بین کابینتی چیست؟ انواع بین کابینتی مناسب آشپزخانه کدامند؟

21 نوع بین کابینتی آشپزخانه با کاشی، سرامیک، سنگ و شیشه ای

بین کابینتی ها، در حال حاضر، یکی از بهترین پوشش ها برای زیبا کردن و دل نشین کردن فضای آشپزخانه ست. با بکارگیری بین کابینتی، ضمن زیباسازی با سهولت بیشتر و راحت تر می‌توان چربی های حاصل از پخت و پز را پاک و تمیز کرد. در واقع بین کابینتی، فقط دیوارهای شما را در مقابل لکه ها و کثیفی ها محافظت نمی کند. شما می توانید با انتخاب مناسب و استفاده از انواع بین کابینتی، طرح و نقش های زیبا ایجاد کنید و ظاهر آشپزخانه خود را به روز کنید. از کاشی بین کابینتی – سرامیک بین کابینتی و سنگ های بین کابینتی برای این منظور بیشتر استفاده میشود

در این مطلب از مجله اینترنتی بسپارمگ، سعی داریم به انواع بین کابینتی مورد استفاده رایج در آشپزخانه اشاره کنیم.

 بین کابینتی ها، سابقا بیشتر به جای اینکه تزئینی باشند، کاربردی بودند. این بین کابینتی ها حدود 10 سانتی متر قد داشتند و از کاشی سرامیکی یا شیشه ساخته شده بودند. این بین کابینتی ها به منظور محافظت دیوارها در برابر رطوبت، چربی و سایر آلاینده های آشپزخانه طراحی شده و بنابراین فقط در پشت قسمت سینک یا پشت اجاق گاز استفاده می شدند.

در دهه 1950 هدف از نصب بین کابینتی جنبه کاربردی و هم جنبه تزیینی داشت. به رنگ روشن درآمدند و در قسمت های دیگر آشپزخانه استفاده شدند به طوری که در قسمت های پایین و بالای کابینت ها هم استفاده شدند. کاشی های بین کابینتی در دهه 1970 یا 1980 بود که به شکل کاشی های تزیینی و موزاییک در آمدند.

با این حال در دهه 1990 میلادی صاحبان خانه به سمت بین کابینتی هایی که ظاهر طبیعی داشتند گرایش پیدا کردند. کاشی های بین کابینت کرم و سفید برای دهه های متمادی استفاده شدند. کاشی های ساب وی ( کاشی های شش گوش ساب وی ) تا سال 2000 میلادی وارد صحنه نشدند.

 

انواع بین کابینتی (کاشی – سرامیک – سنگی و شیشه ای)

 

کاشی بین کابینت آشپزخانه

نقش کاشی بین کابینتی ها در آشپزخانه بسیار مهم هستند زیرا به محافظت از دیوار آشپزخانه در مقابل رطوبت و کثیفی ها کمک می کند. یکی از محبوب ترین موادی که در ساخت بین کابینتی استفاده می شود، کاشی است و این ماده بسته به سبک دکوراسیون آشپزخانه شما نماهای متفاوت را به سادگی ایجاد می کند. با داشتن انواع مختلفی از کاشی های متفاوتی که می توانید انتخاب کنید، و هنگام استفاده از کاشی بین کابینتی باید بافت، رنگ و مواد مختلف را در نظر بگیرید.

به طور کلی کاشی محبوب ترین پوششی است که به عنوان بین کابینتی آشپزخانه استفاده می شود چون مزایای زیادی را به صاحب خانه ارائه می دهد. از آنجا که کاشی غیر قابل نفوذ است، کار فوق العاده ای را برای محافظت از دیوار آشپزخانه شما در مقابل رطوبت انجام می دهد. علاوه بر این، کاشی به سادگی تمیز می شود. نصب این  کاشی ها هم ساده است و این بدان معناست که صاحب خانه هایی که خودشان کمی مهارت دارند می توانند نصب کاشی را خودشان انجام دهند. در حالی که کاشی از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارد، می توان از کاشی هایی که هزینه چندانی ندارند استفاده کرد. کاشی ها را می توان به صورت شیت یا به صورت کاشی های منفرد نصب کرد.

 

  • تخته گچی رنگی جایگزینی برای کاشی بین کابینتی

چسب کاشی بین کابینتی

گزینه کم هزینه تر برای صاحب خانه هایی که نیاز به بروزرسانی آشپزخانه خود دارند اما بودجه کافی برای خرید کاشی بین کابینتی ندارند، تخته گچی رنگی است. این گزینه با چند مزیت و همچنین معایبی همراه است. این گزینه کم هزینه ترین پوششی است که استفاده از آن باعث می شود، آشپزخانه شما در عرض چند ساعت بروز شود. افرادی که از تخته گچی رنگی استفاده می کنند دوست دارند به راحتی با گچ روی آن بنویسند. این امر به صاحبان خانه فضای مناسبی برای نوشتن ایده های منو، لیست های غذا، دستورالعمل های تهیه غذا و حتی ترسیم یک تصویر را می دهد.

متاسفانه تخته گچی رنگی معایبی هم دارد و آن هم این است که رنگ تیره آن ممکن است باعث شود که آشپزخانه شما کوچکتر از حد معمول احساس شود. به همین دلیل فقط در صورتی که آشپزخانه شما نسبتا بزرگ است استفاده از این گزینه ایده خوبی می باشد. علاوه بر این، تخته گچی رنگی همان محافظت در برابر رطوبت کاشی ها را ندارد.

  • کاشی برای سقف آنتیک

کاشی سنتی بین کابینتی

اگر می خواهید از کارایی و ماندگاری کاشی بین کابینت آشپزخانه خود لذت ببرید اما به دنبال چیزی هستید که فضای بصری ایده آل تری را ایجاد کند نصب کاشی سقفی آنتیک به رنگ سفید همان چیزی است که شما نیاز دارید. استفاده از این نوع کاشی سقفی چیزی بیشتر از محافظت دیوار در مقابل رطوبت و غذا را فراهم می آورد. کاشی های سقفی باعث اضافه شدن بافت، نمای بصری زیبا و رنگ به آشپزخانه شما می شود و می تواند ظاهر بسیار جذابی را ایجاد کند و به شما کمک می کند تا نمای آشپزخانه خود را با بقیه دکوراسیون خانه تطبیق دهید. متاسفانه از آنجا که این کاشی ها عموما بافت های عمیقی دارند تمیز کردن آنها می تواند کمی مشکل باشد.

  • کاشی بین کابینتی آینه ای

کاشی بین کابینتی آینه ای

از کاشی بین کابینتی جدید و مدرن میتوان از این بین کابینتی جذاب نام برد.

با انتخاب کاشی بین کابینتی آیینه ای، برای آشپزخانه های کوچکتر که نیاز به باز شدن فضای بصری دارند، آینه یک انتخاب عالی است. به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه، آینه ها بسیار چشم نواز هستند چون نور را منعکس می کنند. تمیز کردن آینه نسبتا ساده است اما حتی لکه های ناشی از اثر انگشت می توانند سطح آینه را کثیف کنند و این باعث می شود زمان بیشتری را برای تمیز کردن صرف کنید. این نکته به ویژه برای صاحب خانه هایی اهمیت دارد که دارای فرزندان کوچک هستند چرا که لکه های ناشی از اثر انگشتشان در تمام سطح باقی خواهد ماند. با این وجود کاشی آینه ای آشپزخانه، یکی از بهترین بین کابینتی هاست.

 

مطلب پیشنهادی : انواع کاشی و سرامیک دیواری
 
  • استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو، به عنوان بین کابینتی

انواع کاشی بین کابینتی

برخی از مالکان و اجاره نشین ها کاغذ دیواری را به عنوان بین کابینتی انتخاب می کنند. کاغذ دیواری می تواند یک روش سریع و ساده برای به روزرسانی فضا باشد اما این ماده از دیوار شما زیاد محافظت نمی کند. در حالی که کاغذ دیواری لایه ای و چسپنده هستند و قابلیت جابجایی را دارند انتخاب خوبی برای اجاره نشین هایی است که اجازه تغییر عمده ای در خانه اجاره ای شان نیستند، رطوبت و گرمای آشپزخانه می تواند باعث شود که کاغذ دیواری به سرعت شروع به لایه لایه شدن کند.

این بدان معناست که گرچه ممکن است نصب کاغذ دیواری عالی به نظر برسد اما بعد از شروع لایه لایه شدن باید سریعا مورد رسیدگی قرار بگیرد. مشکل دیگری که در زمینه کاغذ دیواری وجود دارد این است که بسته به نوع کاغذ دیواری، پاک کردن لکه ها و کثیفی ها بدون آسیب دیدن کاغذ دیواری بسیار مشکل است. بعضی از مواد خوراکی مانند سس اسپاگتی می توانند کاغذ دیواری را برای همیشه لکه دار کند.

  • استفاده از فولاد ضد زنگ به عنوان بین کابینتی

بین کابینتی استیل

برای داشتن ظاهری مدرن در آشپزخانه که تمیز کردن ساده، مقاومت در برابر گرما را هم داشته باشد، فولاد ضد زنگ توصیه می شود. استفاده از این متریال باعث می شود که تمام دکوراسیون آشپزخانه شما با هم تطابق داشته باشد (مخصوصا اگر در آشپزخانه خود وسایل استیل دارید). در انتخاب این متریال به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه چند مشکل وجود دارد که یکی از آنها افزایش قیمت است. علاوه بر این غذاهای اسیدی می توانند به فولاد آسیب برسانند و تمیز کردن خیلی ساده ای هم ندارند.

  • پنل دیواری بین کابینتی

پنل دیواری پشت کابینتی آشپزخانه

برای داشتن نمای بسیار چشم نواز در آشپزخانه؛ پنل دیواری روشی عالی برای ایجاد یک ظاهر بصری تاثیر گذار و پر کردن فضای بزرگ با حداقل زحمت است. از آنجا که پنل دیواری در سبک ها، رنگ ها و انواع مختلفی وجود دارد، معمولا پیدا کردن نمونه ای که با دکوراسیون آشپزخانه شما سازگار باشد کار سختی نیست. اگر تصمیم دارید از پنل به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه استفاده کنید پس مهم است که اطمینان حاصل کنید که به راحتی تمیز می شود. در غیر این صورت، پنل شما کثیف به نظر می رسد و باعث بهبود ظاهر آشپزخانه شما نمی شود.

 

  • کاشی بین کابینتی چسبی

جدیدترین کاشی بین کابینتی

صاحب خانه هایی که به دنبال نصب کاشی بین کابینتی آشپزخانه جدید هستند، بدون آنکه هزینه زیادی خرج کنند می توانند از کاشی بین کابینتی های چسبی استفاده کنند. با استفاده از این کاشی چسبی بین کابینتی نه تنها در هزینه خرید کاشی خود صرفه جویی می کنید بلکه به دلیل اینکه دیگر نیازی به سایر متریال برای نصب ندارید، هزینه های شما حتی کمتر هم می شود. استفاده از این نوع کاشی چسبی آشپزخانه که مزایای زیادی را به همراه دارد استفاده کنند که یکی از آنها نصب بسیار ساده می باشد. تنها کار لازم برای استفاده از این نوع بین کابینتی، برش و برداشتن لایه پشت کاشی و سپس چسپاندن آن به دیوار است.

کاشی های بین کابینتی چسبی هنوز نیاز به آماده کردن دیوار دارد تا اطمینان حاصل شود که دیواری که روی آن کاشی جدید خود را نصب خواهید کرد کاملا صاف است. در غیر این صورت کاشی ها قادر نخواهند بود به درستی بچسپند و به نظر حرفه ای نمی رسند. از آنجا که کاشی های چسبی در سبک ها و رنگ های متنوعی وجود دارد به راحتی می توانید آشپزخانه خود را با بین کابینتی چسبی به روز کنید که باعث بهبود ظاهر خانه شما می شود. با این وجود اطمینان از اینکه دیوار از قبل برای استفاده آماده شده است بسیار مهم می باشد.

 

  • کاشی بین کابینتی معمولی و ساده

کاشی بین کابینتی ساده

در حالی که کاشی های معمولی نسبت به کاشی های چسبی گرانتر هستند اما طول عمر بیشتری را ارائه می دهند و احتمال کمتری دارد که برای نصب روی دیوار مشکلی ایجاد کنند. یکی از موارد مهمی که باید هنگام انتخاب کاشی معمولی (نسبت به کاشی چسبی) در نظر داشته باشید این است که شما مجبور به خرید گروت، چسب کاشی و هر نوع ابزار نصب که برای کار لازم می شود دارید، در غیر این صورت نصب چندان محکمی نخواهید داشت و کاشی ها برای مدت زمان طولانی روی دیوار باقی نمی مانند. گزینه دیگر شما استخدام یک کاشی کار حرفه ای است اما این کار می تواند گران تمام شود. با این حال هنگامی که کاشی معمولی را انتخاب می کنید در دراز مدت سود زیادی خواهید برد، چون این متریال ماندگاری بیشتری دارد و به طور باور نکردنی از دیوار شما در برابر رطوبت و لکه های غذا محافظت می کند.

علاوه بر این، کاشی های بسیار زیبایی برای انتخاب وجود دارد که می توانید به راحتی موردی که با دکوراسیون خانه شما سازگار است را پیدا کنید. این کاشی ها برای تمیز کردن واقعا ساده هستند و به شما این امکان را می دهند تا بدون استفاده از محصولات مضر یا نگرانی در مورد لکه های دائمی روی کاشی، آنها را به سرعت پاک کنید.

 

مطلب پیشنهادی : 8 نکته برای کاشی کاری کف

 

  • بین کابینتی شیشه ای

کاشی بین کابینتی شیشه ای

کاشی های شیشه ای گزینه ای عالی برای استفاده به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه است چون مدرن و مد روز است. یکی از بهترین انواع کاشی های بین کابینتی؛ همین از آنجا که این کاشی ها را دارای یک سطح روشن و منعکس کننده هستند، نور را به سراسر فضا منعکس می کنند. کاشی های شیشه ای یک انتخاب عالی برای آشپزخانه هایی هستند که فضای کمی دارند. رنگ کاشی های شیشه ای قوی و غنی هستند و مهم نیست که چه نوع محلول تمیزکننده ای را برای کاشی استفاده می کنید. از آنجا که شیشه غیر متخلخل است، لازم است بعد از نصب درزگیری شوند. یکی از مشکلات این نوع کاشی این است که در آینده ممکن است از مد بیافتد. مهم است قبل از نصب کاشی شیشه ای به عنوان کاشی بین کابینت آشپزخانه مطمئن شوید که واقعا ان را دوست دارید.

 

  • کاشی سرامیکی و چینی به عنوان بین کابینتی

سرامیک بین کابینتی جدید

سرامیک و چینی هر دو می توانند طراحی جالبی را به آشپزخانه شما اضافه کنند. هر دو می توانند دقیقا نقش کاشی یا سنگ طبیعی را روی دیوار شما تقلید کنند. این بدان معناست که استفاده از سرامیک و چینی می تواند دکوراسیون رنگ بندی سازگار با منزل شما را فراهم آورد. به عنوان یکی از محبوبترین گزینه های کاشی بین کابینت آشپزخانه، پیدا کردن روش های ترمیم لبه کاشی و حتی لوازم جانبی کار با سرامیک و چینی به راحتی پیدا می شود.

این کاشی ها در مقابل آب مقاومت بسیار خوبی دارند و حتی اگر به طور مرتب در معرض آب قرار بگیرند آسیب نمی بینند. این گزینه قیمت های متنوعی دارد، بنابراین اگر مشکل بودجه دارید می توانید گزینه های ارزانتر را انتخاب کنید و یا در صورت لزوم هزینه بیشتری برای بازسازی آشپزخانه خود صرف کنید. یکی از مشکلات نصب سرامیک و چینی این است که به فرد ماهری نیاز دارد و بسیاری از صاحبان خانه نمی خواهند اشتباهی را در زمینه نصب کاشی بین کابینتی آشپزخانه خود مرتکب شوند.

  • سنگ طبیعی بین کابینت

بین کابینتی سنگی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سنگ طبیعی برای استفاده به عنوان بین کابینتی این است که این متریال می تواند فورا آشپزخانه شما را بروز کند. سنگ طبیعی بسیار مفاوم است بنابراین می توانید یک ظاهر منحصر به فرد را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. هنگامی که سنگ طبیعی را برای کاشی بین کابینت آشپزخانه خود نصب می کنید می توانید با هزینه بسیار مناسب تر از سایر گزینه های مشابه در آشپزخانه خود تغییر ایجاد کنید.

با این حال تمیز کردن سنگ های طبیعی کمی دشوارتر است زیرا با گرفتار شدن هر گونه آلودگی در منافذ سنگ و همچنین شیارهای ماسه تمیز کردن کار ساده ای نمی باشد. استفاده از برخی مواد تمیز کننده شیمیایی می تواند سنگ شما را لکه دار کند و باعث تغییر رنگ آن شود. از آنجا که سنگ طبیعی متخلخل است، باعث جذب آب، لکه ها و حتی ایجاد بو در آشپزخانه شما می شود، بنابراین مهم است که به طور مرتب آن را تمیز کنید. البته گاها دیده شده از کاشی بین کابینتی طرح سنگ هم برای زیبا کردن آشپزخانه استفاده می کنند

در حالی که بسیاری از افراد عاشق تنوع سنگ طبیعی هستند باید بدانید که در هنگام انتخاب سنگ طبیعی سازگار با دکوراسیون خانه خود هرگز ناامید نخواهید شد. تنوع در این نوع بین کابینتی زیاد است. حتما از سنگ بین کابینتی جدید در فروشگاه ها و کلینیک های ساختمانی جویا باشید

  • سنگ مرمر(سنگ مرمریت) بین کابینت

سنگ مرمر در کاشی بین کابینتی آشپزخانه

چند دلیل وجود دارد که برخی از صاحبان خانه عاشق نصب سنگ مرمر به عنوان سنگ بین کابینت هستند و یکی از آنها این است که کانتر آشپزخانه هم از سنگ مرمر ساخته می شود. به این ترتیب کانتر و سنگ بین کابینتی با هم مچ هستند. مرمر از نظر بصری فوق العاده است و فورا فضای شما را به روز می کند. با این حال با هزینه هایی همراه است. در حالی که تمیز کردن آن تا زمانی که به صورت مرتب و صحیح درزگیری شود بسیار ساده است. اما یک متریال بسیار گران قیمت است که می تواند به عنوان بین کابینتی خود استفاده کنید. سنگ مرمر هم می تواند به راحتی ترک بخورد و این بدان معناست که تمام تلاش شما در نصب کاشی بین کابینتی جدید می تواند به سرعت هدر رود. کاشی های مرمر بسیار جالب به نظر می رسند و تا زمانی که شما مایل به صرف وقت و هزینه باشید مراقبت بسیار ساده ای دارند.

  • سنگ تراورتن بین کابینتی 

کاشی تراورتن در آشپزخانه

این کاشی طبیعی از سنگ ساخته شده است و در مقایسه با انواع کاشی های دیگر موجود در بازار، نسبتا سبک و نصب ساده ای دارد. کاشی های بزرگ می توانند ظاهری عجیب و غریب را برای بین کابینتی شما ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است کاهشی هایی را انتخاب کنید که کوچکتر هستند. این کاشی ها از سنگ آهک ساخته شده اند و معمولا بسیار متخلخل هستند به همین دلیل کاشی های تراورتن پر می شوند تا صاف و تمیز شوند. در حالی که این متریال نصب بسیار ساده ای دارد، اما هزینه پایینی برای صاحب خانه ها ندارد و ممکن است پول زیادی برای نصب کاشی بین کابینتی جدید هزینه کنند. برای اینکه کاشی های سنگ تراورتن به بهترین شکل ممکن به نظر برسند مهم است که به طور مرتب آنها را درزگیری کنید و این به هزینه کلی شما اضافه خواهد کرد.

 

  • کاشی بین کابینتی فلزی

کاشی بین کابینتی فلزی

همیشه پیدا کردن یک قطعه بزرگ فلز برای نصب به عنوان بین کابینتی به اندازه کافی ساده بوده است اما حالا گزینه های دیگری از لحاظ اندازه وجود دارد. این بدان معناست که می توانید به راحتی از میان تعداد زیادی از گزینه ها و بافت های مختلف برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد که مدرن و به روز باشد می توانید انتخاب داشته باشید. در حالی که گزینه های مختلف کاشی فلزی برای انتخاب وجود دارند، باید در نظر داشته باشید که این متریال فقط برای خانه های مدرن مناسب است. به طور کلی، کاشی بین کابینتی آشپزخانه فلزی در آشپزخانه های سنتی جالب به نظر نمی رسند. متاسفانه این کاشی ها به راحتی خراش می خورند و بعد از آسیب دیدن هیچ راهی برای برطرف کردن خراش ها وجود ندارد.

 

  • سنگ مصنوعی( سنگ مهندسی شده ) بین کابینت (سنگ آنتیک بین کابینت)

کاشی طرح سنگ بین کابینتی

سنگ آنتیک دارای ظاهر زیبایی است و به خانه شما جذابیت و ارزش را اضافه می کند و در واقع می توانید هنگام نصب صحیح هزینه را کمی افزایش دهند. متاسفانه به همان اندازه سنگ طبیعی، این سنگ ها نصب و برش بسیار ساده ای ندارند و بسیار سنگین هستند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به همان ظاهر یا روکش سنگ مصنوعی مهندسی شده برای استفاده به عنوان بین کابینتی اعتماد می کنند.

مشکل اصلی برای استفاده از سنگ مصنوعی به عنوان کاشی بین کابینتی این است که این محصول متخلخل است و باعث جذب چربی و سایر آلاینده های آشپزخانه می شود. این باعث می شود که کاشی بین کابینتی طرح آنتیک شما به سرعت لکه دار شود و به خاطر همین متخلخل بودن تمیز کردن بسیار دشواری دارد. سنگ های مصنوعی در چسپاندن به دیوار مشکل دارند چون سنگین هستند. یکی از مزایای انتخاب این محصول این است که نیازی به درزگیری ندارد که به سرعت بخشیدن فرآیند نصب کمک می کند.

 

انواع کاشی بین کابینتی بر اساس طرح و شکل آنها

  • استفاده از کاشی بین کابینتی مستطیلی 

کاشی بین کابینتی مستطیلی

اگر می خواهید یک الگوی تکراری را در کاشی پشت کابینتی خود داشته باشید کاشی های مستطیلی را انتخاب کنید. به تازگی کاشی های ساب وی بسیار محبوب شده اند و شما می توانید با استفاده از کاشی بین کابینتی های مستطیلی سفید رنگ که تمام ردیف ها با نصف کاشی ایجاد شده اند به این ظاهر دست پیدا کنید. با کاشی های مستطیل سبک های مختلف زیادی می توان ایجاد کرد. برای داشتن یک ظاهر جالب و در هم تنیده می توانید این کاشی ها را در یک زاویه مناسب از یکدیگر قرار دهید.

  • استفاده از کاشی بین کابینتی مربع

کاشی بین کابینتی مربع

کاشی بین کابینتی های مربعی سفید، هر چند به اندازه کاشی های مستطیل معمول و رایج نیستند اما هنوز هم باعث می شود تا فضای بین کابینت شما به روز شود و یک دید بصری زیبا را به فضا اضافه کنند. این کاشی ها را نمی توان مانند کاشی های مستطیلی به سبک های مختلف استفاده کرد اما می تواند آنها را در الگوهای مختلفی استفاده کرد و طرح های جالبی ساخت و دیگر لازم نیست نگران این باشید که الگوی شما یکنواخت شده است یا نه. لبه ها و گوشه ها به راحتی قابل تنظیم هستند و این امر باعث می شود که کاشی های مربعی برای افراد مبتدی که برای اولین بار است اقدام به نصب کاشی می کنند ایده آل باشد. 

  • استفاده از کاشی بین کابینتی ترکیبی 

کاشی بین کابینتی ترکیبی

به عنوان بین کابینتی جدید، این سبکها خیلی رایج شده است . اگر می خواهید بدون هیچ تلاشی با اندازه ها و اشکال مختلف کاشی، یک ظاهر پیچیده را ایجاد کنید ممکن است به انتخاب کاشی های رندوم فکر کنید. این کاشی ها نصب ساده ای دارند. انتخاب ساده برای طرحی که دوست دارید و نصب ساده آن باعث می شود که بدون هیچ نگرانی در مورد محل کاشی اختصاصی خود خرید کاشی را انجام دهید. یکی از مزایای کاشی رندوم این است که آنها می توانند نظر هر کسی که به آشپزخانه شما نگاه می کند را جلب کند. نصب کاشی های ترکیبی برای بین کابینت های شما بسیار مفید است چون این کاشی های به سختی لک می شوند.

 

  • استفاده از کاشی بین کابینتی گرد

کاشی بین کابینتی گرد

در سال های اخیر استفاده از کاشی های گرد برای آشپزخانه و حمام بسیار محبوب شده اند. این کاشی ها در اندازه و رنگ های مختلفی وجود دارند و اغلب پیدا کردن کاشی های دایره ای که می توانند اندازه و رنگ های مختلفی را در یک محصول ترکیب کنند بسیار ساده است. نه تنها شکل این نوع کاشی ها جذاب هستند بلکه کاربران آن را دوست دارند چون نصب بسیار ساده ای دارند و ظاهر حرفه ای را ایجاد می کنند.

  • نحوه نصب کاشی بین کابینتی لوزی

کاشی بین کابینتی لوزی

کاشی های لوزی هم برای استفاده به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه گزینه ای بسیار محبوب است. این نوع کاشی الگوی تکراری را ایجاد می کند که بسیار چشم نواز است. هنگام انتخاب کاشی های لوزی مهم است اطمینان حاصل کنید که گزینه هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند را انتخاب کرده اید به طوری که قسمت بین کابینت شما خیلی شلوغ به نظر نرسد. این امر به ویژه در صورت داشتن مساحتی بزرگ برای کاشی کاری از اهمیت خاصی برخوردار است، چون کاشی های بسیار کوچک می توانند تمرکز را به هم بزنند و باعث خستگی چشم شوند.

 

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مرتبط با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید