شیرآلات ایرانی از دیدگاه اصل جنس 1

بهترین شیرآلات ایرانی کدام است؟

عوامل متعددی در تعیین زیبایی منازل مسکونی و یا تجاری نقش دارند؛ از جمله کاغذ دیواری، مبلمان، فرش و… . امروزه شیرآلات نیز به این فاکتورها اضافه شده است. قطعا یکی از مهمترین تصمیمات هنگام ساخت و ساز و یا تغییر دکوراسیون منزل، انتخاب شیرآلات مناسب است. اولین مسیری که پیش رویتان است رفتن به مراکز خرید و مواجه شدن با برندهای مختلف است که مطمئنا شما را دچار سردرگمی خواهند کرد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم بهترین شیرآلات ایرانی از جمله شیرآلات راسان ، قهرمان، کی دبلیو سی، شودر، کلار و … را معرفی کنیم تا سر فرصت بتوانید برندهای مختلف را با هم مقایسه کرده و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

1. شیرآلات راسان

راسان با شعار همراه سرد و گرم زندگی در لیست شیرآلات درجه یک ایرانی قرار دارد. این شرکت که فعالیت خود را از سال 76 شروع کرده، توانسته با بهره گیری از نیروهای متخصص و دستگاه های پیشرفته به یکی از بهترین برندهای ایرانی تبدیل شود. شیرآلات آشپزخانه، توالت و حمام، شیرآلات کلاسیک، فانتزی، اهرمی و الکترونیکی از محصولات راسان به شمار می روند. محصولات دارای 2 سال ضمانت برای قطعات مصرفی و شیرهای اهرمی و 5 سال گارانتی بدنه هستند.

2. شیرآلات قهرمان

قهرمان از قدیمی ترین کارخانجات شیرآلات بهداشتی است که در شهرستان مغان استان اردبیل واقع شده است. این برند توانسته تولیدات خود را به بیش از 30 کشور صادر کند. وجود نیروهای متخصص و بهره گیری از دستگاه های تولیدی مدرن از دلایل موفقیت قهرمان است. شیرآلات حمام و توالت، آشپزخانه، کلاسیک، بیمارستانی، الکترونیکی و … از مهمترین محصولات قهرمان بوده که دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش هستند. 

3. شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات kwc  برند معتبر سوئیسی است که همکاری خود را در سال 1380 با ایران آغاز کرده است. این برند مجهز به تکنولوژی ریخته گری، ماشین کاری، پرداخت، آبکاری و قالب گیری بوده که به طور اختصاصی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فعالیت دارد. طراحی زیبا و کیفیت بالا از مهمترین ویژگی های شیرآلات کی دبلیو سی است. شیرآلات توکار، شیرآلات آشپرخانه، شیرآلات حمام و دستشویی، شیرآلات هوشمند و الکترونیکی از محصولات برتر این برند معتبر است.

4- شیرآلات شودر

شودر که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده، یکی از بهترین شیرآلات ایرانی محسوب می شود. البته این برند از گران ترین شیرآلات ایرانی نیز محسوب می شود. کیفیت و زیبایی از مهمترین ویژگی های شودر بوده که به واسطه 30 سال سابقه تحقق یافته است. استانداردهای بین المللی، تضمین کیفیت ISO 9001، طراحی زیبا، دستگاه های مدرن و پیشرفته و نیروی کار ایرانی باعث تولید محصولات برتر شده است. 

5- شیرآلات کلار

شیرآلات کلار در عین حال یکی از جدیدترین نمونه های بازار و پنجمین برند در رتبه بندی شیرآلات ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. با اینحال توانسته در مدت بسیار کمی سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. شمش بودن بدنه شیرآلات (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان)، تنوع و نوآوری در طرح و رنگ از ویژگی های بارز محصولات کلار محسوب می شود. کلار اولین تولیدکننده شیرآلات توکار در بازار است که کیفیت بالا، طراحی مدرن، تنوع رنگی سفید، کروم و طلایی توانسته نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کند.

6. شیرآلات شایان

شرکت شایان در شهرک صنعتی عباس آباد قرار دارد. بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد و استفاده از دستگاه های مدرن باعث تولید محصولاتی باکیفیت شده است. لازم به ذکر است شایان تنها دارنده آبکاری هوشمند در ایران است. همچنین در حال حاضر یکی از ارزان ترین شیرآلات ایرانی است.

7- شیرآلات کسری

کسری فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است و در این مدت توانسته به یکی از برندهای معتبر تولید شیرآلات ایرانی تبدیل شود. انواع شیرآلات، توالت فرنگی، علم حمام، کارتریج فلاش تانک از بهترین محصولات کسری است. کیفیت بالای محصولات و نوآوری در طرح، آبکاری سه لایه، طول عمر بالا، حداقل میزان سرب از ویژگی های مهم شیرآلات کسری است. این برند دارای استاندارد CE اروپا، گواهینامه ایزو 9001 و گواهینامه ملی استاندارد ایران است.

8- شیرآلات درخشان

فعالیت درخشان از اوایل سال 1380 در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز شده است که با رعایت استانداردهای اروپایی در تولید محصولات توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مردم به دست آورد. طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا، زیبایی و همچنین تنوع محصولات از ویژگی های محصولات درخشان است. تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش از ویژگی های بارز درخشان است.

9 – شیرآلات کیان

شیرآلات کیان از دیگر برندهای معتبر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ایران است که در حدود 10 سال سابقه دارد. تنوع در طرح و رنگ بندی از مهمترین ویژگی های محصولات کیان به شمار می رود. محصولات کیان با حجم بالای فروش توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار شیرآلات به خود اختصاص دهد.

10. شیرآلات تپس

تپس با نام تجاری گلدیس زرین در حدود 30 سال است که در تولید انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فعالیت دارد. استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، میزان آلیاژ مواد اولیه از جمله سرب، کیفیت و استاندارهای روز از مهمترین ویژگی های این برند معتبر است. 

در انتخاب بهترین شیرآلات ایرانی چه مواردی را در نظر بگیریم

فروشگاه "اصل جنس" در انتخاب برترین شیرآلات ایرانی به فاکتورهای مختلفی توجه کرده است. اولین فاکتور ظاهر شیرآلات است که موضوعی کاملا سلیقه ای است. توجه به کیفیت و دوام شیرآلات در مرحله بعدی قرار دارد. اینکه از چه مواد و متریالی استفاده شده و میزان ماندگاری آنها چقدر است. علاوه بر این موارد کیفیت کارتریج نیز اهمیت دارد. اما متاسفانه خریداران نمی توانند این گزینه را تشخیص دهند. به همین دلیل باید انتخاب را بر مبنای اعتماد بگذارند. بنابراین انتخاب از بین برندهای برتر می تواند آسودگی خاطر را به شما دهد. به غیر از این عوامل در هنگام انتخاب شیرآلات مناسب باید نکات دیگری را هم مدنظر داشته باشید که بهترین شیرآلات ایرانی از جمله شیرآلات قهرمان ، راسان، کلار، شودر،  kwcو… دارای ویژگی های زیر هستند. 

  1. ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش: ضمانت های معتبر نشان از کیفیت شیرآلات است. تولیدکننده های معتبر که از بابت محصولات خود مطمئن هستند، برای محصولات خود گارانتی معتبری را در نظر خواهند گرفت
  2. کیفیت پرداختکاری بالا: در هنگام خرید شیرآلات به سطح آن دقت کنید. اگر بر روی آن موج مشاهده کردید، مرحله پرداختکاری آن به درستی انجام نشده است.
  3. شیرآلات حتما دارای نشان استاندارد باشند.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مطالب پیشنهادی مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید