محیط کاری پرنورتری داشته باشیم 1

چکیده : استفاده از شیشه در فضای داخلی ساختمان های اداری باعث می شود که فضای پر نورتری ایجاد شود. از کاربرد شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی می توان به نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای و پله شیشه ای اشاره کرد.

تامین روشنایی طبیعی محیط کار با استفاده از پارتیشن شیشه ای

استفاده از شیشه در فضای داخلی ساختمان های اداری باعث می شود که فضای پرنورتری ایجاد شود. از کاربرد شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی می توان به نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای و پله شیشه ای اشاره کرد. استفاده از این المان ها باعث ایجاد جذابیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای در محیط کار می شود. از این طریق می توان به طور کامل از نور طبیعی در طول روز بهره مند شد و محیط کاری پرنورتری داشته باشیم.

در این مطلب قصد داریم یکی از کاربردی ترین المان ها یعنی پارتیشن شیشه ای اداری را مورد بررسی قرار دهیم و پارامترهای موثر در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای را معرفی کنیم. تا پایان ما را همراهی کنید.

 

 

 استفاده از پارتیشن های شیشه ای اداری چه مزایایی دارد؟

پارتیشن شیشه ای برای جداسازی و تفکیک فضایی بزرگ و تبدیل آن به فضاهایی کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع پارتیشن در محیط کار و ساختمان های اداری مزیت های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به بهره وری حداکثری از نور طبیعی در طول روز اشاره کرد. این عامل باعث میشود تا میزان مصرف برق برای ایجاد روشنایی مورد نیاز محیط کار، تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

از این طریق مدیریت مصرف انرژی به خوبی صورت می گیرد. از سوی دیگر استفاده از نور طبیعی باعث افزایش بهره وری کارمندان می شود. این تنها یک مورد از مزایای بی شمار این نوع پارتیشن است. در ادامه به تعدادی دیگر از این موارد اشاره می کنیم:

 

  • صرفه جویی در هزینه ها

هزینه نصب و نگهداری این نوع پارتیشن نسبت به سایر پارتیشن ها کمتر است. همچنین به راحتی می توان با جابجایی آنها دکوراسیون را به شیوه دلخواه تغییر داد.

 

  • عایق صوتی

اگر به دنبال ایجاد یک فضای آرام هستید که سر و صدا اذیت تان نکند پیشنهاد ما استفاده از این نوع پارتیشن است. با انتخاب متریال مناسب در هنگام سفارش می توانید پارتیشن شیشه ای عایق صوت را در محل کار خود نصب کنید.

 

  • تنوع بی نظیر

این نوع پارتیشن با تنوع بی نظیری که دارد پاسخگوی انواع سلیقه هاست. این تنوع می تواند مربوط به رنگ شیشه ها، اندازه و طرح های خاصی باشد که انتخاب این نوع پارتیشن در اختیار شما می گذارد. همچنین شما می توانید رنگ و طرح پارتیشن را مطابق با سایر المان های موجود در فضای مورد نظرتان انتخاب کنید. 

 

  • حفظ حریم شخصی

اگر شما هم از افرادی هستید که نگران حفظ حریم شخصی افراد هستید، باید بگوییم که استفاده از شیشه های مات این امکان را فراهم می‌کند تا در کنار سایر مزایا، حریم خصوصی افراد هم حفظ شود. همچنین نوع خاصی از این پارتیشن ها به نام پارتیشن شیشه ای هوشمند وجود دارد که استفاده از آن، نگرانی شما را در این مورد برطرف می کند. در ادامه مطلب بیشتر در مورد این نوع پارتیشن صحبت خواهیم کرد.

 

  • ایجاد فضایی مدرن و لوکس

استفاده از این نوع پارتیشن یک فضای مدرن و بسیار زیبا را در فضای اداری ایجاد می کند. به خصوص استفاده از پارتیشن های فریم لس که با ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود، یک فضای مدرن را فراهم می‌کند که افراد از بودن در این فضا لذت می برند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه نصب پارتیشن شیشه ای اداری می توانید با کارشناسان مجموعه پارتیشن ساز (یکی از بهترین و قدیمی ترین مجموعه ها در این حوزه) در تماس باشید.

 

با 2 مدل از پرطرفدارترین پارتیشن های شیشه ای آشنا شوید!

1- پارتیشن شیشه ای فریم لس؛ پرطرفدارترین نوع پارتیشن شیشه ای

در این نوع پارتیشن شیشه ای از یک فریم یا قاب نازک از جنس آلومینیوم یا سایر فلزها برای نگهداری شیشه ها استفاده می شود. به همین دلیل به این نوع، پارتیشن فریم لس گفته می‌شود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

به دلیل استفاده از این فریم نازک فضا بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد. استفاده از این نوع پارتیشن مزایای بسیار زیادی دارد که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • این نوع پارتیشن نسبت به پارتیشن های فریم دار فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین استفاده از این نوع پارتیشن برای محیط های اداری که با مسئله کمبود فضا مواجه هستند انتخاب بسیار مناسبی است.
  • عدم استفاده از فریم با ضخامت زیاد، باعث می شود هزینه تمام شده این پروژه ها تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.
  • نصب این نوع پارتیشن در کمترین زمان ممکن و به آسانی صورت می گیرد.
  • با انتخاب شیشه مناسب، شما یک پارتیشنی را در اختیار دارید که عایق صوت و حرارت است.
  • عدم وجود فریم با ضخامت زیاد باعث می شود تا کاربر دید گسترده و بدون مانعی داشته باشد.

 

2- پارتیشن شیشه ای هوشمند

این نوع پارتیشن شیشه ای با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شود. شیشه های مورد استفاده در این نوع پارتیشن از نوع شیشه هوشمند یا به اصطلاح اسمارت گلس هستند. در ساختمان این شیشه ها، کریستال مایع وجود دارد که در حالت عادی شفاف هستند. زمانی که توسط ریموت کنترل جریان الکتریسیته به این کریستال ها اعمال می شود، شیشه به حالت مات در می آید.

همچنین این نوع شیشه به عنوان یک فیلتر در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید عمل می‌کند و اجازه عبور این اشعه را نمی دهد. با استفاده از این پارتیشن در زمان دلخواه می توانید با مات کردن شیشه ها میزان دید افراد را به صفر برسانید و دیگر نگران حفظ حریم شخصی نخواهید بود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای هوشمند باعث می شود تا شما بتوانید با مات کردن شیشه ها میزان دید افراد را به صفر برسانید.

 

قیمت، نصب و اجرای پروژه پارتیشن های شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت انواع پارتیشن شیشه ای به پارامترهای مختلفی بستگی دارد مانند:

  • نوع شیشه ای که برای نصب انتخاب می شود.
  • جنس فریم که می تواند از آلومینیوم یا سایر فلزات باشد.
  • نوع تجهیزات و یراق آلاتی که مورد استفاده قرار می گیرد.
  • متراژ فضایی که به نصب پارتیشن نیاز دارد.

البته برای تعیین دقیق قیمت پارتیشن شیشه ای بایستی کارشناس مربوطه در محل حضور پیدا کند و اندازه گیری های دقیق صورت بگیرد. همچنین نوسانات قیمت در بازار باعث می‌شود که شما نیاز داشته باشید قیمت روز بازار را مدنظر قرار دهید.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. 

کافی ست عبارت "پارتیشن ساز" را در گوگل سرچ کنید تا با حوزه فعالیت این شرکت، بصورت کامل بیشتر آشنا شوید

 

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مرتبط 


 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید