاب برای شما تضمین می شود. انتخاب کف انبار مناسب می تواند به شما کمک کند سطح گرد و غبار را پایین نگه دارید و به طور کلی ارسال محصولات خود را در شرایط بهتر آسان تر کنید. تمیز نگه داشتن رزین اپوکسی بسیار آسان ما به شما امکان می دهد تا ظاهر براق را برای سالهای آینده حفظ کنید. وقتی مشتریان و مشتریان از یک انبار دیدن می کنند، اولین برداشت ها واقعاً محاسبه می شود و ما به عنوان پیمانکاران مجرب طبقه صنعتی به شما کمک می کنیم تا هر بار اولین تصور درست را داشته باشید. رنگ ها و مناطق تعیین شده را می توان در کف انبار با اپوکسی ترسیم کرد و یک مانع بصری برای ایمن نگه داشتن کارکنان ایجاد کرد.

 

نگهداری کف انبار 

با تردد زیاد، نگهداری کف انبارها بسیار مهم است. به طور کلی، ممکن به تجهیزات متحرک ضروری آسیب برساند. تمیز نگه داشتن کف و عاری از گرد و غبار، جلوگیری از رطوبت و ایجاد محیط کاری ایمن و بدون خطر بسیار مهم است. کفپوش اپوکسی به راحتی نگهداری می شود و آن را محل مناسبی برای کفپوش انبارها و گاراژها می کند.

 

کفپوش اپوکسی انبار شرکت آرپوم

انواع پوشش کف انبار

سیستم کفپوش اپوکسی صنعتی ایده آل برای انبار شما سطحی بدون درز، با دوام و تمیز کردن آسان را به نمایش می گذارد. همچنین یک راه حل دائمی برای نیازهای کفپوش تأسیسات شما ارائه می دهد. اغلب کفپوش های اپوکسی و اورتان به دلیل مزایای زیادی که دارند در این مناطق نصب و اجرا می شوند. پوشش کف اپوکسی برای انبارها دارای تنوع زیادی است. کف پوش پلی اوراتان سنگین ترین سیستم های وظیفه هستند. این دستگاه ها حتی در سنگین ترین موارد استفاده از خودرو را تحمل می کنند. این کفپوش در برابر مجازات بارهای بالابرها و دیگر تجهیزات سنگین انبار مقاومت می کند. برای انبارهای با ترافیک کم تا متوسط یا برنامه های کوتاه مدت (امکانات اجاره ای و غیره) ما سیستم های پوشش اپوکسی را نصب و اجرا می کنیم. این سیستم ها همانند پلی اوراتان سطح قابل نظافت، ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر سایش را ارائه می دهند و مناسب فضاهای صنعتی می باشند.

 

آراسته پوشش مهیا 

شرکت آراسته پوشش مهیا تولید کننده و اجراء کننده انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی، دارویی و بهداشتی 

شرکت آراسته پوشش صنعتی شامل گروه بازرگانی و تولیدی می باشدکه سالها مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید انواع کفپوش های اپوکسی، پلی یورتان، آنتی استاتیک صنعتی و ساختمان توانسته است گامی در جهت ارتقاء و پیش روی این صنعت بر دارد.

افتخار دارد که با توجه به انجام پروژه های مشابه به صورت مطلوب، امکانی مناسب جهت همکاری و مشاوره فی مابین را فراهم سازد. امید است که شما  پس از مطالعه این مقاله ما را از نظریات خود مطلع ساخته تا در بستری از مفاهمه فنی فرصت برای همکاری مشترک بوجود آید.

شرکت آراسته پوشش مهیا  با ارائه محصولات با کیفیت و با کارشناسان فنی و خبره خود می تواند شما را در تمامی مراحل پروژه یاری برساند.برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما www.arpoom.ir مراجعه بفرمایید.

 


پایان مطلب


لینکهای مفید و مرتبط  با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services