پروژه هزاره سوم برای کیست 1

امتیاز پروژه هزاره سوم برای کیست؟

پروژه هزاره سوم چیتگر واقع در مروارید شهر تهران، در حال بهره برداری و پیش فروش می باشد. در واقع این پروژه توسط شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در حال ساخت بوده و عملیات گودبرداری آن از اسفند ماه سال 1400 با جواز ساخت معتبر شروع شده است.  

 

معرفی کلی پروژه هزاره سوم 

پروژه هزاره سوم واقع در منطقه 22 تهران محله مروارید شهر بلوک A6 است که در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در حال ساخت می باشد. امتیاز این پروژه متعلق به تعاونی انبوه سازان مسکن کیان می باشد که اکنون در حال بهره برداری و پیش فروش زمین های خود با پلاک ثبتی 2120/4 است. از مشخصات این پروژه می توان به 27 طبقه اشاره کرد که در حال حاضر 22 طبقه آن مسکونی بوده و در هر طبقه، 8 واحد با متراژ 100 الی 160 متر قرار گرفته است. 4 طبقه دیگر آن پارکینگ و یک طبقه لابی برای ساکنین این پروژه در نظر گرفته شده است. در واقع زمین های این پروژه دارای سند تک برگ و مجوز ساخت به شماره های 20003866 و 220003927 می باشد که اکنون تحویل داده شده است. تعداد واحد های این پروژه در کل 176 واحد است که در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. در عین حال این پروژه متعلق به برج های مروارید شهر است که در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته است. همچنین فاصله این برج تا دریاچه چیتگر و مراکز خرید و تفریحی ایران مال بسیار ناچیز است. 

 

نحوه خرید و فروش امتیاز پروژه هزاره سوم

 این پروژه جزو پروژه های پذیره نویسی چیتگر بوده که خریداران در صورت تمایل می توانند به صورت مستقیم اقدام به خرید کنند. خرید این پروژه بدون واسطه و مراجعه حضوری به دفتر فروش می باشد. در این صورت می توانید فرم پیش خرید برج را تکمیل کرده و فرآیند ثبت نام را انجام دهید. از آنجا که این پروژه در حال پذیره نویسی می باشد، بهتر است خریداران هزینه زمین و تراکم خود را طی چندین مرحله به دفتر تعاونی پرداخت کنند. پس از پرداخت این مرحله، از مهرماه سال 1401 هزینه ساخت پروژه به صورت اقساطی از خریداران اخذ می گردد. در واقع یکی از مزیت های پروژه هزاره سوم عدم پرداخت حق امتیاز خریداران می باشد؛ به این صورت که افرادی که تمایل دارند می توانند امتیاز عضویت خود را در پایان پذیره نویسی با سود چشمگیری تحت عنوان حق امتیاز واگذار کنند. 

1668235945636f42a9c2018 main

مزایای پروژه هزاره سوم

  1. این پروژه دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. با توجه به قرارگیری این پروژه در مروارید شهر تهران، در آینده از ارزش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

  2. از دیگر مزایای این پروژه می توان به موقعیت مکانی بسیار خوب و دلنشین آن اشاره کرد. همچنین وجود چشم انداز دل انگیز به سوی کوه، دریاچه چیتگر و همچنین شهر تهران از دیگر دلایل خریداران جهت سکونت می باشد. 

  3. از دیگر مزیت های این پروژه می توان به شروع عملیات اجرایی آن همزمان با پذیره نویسی اشاره کرد. در این صورت خریداران پروژه از پیشرفت و سود آوری روز افزون آن مطمئن خواهند بود. 

  4. مزیت مهم دیگر این پروژه تضمین خرید سهام خریداران در صورت نارضایتی از پروژه می باشد. با توجه به این مزیت تعاونی ساخت اعلام کرده است که در صورت نارضایتی هر یک از اعضا از روند و پیشرفت پروژه، امکان فروش امتیاز آنها وجود دارد. بدین صورت تعاونی اقدام به خرید امتیاز آنها به قیمت روز به همراه سود آن خواهد کرد. این اقدام باعث مصون ماندن امتیاز خریداران در مقابل دلالان بازار شده و به گونه ای است که قیمت آن در بازار دستکاری نخواهد شد. 

 

موقعیت مکانی پروژه هزاره سوم 

پروژه هزاره سوم در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار دارد، دسترسی به اتوبان های حکیم، همت، بازار بزرگ ایران، موزه گیاه شناسی، دریاچه چیتگر، ایستگاه مترو و شهربازی هزار و یک شهر به دلیل موقعیت بسیار خوب این پروژه است.  

 

معرفی امکانات پروژه هزاره سوم

این پروژه از امکانات بسیاری برخوردار است که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین آنها می پردازیم:

  • لابی و لابی من 24 ساعته 

  • استخر، سونا و جکوزی

  • پیست دوچرخه سواری 

  • سالن اجتماعات جهت برگزاری جلسات 

  • مجموعه ورزشی و سینما

  • مهدکودک برای پرورش استعداد کودکان 

  • وجود 3 لاین آسانسور جهت رفت و آمد آسان 

  • سیستم هوشمند مدیریت ساختمان

  • روف گاردن و شوتینگ زباله 

توجه داشته باشید که امکانات دقیق هر واحد باید به صورت مکتوب در قرارداد بین خریدار و فروشنده ذکر شود. همچنین در مورد چگونگی استفاده از پارکینگ و انباری نیز باید نحوه محاسبه آن به صورت دقیق مشخص شود. 

1668235998636f42debaca4 main

شرایط فروش پروژه هزاره سوم

شرایط فروش این پروژه به این صورت است که هزینه زمین و تراکم در ابتدا از خریداران به طور کامل دریافت می شود. هزینه زمین و تراکم متری 7 میلیون تومان تعیین شده است اما درباره عملیات ساخت به صورت علی الحساب 6 میلیون تومان اعلام شده است. در واقع ممکن است با گذشت زمان افزایش قیمت نیز در بر داشته باشد. به طور کلی برای خرید یک واحد 100 متری در پروژه هزاره سوم 700 میلیون تومان باید هزینه کرد. شرایط پرداخت آن به صورت 340 میلیون تومان در هنگام ثبت نام و الباقی آن به صورت اقساط طی 6 ماه باید به تعاونی مسکن پرداخت شود. 

پس از شروع پرداخت مبلغ ساخت، دفترچه عضویت به دفترچه ساخت تعویض می گردد و تا پایان تکمیل پروژه باید مبلغ به صورت اقساط پرداخت شود. همچنین شرایط فروش این پروژه به صورت 6 دانگ و 3 دانگ مشخص شده است که باعث سرمایه گذاری آسان تر خریداران شده است. در این صورت می توان زمینی با متراژ 50 متر را به صورت 170 میلیون نقد در مرحله اول و 180 میلیون الباقی را به صورت اقساط 6 ماهه خریداری کرد. در عین حال مبلغی برای پارکینگ و انباری با توجه به قیمت ساخت محاسبه و دریافت خواهد شد.  

 

زمان تحویل پروژه هزاره سوم

به طور کلی زمان تحویل این پروژه در سال 1403 پیش بینی شده است. اما اگر به هر دلیلی در تاریخ پیش بینی شده پروژه تحویل داده نشود، تعاونی موظف است ماهیانه به میزان اجاره بهای روز واحد به خریداران جریمه دیرکرد پرداخت نماید. 

 

 


پایان مطلب


 

 

 

لینک های مرتبط 


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید