های درب ضد سرقت خوب 1 1

ویژگی های درب ضد سرقت خوب 

درب ضد سرقت ارزان و درب لابی ضد سرقت به دلیل فروش بیشتر نسبت به محصولات دیگر، دارای نکات و جزئیات فراوانی است که در این محتوا به بررسی آن پرداخته ایم.

درب ضد سرقت ارزان را می توان به عنوان اولین سوال خریداران و کاربران اینترنتی دانست و نگرانی آن ها نیز به این دلیل است که پسوند نام ارزان تا حد قابل توجهی تصورات آن ها را نسبت به این درب تغییر می دهد.

در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های مهم و خاص درب ضد سرقت ارزان دُرناب که به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر این صنعت شناخته می شود بپردازیم.

درب ضد سرقت ارزان دُرناب

ارزان ترین درب ضد سرقت موجود در بازار ایران حدود از قیمت دو میلیون و هفتصد هزار تومان شروع می شود اما ارزان ترین درب ضد سرقت دُرناب که در دسته بندی به همین نام قرار دارد از پایه قیمت هفت میلیون تومان آغاز می گردد.

دلیل این اختلاف قیمت قابل توجه نیز تنها یک موضوع است،زیرسازی و استراکچر منحصر به فرد.درب ضد سرقت ارزان دُرناب به دلیل داشتن چند ویژگی مهم و قابل توجه، محصولات خود را با اختلاف قابل توجهی از دیگر محصولات جدا می کند.

از جمله ویژگی هایی که می توان در ارتباط با این زیرسازی اشاره کرد؛

1-ضخامت ورق چارچوب آهنی تمام محصولات دُرناب اعم از ارزان ترین درب ضد سرقت تا خاص ترین آن ها از ورق آهن دو میلی متری تولید می شود که این ضخامت از آن جهت مورد توجه قرار می گیرد که بخش قابل توجهی از محصولات بازار با ضخامت ورق بین 0.9 تا 1 میلی متر تولید می شوند.

اما ضخامت ورق چارچوب چه تاثیری در کاهش سرقت و افزایش امنیت ایجاد می کند؟همان طور که می دانید یکی از مرسوم ترین شیوه های سرقت سارقین، دیلم کردن درب ضد سرقت است.

در این روش سارق با انداختن دیلم در فاصله میان درب و چارچوب، و ایجاد فشار سبب خم شدن درب یا چارچوب شده و وارد منزل و محل کار شما می شود، اما ضخامت ورق آهن بیشتر چارچوب به دلیل اینکه نیرو و فشار بیشتری را نیاز دارد تا درب خم شود، مقاومت بیشتری را در مقابل دیلم ایجاد می کند.

اما ویژگی دیگری که در تولیدات دُرناب قابل توجه است، ضخامت ورق زیرسازی است.

2-ورقی که در ساختار ارزان ترین درب ضد سرقت بازار استفاده می شود عموما با ورق آهن 0.7 تا 1 میلی متری تولید می شود که این ضخامت به عنوان کمترین ضخامت ورق زیرسازی شناخته می شود اما در تولید درب ضد سرقت ارزان دُرناب این ضخامت به دو میلی متر افزایش پیدا کرده است.

درب ضد سرقت ارزاناما اهمیت ضخامت ورق زیرسازی در میزان امنیت درب لابی ضد سرقت و دیگر درب ها تا چه اندازه است؟

یکی از روش های دیگری که سارقین در صورت عدم توانایی در اجرای دیلم کردن به آن می پردازند، آسیب زدن و لطمه زدن به ساختار ظاهری درب است.در این شیوه که با ابزار آلات مختلفی ایجاد می شود، هر چه ضخامت ورق زیرسازی درب بیشتر باشد، مدت زمانی که برای آسیب زدن به درب و ورود به منزل صرف می شود، بیشتر خواهد بود و به همین منظور است که این موضوع نیز مهم و قابل توجه است.

اما موضوع دیگری که در تولیدات درب ضد سرقت ارزان و درب لابی ضد سرقت دُرناب استفاده می شود، فوم پلی یورتان یا فوم پلی اورتان است.

3-فوم پلی یورتان در اصل مایعی است که توسط محفظه ای که در پایین درب های دُرناب قرار داده شده اند داخل درب تزریق می شود و بعد از مدت زمان کمی تبدیل به یک ماده سفت و سخت می شود.این فوم علاوه بر عایق صدا و گرما بودن، مقاومت بیشتری را نیز در درب ضد سرقت ارزان شما ایجاد خواهد کرد که یک بار دیگر امنیت بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اما با ساختار داخلی درب لابی ضد سرقت دُرناب و دیگر دسته بندی محصولات این شرکت آشنا شدیم، اما ساختار داخلی درب های دیگر موجود در بازار به چه صورت هستند که پایه قیمت آن ها از مبلغی در حدود پیش از نصف دُرناب است؟

ساختار و استراکچر داخلی درب لابی ضد سرقت درب های موجود در بازار، عموما با استفاده از یونولیت تولید می شوند.استفاده از یونولیت عموما در درب ضد سرقت ارزان دیده می شود و تمامی محصولات دیگر شرکت ها به این گونه نخواهند بود.

درب ضد سرقت لابیدرب های لابی و دیگر درب های دیگری که در بازار وجود دارند عموما از ساختار داخلی درب های ضد سرقت ترک یعنی پشم سنگ پیروی می کنند.

نکته ای که در ارتباط با تفاوت پشم سنگ و فوم پلی یورتان قابل توجه است، مقاومت پایین تر پشم سنگ نسبت به فوم پلی اورتان است.پشم سنگ عموما در درب های ضد حریق و آتش نشانی استفاده می شوند چرا که این ماده عموما به منظور عایق گرما و صدا استفاده می شود و مقاومت بسیار کم و پایینی را در مقابل ضربه دارد.

درب لابی ضد سرقت دُرناب

گروه دُرناب علاوه بر تولید درب های ضد سرقت در ابعاد معمول و استاندارد بازار با ساختار منحصر به فرد خود، اقدام به تولید درب لابی ضد سرقت نیز در تمامی ابعاد خاص و سفارشی مشتریان کرده است.

نکته ای که در ارتباط با تولیدات دُرناب حائز اهمیت است، تولید درب با این ابعاد با ساختار ضد سرقت است که توجه به ابعاد مختلف این موضوع اهمیت این تولید خاص را نشان می دهد.

درب لابی ضد سرقت دُرناب از لحاظ ساختار داخلی و استراکچر کلی هیچ تفاوتی با ارزان ترین درب ضد سرقت این شرکت نداشته و تمامی محصولات با یک ساختار واحد و مشخص تولید و اجرا می شوند.

اما برای اطلاع از پروژه های انجام شده گروه دُرناب، هر یک از خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت رسمی doornab از این نمونه های خاص و متنوع دیدن فرمایند اما یکی از پروژه هایی که به تازگی توسط تیم دُرناب اجرایی شده است و هنوز در سایت رسمی شرکت منتشر نشده است، تولید، نصب و اجرای درب لابی ضد سرقت با عرض 4 متر و ارتفاع 3 متر است که در منطقه قیطریه تهران به مرحله تحویل به مشتری رسیده است.

از جمله پروژه های دیگری که گروه دُرناب به مرحله نصب و اجرا رسانده است درب لابی ضد سرقت تمام شیشه در منطقه کردان کرج با ارتفاع 3 متر و 13 سانتی متر است و دیگر پروژه دُرناب درب لابی با ارتفاع 4 متر و 10 سانتی متر است که در هتل آریانا فشم نصب و اجرا شده است.

انواع درب ضد سرقت شیشه ای

 

روکش ها و طرح های متنوع

گروه دُرناب توانایی تولید انواع روکش ها و طرح های سفارشی و خاص مشتریان را دارد چرا که گروه دُرناب از صفر تا 100 طراحی و اجرا را در کارخانه مرکزی خود به مرحله نهایی می رساند.

به همین منظور روکش های چوب راش، چوب گردو و بلوط و همچنین روکش های شیشه ای، بتنی، سرامیکی و ترمووود، از جمله روکش هایی هستند که توسط گروه دُرناب طراحی و تولید شده اند که هر یک از خریداران محترم می توانند برای مشاهده مدل های مختلف درب لابی ضد سرقت و درب ضد سرقت ارزان دُرناب به سایت رسمی و یا صفحه رسمی اینستاگرام گروه دُرناب مراجعه فرمایند.

 


پایان مطلب


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید