های نزدیک به مراکز خرید تهران کدامند 1

هتل های نزدیک به مراکز خرید تهران کدامند؟

رزرو هتل در تهران شاید در نگاه اول با دردسرهای زیادی همراه باشد. تفاوتی نمی‌کند که شما با چه هدفی عازم شهر تهران هستید. برای سفر کاری، تفریحی، تجاری، تحصیلی، درمانی و یا هر هدف دیگری که از سفر به این شهر دارید باید هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنید. هما‌ن‌طور که می‌دانید شهر تهران بزرگ نیست؛ اما به لحاظ تراکم جمعیتی و کاربری‌هایی که در آن موجود است، می‌توان آن را یکی از شلوغ‌ترین و البته از کلان شهرهای بزرگ ایران دانست. در این شهر جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، طبیعی و تجاری فراوانی وجود دارد که اگر بتوانید هتل خود را نزدیک به محل مورد نظرتان انتخاب کنید، به‌خوبی هزینه‌ها را کنترل کرده و کاهش خواهید داد.

 

رزرو هتل در تهران برای یک اقامت به یاد ماندنی

رزرو هتل           در تهران بهتر است که با شناخت کامل انجام شود. به عبارتی شما قبل از هر کار باید مشخص کنید که در کدام منطقه از این شهر قرار است کارهای خود را انجام داده و به سرانجام برسانید. در همین راستا بهتر است که نزدیک‌ترین هتل به مراکز خرید، تحصیلی یا تجاری را انتخاب کنید، که هم دسترسی راحتی داشته باشید و هم سفر شما اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا برای شما شرح دهیم که چه هتل‌هایی به مراکز خرید نزدیک هستند و شما با اقامت در آن‌ها می‌توانید سفری راحت به پایتخت را تجربه کنید.

 

هتل اسپیناس پالاس در تهران

هتل اسپیناس پالاس در تهران

اولین هتل که با مراکز خرید فاصله اندکی دارد، هتل اسپیناس پالاس است. هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۱ به طور رسمی افتتاح شد و از جمله لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به‌حساب می‌آید. در شمال تهران یعنی سعادت‌آباد قرار گرفته و کسی نیست که این هتل زیبا و خوش آب‌و‌هوا را نشناسد. فاصله اندک آن تا بهترین مراکز لوکس و تجاری از جمله نقاط قوت این هتل به‌حساب می‌آید. بنای هتل، شکوه تاریخ ایران را به همراه معماری مدرنیته با هم به شما عرضه کرده است. در این هتل ۸۳۰ پرسنل و کارمند آموزش دیده و مجرب حضور دارند که در کنار امکانات بی‌نظیر در اتاق‌ها و بنای هتل، بهترین پذیرایی را از شما به عمل می‌آورند. سه رستوران با کیفیت و لوکس در کنار کافی‌شاپ و فضای باز جذاب و دیدنی هتل هم تعبیه شده‌اند که لذت سفری خاص به تهران را برای شما رقم خواهند زد.

بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا مرکز خرید تیراژه ۱۳ دقیقه، تا مرکز خرید سام سنتر ۱۵ دقیقه، تا مرکز خرید پالادیوم ۱۴ دقیقه، تا مرکز خرید کوروش ۱۸ دقیقه، تا بازار سنتی تجریش ۲۸ دقیقه و تا بازار موبایل علاءالدین فقط ۳۴ دقیقه با خودرو است.

 

هتل اسپیناس بلوار کشاورز در تهران

هتل اسپیناس بلوار کشاورز در تهران

 

هتل اسپیناس در بلوار کشاورز دومین هتلی است که ما قرار است آن را به شما معرفی کنیم. رزرو هتل اسپیناس به شما کمک می‌کند که هم در یکی از زیباترین خیابان‌ها و بلوارهای شهر تهران یعنی بلوار کشاورز اقامت کنید و هم به مراکز خرید جذاب و متنوعی که در اطراف هتل هستند دسترسی اولیه و راحتی داشته باشید. به عبارتی دسترسی فوق‌العاده سریع و راحت شما از این هتل به مراکز تجاری و اداری تهران از جمله نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید. 

چیدمان اتاق‌ها، نظافت و لوکس بودن آن‌ها، زیبایی و معماری بنا، تمیزی فضای هتل و امکانات و خدمات موجود در این هتل به‌قدری منحصربه‌فرد است که شما را به مشتری ثابت آن تبدیل خواهد کرد. با رزرو هتل اسپیناس تهران شما بهترین تجربه سفر در شهر تهران را خواهید داشت. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ و رستوران ۲۴ ساعته، روم سرویس، لاندری، خشکشویی و غیره اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا مرکز خرید تیراژه ۲۸ دقیقه، تا مرکز خرید سام سنتر ۳۰ دقیقه، تا مرکز خرید پالادیوم ۲۸ دقیقه، تا مرکز خرید کوروش ۲۸ دقیقه، تا مرکز خرید مگامال ۳۰ دقیقه، تا مرکز خرید الهیه ۲۳ دقیقه، تا بازار سنتی تجریش ۳۷ دقیقه و تا بازار موبایل علاءالدین ۱۱ دقیقه با اتومبیل است.

 

هتل استقلال در تهران

هتل استقلال در تهران

سومین هتلی که به مراکز تجاری شهر تهران نزدیک است، هتل استقلال تهران نام دارد که در بلوار ولیعصر قرار گرفته است. یک بلوار آرام و بی سر و صدا که از شمال تا جنوب شهر تهران را به هم وصل می‌کند و بناهای قرار گرفته در آن هم مانند بلوار ولیعصر جذاب هستند. در این بین هتل استقلال شهر تهران یکی از قدیمی‌ترین یاران و همراهان بلوار ولیعصر است که از سال ۱۳۴۱ در این بلوار و در تقاطع چمران – ولیعصر جای خود را مشخص کرده است. این هتل به مراکز تجاری و بازار نزدیک بوده و دسترسی اولیه‌ای دارد. هتلی ۵ ستاره که از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده است، ۳۰ طبقه دارد و یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های تهران به حساب می‌آید. 

شکوه و آرامش این هتل نشان می‌دهد که انتخاب مناسب آن به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر تهران، پر بیراه نیست! در تمامی اتاق‌های این هتل شما با مبلمان لوکس و خاصی روبه‌رو هستید که مدرنیته و اصالت معماری ایرانی را با هم به شما نشان می‌دهند. از دیگر امکانات و تجهیزات این هتل می‌توان به سالن پذیرایی، سالن همایش، سالن‌های استخر، سونا، جکوزی، پرسنل مجرب، کافه و رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا مرکز خرید تیراژه ۲۱ دقیقه، تا مرکز خرید سام سنتر ۶ دقیقه، تا مرکز خرید پالادیوم ۹ دقیقه، مرکز خرید تندیس ۱۳ دقیقه، تا مرکز خرید کوروش ۲۰ دقیقه، تا مگامال ۳۰ دقیقه، تا مرکز خرید الهیه ۱۰ دقیقه، تا بازار سنتی تجریش ۱۵ دقیقه و تا بازار موبایل علاءالدین ۳۰ دقیقه است.

 

رزرو هتل در پایتخت برای تجربه بهترین خرید 

تهران شهر اعجاب‌انگیزی است. مملو از دیدنی‌ها و جاذبه‌هایی بی‌همتا که نظیر آن‌ها در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. مردمان مهربان و خوش قلبی دارد و سفر به این شهر بدون شک می‌تواند تجربه‌ای خاص و متفاوت برای شما باشد. برای رزرو کردن هتل در این شهر، فلای تودی هم در کنار شما خواهد بود تا از سفرتان به پایتخت لذت کافی را ببرید

 


پایان مطلب


 

 

 لینک های مفید و مرتبط با این مطلب

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید