و کاربردهای آن در دکوراسیون و نمای چوبی ساختمان 1

ترمووود یا چوب ترمو

ترمووود در واقع چوب‌های طبیعی فرآوری شده با مکانیزم‌های حرارتی پیشرفته است که ماندگاری و استحکام بیشتری نسبت به سایر چوب‌ها دارند. چوب ترمو همان چوب خامی است که در پروسه تولید ترمووود قرار گرفته و بسیاری از معایب چوب طبیعی از جمله پوسیدگی، تغییر رنگ و تورم را ندارد. خرید ترمووود یکی از بهترین انواع چوب به منظور طراحی نما و دکوراسیون داخلی است و به دلیل مقاومت و پایداری در برابر شرایط سخت محیطی در بسیاری از پروژه‌هایی که نیاز به چوب با استحکام بالا دارد استفاده می‌شود. ترمووود محصولی است که تمام زیبایی‌های چوب طبیعی را به همراه مزایای چوب ترمووود و چوب طبیعی به زندگی انسان وارد می‌کند. همچنین شما می توانید در مورد قیمت ترمووود اطلاعات دقیق تری  از پارس چوب بدست آورید تا خرید آسانی را تجربه کنید.

دلایل استفاده از ترمووود به عنوان چوب نما

چوب ترمو شده درخت کاج PINE که جزء نرم چوبها طبقه بندی می شود. یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان می باشد. ضد آب بودن عایق بودن چوب ترمووود هم از لحاظ حرارتی هم از لحاظ برودتی، سبک بودن و مقاومت بالای چوب ترموود در شرایط آب و هوایی گوناگون و زیبایی و حس آرام بخشی چوب نسبت به سایر مصالح ساختمانی از جمله مزایای استفاده از ترمووود در نمای ساختمان می باشد.

 

مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات

ویژگی های ترمووود

همانگونه که قبلاً نیز ذکر شد، تغییر در ساختار شیمیایی چوب باعث تغییر در ویژگی های آن نیز خواهد شد.از این رو ویژگی هایی چوب – ترمووود در مقایسه با ویژگی های چوب حرارت ندیده، بسیار متفاوت خواهد بود. از جمله ویژگی های بارز این مصالح می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات

از مهمترین ویژگی های این نوع چوب می توان به مقاومت آن در برابر پوسیدگی و حمله حشرات اشاره کرد.حشرات و قارچ ها با حمله به این نوع چوب ها، به دلیل تجزیه سلولزها، نمی توانند در آن نفوذ کرده و آن را بپوشانند. به این ترتیب می توان گفت که دوام و طول عمر این محصول، بسیار بالا خواهد بود.

 

قابلیت شستشوی راحت

قابلیت شستشوی راحت

قابلیت شستشوی این نوع چوب ها نیز از دیگر مزیت های آنها به شمار می آید. زمانی که از این محصول برای نمای خارجی، پله ها و یا به عنوان کف پوش استفاده می شود، می توانید آن را شستشو دهید. با این اوصاف، مشکلی از بابت تمیز کاری آن نخواهید داشت.

قابلیت برشکاری هلالی

چوب – ترمووود به یکی از مشکلات معماران و طراحان پایان داده است. زیرا این محصول قابلیت برش خوردن به صورت هلالی را نیز دارد. بنابراین در مواردی که لازم باشد می توان آن را به صورت قوس دار نیز برش داد.

مقاومت در برابری تنش های آب و هوایی

زمانی که چوب طبیعی را حرارت می دهند درصد رطوبت آن در حدود 6-4 درصد کاهش پیدا می کند. این موضوع باعث می شود درصد جذب رطوبت چوب کاهش یابد. همچنین تبادل حرارت آن با محیط نیز کاهش پیدا می کند. این تغییرات سبب افزایش مقاومت این محصول در برابر سایش، خمیدگی و تنش های آب و هوایی می شوند.

خلوص بالا و سالم بودن

مواد مضر و رزین موجود در الوارهای چوب به هنگام حرارت دهی از بین می روند. این امر سبب از بین رفتن باکتری ها در این الوارها خواهد شد. بنابراین محصول به دست آمده دارای خلوص بالایی بوده و سالم می باشد.

ثبات ابعاد

رطوبت الوارهای چوب، تحت فرآیند ترمو کاهش پیدا می کند. این امر در ثبات ابعاد ترمووود مؤثر است. علاوه بر آن، باعث مقاومت این مصالح در برابر ترک خوردگی نیز شده و به بهبود خاصیت عایق بودن چوب کمک می کند.

 

162678358360f6bf5f89636 main

 

قابلیت نصب و ترمیم آسان

این مصالح ساختمانی را به راحتی می توان نصب کرد. بعد از نصب نیز هزینه نگهداری از آن به دلیلی ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بسیار پایین است. شما می توانید به هنگام نیاز به تعمیر این مصالح و یا نظافت محل، آنها را به راحتی جدا کنید. بعد از انجام تعمیرات و یا تمیز کردن محل، آنها را دوباره در جای خود نصب کنید.

قابلیت نصب و ترمیم آسان

کاربرد ترمووود

  1. کف و کفپوش
  2. دیوارپوش
  3. دکوراسیون داخلی
  4. پله و نرده
  5. فضای باز ویلا و پارک
  6. آلاچیق
  7. روف گاردن
  8. استخر و سونا

خدمات نمایندگی ترمووود

ترموود یک متریال ساختمانی مهندسی شده است که کیفیت، نقش حیاتی در تعیین طول عمر آن دارد. از این رو تخصیص هزینه در خصوص دریافت بالاترین کیفیت، یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. در بازار فعلی ترمووود ایران، همانند بازار بسیاری از کالاها، اقلام و اقسام غیراستاندارد و فیک که در ظاهر شباهت بسیاری به نوع مرغوب آن دارند وجود دارد. از این سو می‌بایست مصرف‌کنندگان ایرانی حتما این محصول را از معتبرترین نمایندگی ترمووود در کشور که با اخذ مجوزهای لازم در حال فعالیت است خریداری کنند. پارس چوب نمایندگی ترمووود شرکتی است که تنها به فکر کسب منافع مادی خود نبوده؛ بلكه فروش محصولات خود را وسیله‌ای برای تداوم نام و استمرار رابطه مثبت با مشتریان و توالی اشتغال کارمندان خود می‌داند. محصولات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ترمووود نه تنها به لحاظ کیفیت موجب غنا، تعالی و خوشنامی‌ این شركت شده؛ بلکه خشنودی مشتری و مصرف‌کننده به جهت دریافت بهترین شکل خدمات و مشاوره از دستاوردهای منشور اخلاقی و سازمانی این شرکت است.

راه های ارتباطی با مشاورین ما :

آدرس : تهران آزادگان جاده امام رضا بعد از پاک دشت شهرک صنعتی خاوران سایت چوبستانه خیابان 6 پلاک 5294

شماره تماس : 09122282092-  09122250453 – 02140335181- 02140336382

شبکه های اجتماعی :

https://t.me/pwf_wood

https://www.instagram.com/pwf_com

 

پایان مطلب


 

 

لینکهای مفید

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید