بازیافت سبک و راحت برای تفکیک زباله های تر و خشک 1

سطل بازیافت سبک و راحت برای تفکیک زباله های تر و خشک

احتمالا همه ی ما در مدارس ، آموزشگاه ها و دانشگاه ها سطل بازیافت در اندازه های مختلفی به چشممان خورده است که زباله های کاغذ را جدا می کنند.این روش تفکیک زباله های کاغذ از زباله های دیگر کمک بزرگی به محیط زیست می کند زیرا که همان زباله های کاغذی مجدد بازیافت و قابل استفاده می شوند.

در کشورهای پیشرفته به موضوع تفکیک زباله های تر و خشک خیلی اهمیت می دهند و حتی برای فرهنگ سازی تولید زباله کمتر و کاهش آلودگی محیط زیست از روش های مختلفی استفاده می کنند.به طور مثال بچه ها از سن کودکی و نوجوانی در مدارس و آموزشگاه ها یاد می گیرند که زباله های کاغذ ، مقوا خود را در سطل جداگانه ای بیاندازند تا درخت کمتری بریده شود و به طبیعت کمک کنند.

این سطل های بازیافت را در مدل های مختلفی می توان تهیه کرد اما باید به کیفیت و قیمت آنها نیز توجه کنید.یکی از بهترین سطل های بازیافت، از جنس کارتن پلاست است که مدت طولانی می توانید استفاده کنید و کاملا بهداشتی و بسیار سبک است.

مزایا سطل بازیافت کارتن پلاست

این سطل های بازیافت کارتن پلاست نفیس به 2 مدل مختلف طراحی و تولید می شود :

  • 20 لیتری
  • 60 لیتری

که تفاوت های آنها این است که سطل تفکیک زباله 60 لیتری درب دارد و بزرگتر است.

166041551662f7ee1cadf14 main

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم سطل بازیافت کارتن پلاست را سالها می توانید استفاده کنید، حتی اگر طوری به آن آسیبی وارد شود که قابل استفاده نباشد ، مجدد بازیافت می شود و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. مزایای سطل بازیافت کارتن پلاست نفیس عبارتند از :

  1. ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت
  2. وزن سبک و قابل جا به جایی
  3. قابل شستشو
  4. مقاوم در برابر ضربه و فشار

آیا امکان چاپ لوگو و نام برند روی سطل بازیافت های کارتن پلاست وجود دارد؟

بله ، یک ویژگی منحصربه فرد این سطل های تفکیک زباله کارتن پلاست نفیس این است که شما می توانید روی آنها لوگو ، نام برند و عبارت دلخواه سازمانی خود را با کیفیت عالی چاپ کنید.

سطل بازیافت کارتن پلاست از کجا سفارش دهم؟

برای خرید این سطل بازیافت های 20 لیتری و 60 لیتری از کارتن پلاست نفیس می توانید وارد وبسایت شوید و یا با شماره 02188701668 تماس گیرید. این سطل تفکیک زباله ها را به صورت بسته های 10 تایی و یا عمده برای موسسات آموزشی ، ادارات و سازمانی های خود سفارش دهید.

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید