آکادمی کیوسکدیا kioskedia 1

 

چرا کیوسکدیا، معتبرترین آکادمی برای آموزش مجازی طرحی و دکوراسیون داخلی ست؟

کیوسکدیا پلتفرم تخصصی آموزش طراحی داخلی و معماری در بازار کار ایران و بین الملل و تعامل مابین طراحان داخلی، معماران و دانشجویان این رشته می باشد.

کیوسکدیا با هدف پر نمودن خلا مابین دانشگاه و بازار کار به شما این امکان را میدهد تا در  ورکشاپها، دوره ها و همایش های تخصصی با هدف بازار کار، زیر نظر بهترین اساتید و متخصصان حرفه ای بین المللی و داخلی و مفاخر معماری ایران، بر اساس آخرین تخصص های آکادمیک و اجرایی مورد نیاز بازار کار ایران و بین الملل و بر اساس سیلابس های دانشگاه های تراز اول دنیا و تجارب اساتید و متخصصان حرفه ای شرکت نمایید و به تخصص و بازار کار مورد علاقه و جامعه متخصصان حرفه ای وارد شوید.

در کیوسکدیا می توانید با جامعه متخصصان طراحی داخلی و معماری تعامل داشته باشید و ارتباطات خود را با افراد متخصص در حوزه حرفه خود بیشتر کنید و پیشرفت نمایید. 

 

کیوسکدیا حاصل تجربه همزمان سه گروه در کنار یکدیگر:

1- متخصصان و اساتید بین المللی

2- اساتید پیشکسوت و مفاخر ایران

3- نسل جدید معماران و طراحان ایران

 

آکادمی کیوسکدیا در جهت بالا بردن تخصص شما عزیزان برای ورود به بازار کار و همچنین بروز نمودن افراد فعال در تخصص ها بر اساس آخرین علوم آکادمیک و اجرایی  مورد نیاز بازار کار ایران و بین الملل بر اساس سیلابس های دانشگاه های تراز اول دنیا و تجارب اساتید و متخصصان حرفه ای، همزمان با ایجاد تعامل مابین افراد در حوزه های تخصصی، پلتفرم کیوسکدیا را به تمامی شما عزیزان تقدیم می نماید.

ارائه آموزش با کیفیت برای همه بدون محدودیت مکان و زمان

چشم انداز ما ساده است، در یک جمله: بالا بردن مهارت و توانمندسازی همه جانبه برای کسانی که میخواهند در حرفه و کار تخصصی خود بهترین باشند و بدرخشند. برای این هدف، کیوسکدیا بهترین اساتید و متخصصان را با هدف بالا بردن سطح توانایی ودانش شما عزیزان در دنیای حرفه ای کار، در کنار هم جمع نموده است. جایی که همه برای موفقیت شما دوشادوش هم تلاش مینمایند و به موفقیت و پیشرفت شما فکر میکنند. کیوسکدیا به این  ارزش ها باور دارد و از هر چالشی برای برآورده کردن نیاز شما استقبال مینماید تا اطمینان حاصل کند که مخاطبانش میتوانند توانایی بالقوه خودشان رو پرورش دهند و اهداف شان را برآورده نمایند و شانس زندگی و موفقیت در کار و تخصص حرفه ای و مورد علاقه برای همه امکان پذیر باشد.

 

سابقه فعالیت آکادمی کیوسکدیا

آکادمی کیوسکدیا سالها در زمینه  برگزاری همایش ها و ورکشاپ های تخصصی با رویکرد ورود به بازار کار فعالیت گسترده ای را تجربه نموده است و با سالها تجربه در ایران و بین الملل، این پلتفرم را برای شما طراحی نموده است. هدف کیوسکدیا این است که همه باید توانایی یادگیری داشته باشند و پیشرفت نمایند و به اهدافشان برسند و موفق شوند. با این هدف کیوسکدیا محیطی را برای شما فراهم نموده است که بتوانید بدون در نظر گرفتن مسافت و زمان تخصصتان را بالا ببرید و به حرفه و تخصص مورد علاقه تان وارد شوید و وارد جامعه متخصصان حرفه ای شده و همزمان با پیشرفت سریع دنیای حرفه ای و بیزینس در ایران و جهان پیشرو باشید. 

آکادمی کیوسکدیا بهترین ها را در رشته های فوق تخصصی در کنار هم جمع  و بهترین های ممکن رو برای شما فراهم نموده است تا همگام با دنیای حرفه ای ایران و بین الملل بروز شوید و در کارتان حرفه ای تر عمل نمایید.

 

محدوده فعالیت کیوسکدیا

فعالیت های آکادمی کیوسکدیا در زمینه برگزاری همایش ها، ورکشاپ ها، دوره ها و سمینارهای تخصصی می باشد تا افراد بتواانند تخصص بیاموزند و یا تخصص خود را بالا ببرند و به بازار کارحرفه ای مورد علاقه خود سریع تر و حرفه ای تر وارد شوند.

 

آینده کیوسکدیا

کیوسکدیا معتقد است که همه افراد با باور جمله خواستن توانستن است و با  توانمند نمودن خود میتوانند به بهترین ها دست پیدا نمایند. 

با خانواده بزرگ کیوسکدیا در این راه دوشادوش در کنار شما هستیم.

 

اهداف و چشم انداز کیوسکدیا

  • ارائه آموزش با کیفیت برای همه بدون محدودیت مکان و زمان

آکادمی کیوسکدیا  هدفش این است که هر کس در هر نقطه ای از ایران بتواند دانش و تخصص خودش را ارتقا دهد و به اهدافش در زندگی کاری و حرفه خود برسد . به همین خاطر سعی نموده است تا تجربه و دانش بهترین ها را در شاخه های فوق تخصصی برای شما در کنار هم جمع نماید. اگر که دوست دارید که  تخصص و دانش تان را بالا ببرید و به  کار و حرفه مورد علاقه خود به صورت حرفه ای و با دانش و تخصص بالا وارد شوید ، در کنارمان باشید، چون ما همه سعی مان را میکنیم تا بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

 

  • ورود به بازار کار و تخصص مورد علاقه

از نظر آکادمی کیوسکدیا همه باید بتوانند که توانایی هایشان  را بالا ببرند و پیشرفت نمایند و به آرزوهایشان برسند و موفق شوند. با این هدف کیوسکدیا پلتفرمی را ایجاد نموده است که همه بتوانند بدون در نظر گرفتن مسافت و زمان تخصص مربوط به کار و حرفه خود را بالا ببرند و وارد تخصص و کار مورد علاقه خود شوند و یا در تخصصی که فعالیت دارند، دانش،  توانایی ها و تخصص کاری خود را بالاتر ببرند و به سطوح بهتری دست پیدا نمایند.

پیشرفت و رسیدن به اهداف کاری و حرفه ای بدون در نظر گرفتن محدودیت

  • پیشرفت و رسیدن به اهداف کاری و حرفه ای بدون در نظر گرفتن محدودیت

اگر قصد دارید به تخصص و بازار کار مورد علاقه و جامعه متخصصان حرفه ای وارد شوید وبا آنها تعامل داشته باشید و یا در تخصصی که دارید بر اساس علم و بازار کار بین الملل به روز باشید و پیشرفت کنید، آکادمی کیوسکدیا به شما کمک خواهد کرد. همراهتان هستیم و بهترین ها را برایتان به ارمغان میاوریم.

آکادمی کیوسکدیا حاصل تجربه همزمان سه گروه در کنار یکدیگر برای شما:
– متخصصان و اساتید بین المللی در سطح دنیا
– اساتید پیشکسوت و مفاخر ایران
– نسل جدید معماران و طراحان ایران

 

سایر خدمات آکادمی کیوسکدیا

  • همایش های تخصصی

  • وبینارهای تخصصی

  • سمینارهای تخصصی

 

برخی اساتید و مدرسان آکادمی کیوسکدیا

برخی اساتید و مدرسان کیوسکدیا

 

لیست ورکشاپ های آکادمی کیوسکدیا

لیست ورکشاپ های کیوسکدیا

  • ورکشاپ جامع نورپردازی در طراحی داخلی، نما و لنداسکیپ با رویکرد اجرایی بازار کار

  • ورکشاپ آموزش آماده سازی شرکت در مسابقات بین المللی طراحی

  • ورکشاپ بین المللی جامع طراحی داخلی و معماری با رویکرد بازار کار ایران و بین الملل

  • ورکشاپ مهاجرت تحصیلی، پذیرش و بورسیه در دانشگاه های خارج ایران

  • دوره قراردادهای ساختمانی ویژه معماران و طراحان داخلی

  • ورکشاپ بین المللی از طراحی داخلی تا طراحی مبلمان

  • ورکشاپ بین المللی دکوراسیون و چیدمان با رویکرد ورود به بازار کار ایران و بین الملل

  • ورکشاپ جامع نما ، از طراحی تا اجرا با رویکرد بازار کار

  • ورکشاپ متریال شناسی و متریال دیزاین در طراحی داخلی با رویکرد بازار کار

  • ورکشاپ بین المللی جامع طراحی داخلی و معماری با رویکرد بازار کار ایران و بین الملل

 

لیست دوره های تخصصی آکادمی کیوسکدیا

  • دوره بازسازی ساختمان با رویکرد بازار کار

  • دوره جامـع طراحی داخلی با رویکـرد بـازار کـار

 

لیست مستر کلاس ها 

  • سبک شناسی در طراحی داخلی

  • نورپردازی در طراحی داخلی و معماری

  • خلاقيت و ایده پردازی در طراحی
  • رنگ شناسی در طراحی داخلی و معماری

     

آموزش های حقوقی : حقوق معماران(قراردادهای ساختمانی)

  • قرارداد طراحی داخلی
  • قرارداد پیمان مدیریت

  • قرارداد بازسازی

     

اطلاعات تماس آکادمی

وبسایت موسسه: 
www.kioskedia.com

اینستاگرام موسسه:
Kioskedia_official 

واتس اپ موسسه: 
09125770351

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مالب پیشنهادی مرتبط

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید