havayesh shopping 1

معرفی فروشگاه اینترنتی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی | فروشگاه هوایش

حضور تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در خانه یا محل کار، یکی از مهم ترین مواردی است که هر فرد می بایست برای داشتن آرامش و زندگی بهتر از آنها استفاده کند. با نوسانات ارزی که امروزه شاهد آن هستیم، خرید این تجهیزات تا حد زیادی می تواند مشکل و یا برای بسیاری از افراد، غیر قابل انجام باشد. به همین دلیل ما در این مطلب تصمیم داریم، بزرگترین فروشگاه تجهیزات سرمایش و گرمایش یعنی مجموعه هوایش را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی هوایش

در ابتدای این مطلب، از جهت این که بیشتر با فروشگاه اینترنتی هوایش آشنا شوید، به معرفی این مجموعه به صورت اختصاصی می پردازیم. مجموعه هوایش از سال 1351 تا به امروز با نام سنترهیت (کانون گرما) در شهر تهران به فعالیت می پردازد. این مجموعه با سالها فعالیت در حوزه فروشگاه داری و انبار داری، توانسته خود را به یکی از بهترین و خوشنام ترین برند ها در حوزه تاسیسات گرمایش تبدیل شده است. 

از آنجایی که در گذشته افراد روش خرید سنتی یعنی حضوری را برای دستگاه های سرمایش و گرمایش خوئ انتخاب می کردند، فروشگاه هوایش فعالیت خود را در این زمینه گسترش داد. حال که بسیاری از افراد تصمیم گرفتند تا روش خرید اینترنتی را برای دستگاه هایی مانند پکیج دیواری یا پمپ تصفیه استخر انتخاب کنند، مجموعه هوایش نیز سعی بر این داشت تا بتواند حوزه فعالیت خود را در این زمینه نیز تغییر داده و رو به سوی اینترنتی شدن پیش برود.

حوزه فعالیت فروشگاه اینترنتی هوایش چیست؟

اگر برایتان سوال پیش آمده که حوزه فعالیت دقیق مجموعه هوایش چیست، باید بگوییم که ای مجموعه به صورت کامل تخصصی در حوزه تامین قطعات تاسیسات مانند تجهیزات استخر و یا مواردی این چنینی فعالیت دارد. این مجموعه از گذشته تا به امروز در تلاش برای رسیدن به اهداف خود قدم برداشته و در این زمینه از دیگر مجموعه های معتبر نیز کمک دریافت کرده است.

در حال حاضر هوایش در کنار مجموعه اول سرویس به ارائه خدمات خود می پردازد. مجموعه اول سرویس یک مجموعه آنلاین بوده که دانشو تجربه بسیاری در زمینه نصب و راه اندازی تاسیسات ساختمان دارد. از این رو کارشناسان هوایش برای این که بتوانند به خوبی خدمات خود را ارائه دهند و در این زمینه نیز به درستی بدرخشند، از دانش و علم کارشناسان اول سرویس کمک می گیرند.

خرید کولرگازی

چه چیزی باعث شده تا مجموعه هوایش رو به سوی فروش اینترنتی حرکت کند؟

از آنجایی که تغییرات الگویی در زمینه خرید سنتی و فروشگاهی پیش آمده است، خرید اینترنتی باعث شده تا افراد بتوانند راحت تر به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند. به عنوان مثال، دیگر لازم نیست برای خرید پمپ آب خانگی یا بوستر پمپ، ساعت زمان را صرف کرده تا به مقصد برسید و هزینه بسیاری را نیز برای رفت و آمد صرف کنید.

برای این کار کافیست تنها به مجموعه هوایش مراجعه کرده و به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید. در این صورت شما هزینه ای را بابت رفت و آمد پرداخت نکرده و از طرفی دیگر، در سریع ترین زمان ممکن نیز خرید خود را انجام داده و محصول را درب منزل تحویل می گیرید.

معرفی گسترده فعالیت های بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات ساختمان

در حال حاضر مجموعه هوایالیش این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بتوانید هر قطعه ای که در حوزه تاسیسات ساختمان به آن احتیاج دارید را از این مجموعه خریداری کنید. گستره فعالیت بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات ساختمان یعنی مجموعه هوایش عبارت اند از:

لوله و اتصالات ۵لایه، پولیکا، پوش فیت، فولادی، تجهیزات موتورخانه مانند: دیگ های چدنی، فولادی، منابع دوجداره و کوئل دار، انواع پمپ های سیرکلاسیون، بوستر پمپ های افزایش فشار آب، آتش نشانی، کولرگازی، انواع پکیج و رادیاتور، داکت اسپلیت، مینی چیلر و انواع فن کوئل و تجهیزات استخر و سونا و جکوزی، قسمتی از دایره تخصصی فروشگاه اینترنتی هوایش هستند. شما همچنین می توانید از طریق این فروشگاه به خرید آبگرمکن گازی و یا مبدل صفحه ای نیز با قیمت بسیار عالی بپردازید.

کولرگازی ایران رادیاتور

چه چیزی فروشگاه هوایش را نسبت به سایر فروشگاه ها متمایز کرده است؟

همان طور که می دانید، وظیفه اصلی فروشگاه های اینترنتی این است که اطلاعات مناسبی در رابطه با محصولی که در حال عرضه آن هستند به شما ارائه دهند. بسیاری از فروشگاه این کار را انجام نداده و با ارائه اطلاعاتی مختصر، بیشتر زمان خریدار را صرف جستجوی مشخص می کنند.

مجموعه هوایش اما به هیچ عنوان این گونه عمل نکرده و این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بتوانید با خیالی آسوده به خرید محصولات پرداخته و همچنین اطلاعات مربوط به این دستگاه را نیز از طریق مواردی که به هنگام خرید برای شما ارائه می شود، مطالعه کنید. مهم ترین موضوعی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند به آن تکیه کند، توجه به خواسته خریداران بوده و همین موضوع باعث می شود تا ما بتوانید این فروشگاه را نسبت به سایر هم نوعان خود، متمایز بدانیم.

آشنایی با بخش های مختلف فروشگاه 

زمانی که وارد فروشگاه اینترنتی هوایش می شوید، با بخش های مختلفی از این مجموعه رو به رو خواهید شد. به عنوان مثال، می‌ توانید به بررسی قیمت کولر گازی بپردازید و یا به مطالعه اطلاعاتی که در رابطه با خدمات و دستگاه های این مجموعه است، در بخش "درباره ما" بپردازید.

شما همچنین می توانید از بخش حساب کاربری به بررسی اطلاعات مربوط به خود پرداخته و یا در بخش فروشگاه، هر آنچه که مجموعه هوایش برای فروش ارائه می دهد را مشاهده کنید. شما می توانید هر یک از محصولات را در دسته بندی علاقه مندی ها قرار داده تا در زمان های دیگر نیز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. 

خرید داکت اسپلیت

سخن پایانی

مجموعه هوایش یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید انواع لوازم مربوط به تاسیسات ساختمان است. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه به ثبت سفارش هر دستگاهی که مد نظرتان است بپردازید. نکته حائز اهمیت این است که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز، ثبت سفارش خود را در این فروشگاه انجام داده و محصول خریداری شده را در محل مورد نظر، تحویل بگیرید.

 


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید