کابینتی های جدید 1

بین کابینتی های جدید در سال 1402

در این مطلب از مجله اینترنتی بسپارمگ، سعی داریم به بین کابینتی های جدید در سال 1402 اشاره .کنیم و ایده های مدرن دکوراسیون را در اختیارتان قرار دهیم

انتخاب کاشی بین کابینتی آنهم در سال های اخیر به عنوان چالش جدی برای خریداران این کالا مطرح شده است. به واسطه تغییرات شگرف در دنیای دکوراسیون داخلی و توجه به فضای آشپزخانه و استفاده از کابینت های گران قیمت بین کابینتی نیز می بایست بتواند با سایر اقلام و تجهیزات در آشپزخانه هماهنگ و همخوان گردد.

اگه به بورس های خرید کاشی و سرامیک رجوع کنید متوجه خواهید شد که انبوهی از محصولات و نمونه های جدید و متنوع در بازار است که انتخاب را برایتان دشوار می کند، و پیرو آن سوالاتی نظیر ذیل را مطرح می نماید.

  • کاشی بین کابینتی چی بخریم؟
  • تفاوت تایل بین کابینت و کاشی در چیست؟

  • ویژگی نصب کاشی پشت چسب دار کدام است؟

  • ایده بین کابینتی برای کابینت های سفید، طوسی، چوب و …

در سال های اخیر تولید کنندگان کاشی و سرامیک با هماهنگی بازار و همچنین طراحان به طرح های جدیدی دست یافته اند که فضای آشپزخانه را کاملا متفاوت کرده و زیبایی دوچندانی را در آنجا بوجود آورده است. نسل جدیدی از بین کابینتی که توانسته علاوه بر تنوع بی نظیر در رنگ بندی متناسب با هر کابینت و رنگی انتخاب شده و همچنین برای نصب بین کابینتی نیز به شدت آسان باشد.

انتخاب بین کابینتی بر اساس فضای آشپزخانه

این سوال مهمی است که پاسخ به آن نیازمند بررسی چند فاکتور می باشد. اول اینکه باید ببینیم فضای دکوراسیون آشپزخانه مدرن بوده و یا کلاسیک، بعد از آن باید مساحت آشپزخانه و میزان استفاده از کابینت ها و همچنین فضای تخصیص یافته برای بین کابینت ارزیابی گردد. سپس باید محصل قرار گیری تجهیزات آشپزخانه مثل یخچال، گاز و سینک و … بررسی شده و بعد از آن نیز باید میزان دیوارهای جانبی در آشپزخانه اندازه گیری شود.

کاشی های بین کابینتی را می توان در دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی کرد که رنگ و اندازه ان نیز به طبع آن مورد انتخاب قرار میگیرد. بهتر است اگر در آشپزخانه دیواری را دارید که از بین کابینت های شما جدا می باشد از طرح و رنگ دیگری برایش استفاده کنید که تمایز را ایجاد کند. همچنین استفاده از رنگ های روشن در بین کابینت ها می تواند فضای آشپزخانه را بزرگتر و بهتر نشان دهد.

انتخاب کاشی بین کابینت بر اساس رنگ و نوع کابینت

برخی دیگر این سوال برایشان مطرح می شود که چگونه باید کاشی را بر اساس رنگ کابینت و یا اصلا مدل کابینت ها انتخاب کرد.

همانطور که می دانید کابینت های آشپزخانه در مدل های ممبران، های گلاس، چوب، ام دی اف، انزو و … دسته بنده شده که هر کدام از اینها می تواند در رنگ های کرم، طوسی، سفید، آجری، چوبی، زرد، مشکی و … تقسیم بندی شود.

شما می بایست بین کابینتی را انتخاب کنید که متضاد با کابینت ها بوده و همچنین بتواند آن فضای محدود را منعکس کند. در کابینت های ممبران که عمده رنگ ها به کرم و سفیدی می زند استفاده از کاشی بین کابینتی طلایی، نقره ای، رزگلد و مشکی می تواند گزینه مناسب باشد. البته شما می توانید در کابینت های گلاس از رنگ های هم خانواده استفاده کنید. مثلا کابینت های رنگ سفید با همه رنگ ها می تواند ست شود. همچنین پیشنهاد می شود برای تصمیم گیری بهتر و راهنمایی جامع خرید کاشی بین کابینتی را در سایت اسپیناس مطالعه کنید.

مواردی که باید در انتخاب کاشی بین کابینت رعایت کرد

یادتان باشد که اول کابینت را در آشپزخانه نصب کنید و سپس به دنبال خرید و یا نصب بین کابینتی بروید، چرا که می تواند باعث دوبار کاری و وارد کردن ضرر به شما گردد.

موضوع دوم جنس بین کابینت است. در کاشی و سرامیک های موجود در بازار شما از یک طرح ساده و یکپارچه بهره می برید که به مروز زمان می تواند باعث یکنواختی نما گردد.

فاکتور بعدی که باید در نظر داشته باشد میزان هزینه تمام شده بین کابینت برای آشپزخانه شما می باشد. خرید بین کابینت فقط اول راه است و شما باید هزینه چسب، حمل و نقل، زیرسازی، هزینه نصاب و … را نیز حساب و برآورد کنید.

نظافت و شستشو گزینه ای بعدی است که باید در انتخاب بین کابینت مدنظر شما قرار گیرد. ین کابینت ها خصوصا در قسمت اجاق گاز و سینک همواره شامل چربی و چرک و کثیفی است. اگر بین کابینتی شما راحت تمیز نشود و یا در برابر چربی و دوده مقاوم نباشد شما کاره سختی را در پیش خواهید داشت.

فروشگاه معتبر برای خرید را شاید نتوان به عنوان عامل اول یا آخر قرار داد. در زمان خرید بین کابینت نکاتی مانند ارائه کلیه هزینه های تحمیل شده، اندازه دقیق بین کابینت، هزینه نصب و ارسال مواردی است که فروشنده منصف می بایست آن را در اختیار شما قرار دهد. همچنین اکثر افراد مطلع به نصاب کاشی کاردرست نمی باشند که این فرد را نیز بهتر است از فروشنده استعلام کنید چرا که می تواند تضمین نصب بهتری را برای شما فراهم کند.

16865712676487090391b61 main

ایده را برای بین کابینتی و آشپزخانه از کجا بگیریم؟

ایده گرفتن برای پیاده سازی دکوراسیون جدید همواره می تواند به عنوان پیش نیاز برای افراد تلقی شود. اینکه شما از آخرین مدل ها و سبک های آشپزخانه، کابینت ها، تجهیزات و حتی بین کابینتی ها مطلع باشد شما را به دیدگاه بهتر و انتخاب مناسب تر سوق می دهد.

اکثر دیزاینرهای مطرح ایده های خود را از شبکه های اجتماعی و سایت ها به دست می آورند. شبکه هایی همچون pintrest، instagram، tumblr و حتی سایت هایی که مرجع دکوراسیون بوده مانند گالری اسپیناس، چیدانه، خانه معمار و …

همچنین مجله های معماری در کشور وجود دارد که شما می تواند با خرید آنها از جدیدترین و بروز ترین سبک های دکوراسیون مطلع گردید.

 

بین کابینتی های روز بازار

همانطور که اشاره شد تایل های بین کابینتی که از آن به عنوان کاشی پشت چسب دار و یا کاشی پشت توری نیز یاد می شود به عنوان آخرین مدل از بین کابینتی در حال حاضر مطرح است که ویژگی هایی نظیر چسبندگی سریع تر و آسان تر، عدم نیاز به تخریب و بازسازی، تنوع بالا در انتخاب رنگ، مدل، جنس، عمر و ماندگاری بالا، نظافت آسان و قیمت مناسب را شامل می شود.

اینگونه تایل ها که در متریالی نظیر آلومینیوم، شیشه، استیل، چوب، سرامیک، سنگ و سایر مواد ساخته می شود علاوه بر بین کابینت می تواند در نمای پشت تی وی، داخل آساسنور و لابی، فضای دکور و ویترین فروشگاه ها، استخرها و سرویس بهداشتی و حمام و همچنین هتل ها و سوئیت ها نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه به محبوب ترین مدل های کاشی بین کابینتی اشاره خواهیم کرد.

1686571312648709307c6bf main

 

 


پایان مطلب


 

 

 

لینکهای مرتبط و مفید

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services