ترین روش خرید بتن آماده در تهران 1

راحت ترین روش خرید بتن آماده در تهران

چکیده : بتن ملی برای یکسان سازی قیمت بتن با کیفیت و استانداردهای جهانی با طرح توسعه ملی صنعت عمرانی کشور با عرضه بتن آماده در سراسر کشور پاسخ گوی 24 ساعت هموطنان گرامی میباشد.

 

بتن آماده محصولی است که در حال حاضر به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی شناخته می شود. برای انجام پروژه های ساختمانی در تهران، انتخاب یک کارخانه که انواع بتن را با قیمت بسیار مناسب و با استانداردهای جهانی تولید می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه ماشین سازی انعکاس، راحت ترین روش خرید بتن آماده در تهران است. این مجموعه محصولات خود را با نام برند بتن ملی ارائه می دهد. بهره گیری از تجربه کارشناسان، استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت بتن، نوبت دهی منظم و همچنین سرویس دهی مناسب از جمله ویژگی های این مجموعه است. بتن ملی را می توانید با قیمت باورنکردی از این مجموعه سفارش دهید. اما پیش از هر چیز بهتر است اطلاعات جامع و دقیقی از نحوه خرید و سفارش محصول داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

 

قیمت بتن آماده در تهران

یکی از مهم ترین هزینه های ساخت و ساز، مربوط به قیمت بتن آماده است به همین خاطر توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بتن را با قیمت معقولی خریداری نکنید، هزینه های ساخت و ساز به حد زیادی افزایش پیدا می کند. به همین خاطر هزینه خرید بتن آماده در تهران نسبت به میزان بودجه باید به طور دقیق بررسی شود. مقدار مورد نیاز بتن آماده بر حسب متر مکعب اندازه گیری می شود. خیلی از پروژه های کوچک ساخت و ساز هستند که بتن را به صورت دستی آماده می کنند. در حالی که قیمت تمام شده برای آن ها از پروژه های بزرگ هم بیشتر می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و نحوه پرداخت با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

عوامل موثر در قیمت بتن آماده در تهران

عوامل متعددی در قیمت بتن آماده موثرند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

۱نوع بتن

برای سفارش بتن آماده باید با انواع آن آشنا باشید. قیمت بتن با نوع سیمان و سنگدانه های به کار برده شده در ساخت آن، رابطه مستقیمی دارد. بتن ها با رده های مقاومتی C6، C8، C10، C12، C16، C20، C25، C30، C40، C45، C50، C55، C60، C65 و C70 دسته بندی می شوند. این اعداد نشان دهنده مقاومت فشاری بتن ها هستند. افزایش اعداد نشان دهنده افزایش مقاومت محصول است و برای سازه های بزرگ و ساختمان های مرتفع مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله دیگر عوامل تعیین کننده در مقاومت بتن، عیار است. عیار بتن با توجه به سیمان به کار برده شده در آن تعیین می شود کو رابطه مستقیمی با قیمت بتن دارد. هر چقدر سیمان بیشتری مصرف شده باشد، قیمت بالاتر است.

مواقعی هم پیش می آید که برخی شرکت های ساخت و ساز، بتنی سفارش داده اند که در هیچ یک ازر های مقاومتی قرار نمی گیرد. به این معنا که نسبت مواد و افزودنی های بتن را خودشان تعیین می کنند. به این ترتیب هزینه محصول سفارشی هم قطعا متفاوت خواهد بود. اما شما می توانید بتن سفارشی خود را با درصد تعیین شده مواد در تهران به مجموعه انعکاس بسپارید و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بتن آماده

۲متراژ سازه

مقدار بتنی که قرار است برای سازه استفاده کنید، طبیعتا بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. آنچه که تعیین کننده مقدار بتن است، متراژ سازه است. سازنده باید مقدار بتن مصرفی را تعیین کند. برای تعیین مقدار بتن، باید طول و عرض و ارتفاع تیرها، سقف ها و ستون ها مشخص شوند. این کار ساده است و تنها با استفاده از نقشه اجرایی و ضرب ابعاد هر یک از اعضای بتنی، مقدار واقعی بتن مصرفی تعیین می شود.

۳نوع بتن ریزی

محل قرارگیری پروژه، تعیین کننده نوع بتن ریزی است. بتن ریزی با استفاده از پمپ ثابت و یا پمپ دکل انجام می شود. در صورتی که محل ساخت و ساز در کوچه های تنگ واقع شده باشد، دسترسی به آن دشوار بوده و به دستگاه های پمپاژ قوی نیاز است. بنابراین انتخاب نوع بتن ریزی در قیمت پایانی موثر است. یکی از روش های تخلیه بتن، روش شوتی است که در آن بتن، از بالا و با استفاده از سطح شیب دار، به پایین ریخته می شود. این روش قیمت ارزان تری دارد. پرکاربردترین روش بتن ریزی استفاده از پمپ است و مواد را به صورت مستقیم در ناحیه تعیین شده خالی می کند. این کار با استفاده از پمپ زمینی انجام می شود. اگر دسترسی به محل دشوار باشد، از پمپ هوایی یا دکل استفاده می شود. این روش از دو روش قبلی گران تر است و کنترل بتن ریزی از راه دور انجام می شود.

۴موقعیت مکانی پروژه ساخت و ساز (هزینه حمل و نقل)

یکی از عوامل مهمی که در قیمت بتن آماده تاثیرگذار است، محل قرارگیری پروژه و فاصله آن تا کارخانه است. زمان اختلاط بتن مهم است و باید در زمان مناسب بتن به محل رسیده و مصرف شود. هر چقدر فاصله بین کارخانه و محل پروژه، بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل افزایش می یابد. اما شرکت انعکاس در مناطق مختلف تهران نمایندگانی دارد که می توانید بتن ملی را با کم ترین هزینه حمل و نقل سر پروژه ساخت و ساز، دریافت کنید و در هزینه های تمام شده صرفه جویی کنید.

۵هزینه تاخیر

در صورتی که میکسر سر زمان تعیین شده به محل وارد شود، اما نیروی کار و تجهیزات آماده نباشند، هزینه تاخیر نیز به قیمت بتن افزوده می شود. بهتر است قبل از بتن ریزی، شرایط، تجهیزات و نیروی کار را آماده کنید.

۶استفاده از مواد افزودنی

کندگیرکننده ها، تسریع کننده ها و روان کننده ها از جمله مواد افزودنی هستند که بر حسب نیاز در ترکیبات بتن مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این مواد باعث افزایش قیمت بتن می شود.

۷قیمت مواد اولیه

بتن آماده همچون دیگر محصولات مشابه خود از آب، سنگدانه و سیمان ساخته شده است. قیمت هر یک از مواد اولیه و درصد استفاده از آن ها در تولید محصول و قیمت تمام شده موثر است. قطعا استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت بالاتری دارد. اما انتظارات شما را از یک محصول مستحکم، با دوام و با طول عمر بالا برآورده می سازد.

بتن

سفارش بتن اضافی

درست است که میزان بتن با توجه به نقشه اجرایی و اعضای بتنی تعیین می شود. اما بهتر است ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر از نیاز خود سفارش دهید. احتمال ضایعات زمان بتن ریزی را هم باید در نظر داشته باشید. سفارش مازاد شاید در قیمت نهایی تاثیر چندانی نداشته باشد، اما ۹۵ درصد کار انجام شده باشد و ببینید که تنها ۵ درصد ار کار باقیمانده است، هزینه های خیلی بیشتری برای حمل و نقل، پمپاژ و … باید پرداخت کنید. پس با سفارش درصد کمی بتن اضافی نه تنها ضرر نمی کنید، بلکه در هزینه های پیش رو نیز صرفه جویی می کنید.

سفارش بتن ملی چه مزایایی دارد؟

شرکت انعکاس تمامی محصولات خود را با رده کیفی A تولید می کند تا خیال مشتری بابت مقاومت و کیفیت محصولات راحت باشد. شما با سفارش بتن ملی با یک تیر چند نشان می زنید.

۱.حذف واسطه: حضور واسطه در هر معامله ای، قیمت تمام شده را تا حد زیادی افزایش می دهد و واسطه نیز سود می برد. اما شما می توانید انواع بتن آماده را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری می کنید.

۲.تضمین کیفیت: از آنجا که بتن در کارخانه زیر نظر کارشناسان کیفیت تولید می شود، کیفیت و کارایی تمامی محصولات تضمین شده است. تمامی محصولات با استفاده از آزمایشات دقیق و نسبت های معین در مجهزترین آزمایشگاه ها تولید و ارزیابی می شوند. همچنین از مواد مرغوب و آب آشامیدنی در ساخت بتن استفاده می شود.

۳.شرایط مطلوب فروش: تنها با یک تماس می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

۴.تعیین زمان: این امکان به شما داده می شود که تنها زمان دقیق بتن ریزی را تعیین کنید. کامیون حمل بتن در زمان تعیین شده سر پروژه حاضر شده و کار با بالاترین کیفیت انجام می شود.

کلام پایانی

بتن ملی با مقاومت و استحکام بالا تمام آن چیزی است که شما از یک بتن با کیفیت انتظار دارید. فرقی نمی کند پروژه ساخت و ساز شما در کدام منطقه تهران است. تنها با یک تلفن می توانید بتن مورد نظر خود را سفارش دهید و با قیمت درب کارخانه و بی واسطه در کوتاه ترین زمان ممکن سر پروژه ساخت و ساز تحویل بگیرید. هدف مجموعه انعکاس جلب رضایت و توجه مشتریان است و با تولید محصولاتی مرغوب توانسته آن طور که باید به اهداف خود برسد. این مجموعه در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگان متعددی دارد. برای سفارش بتن با عیارها و مقاومت مختلف، اطلاع از قیمت بتن آماده و دریافت مشاوره در این خصوص می توانید با ما تماس بگیرید.

 


پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید