دو جداره کاهش مصرف انرژی 1

تاریخچه پیدایش شیشه دو جداره

از ابتدای ساخت خانه ها و ساختمان ها، از زمان هایی که بیشتر خانه ها ویلایی ساخته می شدند و تا به امروز که قریب به اکثر خانه ها به شکل آپارتمان ساخته میشوند، پنجره یک عضو جدایی ناپذیر خانه ها محسوب می شود. پنجره ها وظیفه ی تهویه هوای داخلی ساختمان و نوررسانی به فضای داخلی را به عهده دارند. پس نمی توان از وجود آن چشم پوشی کرد. پیش تر، پنجره ها اکثراً از جنس آهن ساخته می شدند. اما پنجره های آهنی در فصل زمستان، به دلیل منافذ باز زیادی که داشتند بسیاری از سرمای فضای بیرون را به داخل منزل می آوردند و همچنین گرمای داخلی منزل را نیز خارج می کردند . همچنین در فصل تابستان، هوای خنک داخل ساختمان را از خود خارج می کردند؛

به همین دلیل بسیاری از منابع انرژی مثل گاز یا برق هدر می رفتند. همین امر باعث شد ک طی گذشت سالیانی، با کمبود منابع گاز و برق مواجه شویم. از طرفی استفاده از منابع گرمایشی جهت گرم کردن خانه ها در فصل سرد سال، موجب این می شد که هزینه های افراد برای پرداخت بهای گاز افزایش پیدا کند.

مواردی که ذکر شدند، تنها بخشی از معایبی هستند که پنجره های آهنی به دنبال داشتند. با تلاش متخصصان و بهره گیری از علم روز، ایده طراحی و ساخت پنجره هایی  برای جلوگیری از هدر رفت منابع، به فکر دانشمندان رسید. آن ها در صدد راه چاره ای برای حل این گونه مشکلات بودند. طی سالیان اخیر، انواع مختلفی از پنجره ها با کارایی های متفاوت روانه بازار مصرف شده اند که هر کدام، بسته به نیاز کاربران آن، مزایای خود را داشتند.

 

شیشه دوجداره

این روزها یکی از پرطرفدار ترین انواع پنجره ها،شیشه دوجداره هست که کاربرد آن بسیار فراگیر شده است. پنجره های دو جداره به زودی توانستند جایگاه ویژه ای را بین افراد کسب کرده و بسیاری از مشکلات افراد از جمله مشکلاتی که بالاتر بیان کردیم، را مرتفع کنند.

شیشه دوجداره

در روزهایی که افراد پس از گذراندن روز های کاری سخت، تنها به آرامش نیاز دارند، سر و صدای ماشین ها، صدایی بسیار آذار دهنده است. آلودگی های صوتی درصورتی می توانند به گوش شما شما نرسند که پنجره های استفاده شده در ساختمان شما، از عایق صوتی برخوردار باشند. پنجره هایی با عایق صوتی، شما را از آلودگی های صوتی دور کرده و آرامش را به شما هدیه می دهند.

پنجره های دو جداره با داشتن مزایای بسیار، بهترین گزینه برای ساختمان ها، منازل و محل کار شما هستند. همانطور که گفتیم این پنجره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که برای انواع ساختمان ها مناسب هستند. پنجره های دوجداره کشویی، یک طرف بازشو، دو طرف بازشو و … از مدل های این پنجره ها هستند. این پنجره های پرطرفدار به قول معروف نقل محافل شده اند؛ به این معنی که این روز ها تمامی خانه ها از این پنجره ها استفاده می کنند.

مجموعه نگین شرق، یکی از مجموعه های متخصص و حرفه ای در زمینه تولید شیشه ، پنجره های دو جداره و شیشه سکوریت است که پنجره های دو جداره و یراق آلات آن را با کیفیتی برگرفته از دانش جهانی به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و همچنین تنوع بالا در پنجره های دو جداره این مجموعه، گوشه ای از خدماتی هستند که مجموعه نگین شرق برای شما تدارک دیده است.

16349862106173e8e28a18c main

 

 

 


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید