link building 1

بک لینک چیست؟ چرا نیاز به خرید بک لینک داریم؟

به لینک دادن داخل محتوای یک سایت به سایت و صغحه داخلی آن سایت، بک لینک یا لینک خارجی گفته می شود. با ثبت بک لینک در سایت های معتبر، اعتبار و توجه خاصی از آن سایت میزبان، به سایت شما منتقل می شود و در نتیجه اوجه موتورهای جستجو مثل گوگل را به سمت خود جلب می کند که این بک لینک ها، یعنی اهمیت ویژه آن سایت یا آن مطلب در سایت شما و این یعنی سایت شما در آن موضوع خاص، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

چنانچه سایت های مشابه زمینه کاری شما نیز از این راهکار به خوبی استفاده کنند، شما کار سخت تری خواهی داشت و باید دائما" در رقابت با رقبای خود، برای سایت خود بک لینک های مناسب ثبت کنید.

خرید بک لینک می تواند، راهکار بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و بهبود سئوی سایت شما باشد. اما باید موارد مهمی را در نظر داشته باشیم.

 

پیشنهاد ویژه: اگه می خوای در کنار لینک پرومکس، رپورتاژ آگهی و یک آگهی ویژه یکساله به همراه تولید محتوای متنی سئو شده رو داشته باشی، به لینک کمپین تبلیغاتی سایت بسپار مراجعه کن!!! با یک میلیون تومان تخفیف

 

خرید بک لینک قوی و دائمی از سایت بسپار

بک لینک بخر، اما بک لینک طبیعی!!!

خرید بک لینک، به شیوه های معمول، مثل بک لینک در فوتر و سایدواید و … چند وقتی هست که به توصیه متخصصان سئو، کتار گذشاته شده و در صورتی که از این روش ها برای رتبه گرفتن در گوگل استفاده می کنید، بهتر است که آن را فراموش کنید.

خرید بکلینک با روشی که سایت بسپار، با در نظر گرفتن اصول و قوائد مد نظر گوگل به شما توصیه می کند، می تواند موجب گرفتن بک لینک های طبیعی و دائمی از سایت های مرتبط و مورد نظر شما باشد. در واقع خرید بک لینک با روش های غیرمعقول، می تواند  نتیجه عکس و بسیار مهلک برای کسب و کار شما در پی داشته باشد. خرید بک لینک غیرطبیعی یعنی اینکه شما بک لینکی از یک سایت غیرمرتبط و در فضای سایدبار و فوتر سایت میزبان استفاده کرده باشی. که امکان اعمال جریمه های شدید گوگل را برای شما افزایش خواهد داد.

 برای خرید بک لینک باید به نکات ویژه ای توجه داشت. موضوع فعالیت سایت، قدمت و اعتبار سایت هدف و محلی که لینک ما در آنجا ثبت خواهد شد.

همانطور که میدانید اصولا ساخت بکلینک و پروسه لینک سازی ، یکی از مهمترین و موثرترین روش‌ها برای بهبود سئو برای افزایش رتبه در گوگل و سایر موتور های جستجو گر هست. 

 

بک لینک دائمی و بک لینک موقت

فروش بک لینک در سایت بسپار، به دو صورت بک لینک دائمی و بک لینک موقت ارائه میشود.

 

بک لینک دائمی:

  شما با خرید رپورتاژ آگهی، در واقع بک لینک دائمی خریداری کرده اید. رپورتاژ آگهی ها، بصورت دائمی در سایت بسپار خواهند بود. 

 

بک لینکهای موقت:

با خرید بک لینک از طریق لینک پرومکس و آگهی های دوره ای سه ماهه، شش ماهه و یکساله، بکلینک موقت خریداری کرده اید.

 

خرید بک لینک

 

به 4/چهار روش می‌توانید در سایت بسپار، بک لینک باکیفیت و قوی داشته باشید.  

خرید بک لینک موقت و دائمی در سایت بسپار 

  • روش اول: خرید بک لینک دائمی از طریق خرید رپورتاژ آگهی و درج در قسمت بلاگ یا همان "مجله اینترنتی بسپارمگ"
  • روش دوم: خرید لینک پرومکس "بک لینک سالیانه" در مطالب معتبر قدیمی(در هر مطلب، ققط یک لینک ثبت میشود)
  • روش سوم: خرید بکلینک موقت از طریق ثبت آگهی ویژه سه ماهه، شش ماهه و یکساله www.bespar.net/ads
  • روش چهارم: ساخت بک لینک باکیفیت، از طریق تکمیل پروفایل کاربری در سایت بسپار

 

روش اول: خرید بک لینک دائمی از طریق سفارش رپورتاژآگهی 

در روش اول برای خرید و ساخت بک لینک، شما می‌توانید با سفارش رپورتاژ آگهی، در سایت بسپار، لینک ثابت در محتوای خود درج و رپورتاژ خود را ثبت کنید. که شرایط آن را در لینک قابل دسترس میباشد. 

بطور مثال: شما دارای یک شرکت بازرگانی هستید و کار شما ارائه خدمات بازرگانی در خصوص واردات ماشین آلات ساختمانی است. شما می توانید با تهیه یک مطلب آموزشی از نحوه ترخیص یک کالا در یک سایت مرتبط، رپورتاژ آگهی ثبت نمایید. یا یک مطلب آموزشی مفید در خصوص کارت بازرگانی ثبت کنید با عنوان کارت بازرگانی چیست؟ تا ضمن آشنا کردن مخاطب خود، با کارت بازرگانی و شرایط اخذ آن، راهنمای خوبی برای استفاده از آن را به مشتریان خود آموزش دهید.

 

روش دوم: خرید بک لینک با سرویس لینک پرومکس، بصورت سالیانه 

بک لینک از طریق ثبت لینک در داخل مطالب سایت بسپار

در روش دوم، بک لینک شما از محتواهای پربازدید قسمت بسپارمگ ثبت می‌شود. با توجه به بازخورد خوب این مطالب از طرف کاربران و مخاطبان؛ ادرج لینک شما در این مطالب می تواند بسیار موثر و البته اصولی و طبیعی تر باشد .

در این روش شما بعد از تماس با ما و اعلام موضوع کاری خود، به شما چند موضوع و عنوان مطلب ارائه می شود که از بین آن ها شما یک مطلب را برای درج لینک خود انتخاب نمائید. این لینک بصورت یکساله و ثابت خواهد بود.

مثال: شما در زمینه تولید لوازم دکوری فعالیت دارید. به شما مطلب ساخت وسایل تزیینی پیشنهاد می شود و شما با یک کلمه کلیدی مناسب در این مطلب؛ برای یک سال لینک خواهید داشت. یا اگر در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه فعالیت دارید، در مطلبی مثل جزیره آشپزخانه با ۱۸ مدل طراحی کابینت جزیره ای ، با کلمه کلیدی منااسبی، لینک یکساله دریافت خواهید کرد.

 

روش سوم: خرید بک لینک از طریق ثبت آگهی ویژه

در روش سوم؛ با ثبت آگهی ویژه سه ماهه، شش ماهه و یا یکساله، می‌توانید بک لینک باکیفیت همراه با آگهی در سایت بسپار ایجاد نمایید که هم آگهی و تبلیغ کسب و کار شما انجام می‌شود و هم بک لینک باکیفیت بصورت متن لینک عریان یا Naked Link Anchor میباشد که استفاده از آن در کنار رپورتاژ آگهی، از نظر گوگل بسیار باارزش و طبیعی ست.

بک لینک پروفایلی

 

بطور مثال: 

جهت آشنایی با این نمونه از بک لینک سازی، به لینک نمونه آگهی تبلیغاتی مراجعه کنید.

 

روش چهارم: بک لینک پروفایلی بسپار (رایگان انجام می‌شود)

  • روش چهارم: ساخت بک لینک باکیفیت، از طریق تکمیل پروفایل کاربری در سایت بسپار هست که در اصطلاح به عنوان‌ بک لینک پروفایلی شناخته می‌شود و بصورت رایگان، توسط شما کاربران، در سایت بسپار انجام می‌شود. مثل: پروفایل بسپار (البته بصورت فالو نمیباشد – ولی از نظر سئو بسیار مهم و موثر می باشد)
  • ابتدا در سایت بسپار عضو شوید
  • بعد از عضویت، از طریق منوی بالا، "حساب من" وارد لینک ویرایش پروفایل شوید.
  • پروفایل کاربری را تکمیل و آدرس سايت خود را در قسمت مربوطه بصورتی که در دسترس می باشد، درج کنید 
  • لینکسازی رایگان شما ایجاد شد

لازم به یادآوری هست که می‌توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را نیز ثبت کنید و حتی بیوگرافی و اطلاعات تماس خود را با جزئیات کامل در پروفایل کاربری خود ثبت کنید 

حتی می‌توانید جهت قوی تر شدن لینک آدرس پروفایل خود در سایت بسپار، آن را در وبلاگ و سایت خود نیز درج کنید تا اعتبار بیشتری به بکلینک خود داده باشید 

 

توجه داشته باشید !!!

این سرویس و عضویت در سایت بسپار، مختص کسب و کارهای ساختمانی و مشاغلی که به نوعی با صنعت ساختمان مرتبط هستند  اگر صاحب کلینیک ها و فروشگاه ساختمانی هستید، پیشنهاد می کنیم از پکیج خدمات تبلیغات و بازاریابی اینترنتی سایت بسپار استفاده کنید

 

 


 

 

لینک های مفید و مرتبط 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید