امکانات هتل رکسان تهران آشنا شوید 1

با امکانات هتل رکسان تهران آشنا شوید

هتل رکسان جزء نخستین هتل‌های فرودگاهی کشور است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی تهران قرار دارد. این هتل زیرمجموعه هتل‌های آکور فرانسه است که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام قرار دارد. اکثر مهمانان هتل، مسافران تجاری می‌باشند. در ادامه با امکانات هتل رکسان تهران آشنا خواهیم شد.

معرفی هتل رکسان تهران

هتل پنج ستاره رکسان یا نووتل سابق در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها، برای استراحت مسافران فرودگاهی است. هتل رکسان دارای ۱۱ طبقه و ۲۹۶ واحداقامتی شیک و مدرن می‌باشد. این هتل 5 ستاره با پرسنلی متخصص و کاردان، افتخار میزبانی از مهمانان عزیز را دارد.

هتل بین‌المللی رکسان با مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران به شمار می‌آید. این هتل با برخورداری از پرسنلی مجرب و کاردان و مسلط به زبان‌های انگلیسی، هندی، آلمانی و فرانسوی، اقامت بی‌نظیری را برای مهمانان رقم می‌زند.

مسافرانی که تصمیم به تعویض پرواز خود را دارند می‌توانند از اقامت کوتاه‌مدت در هتل فرودگاهی رکسان نهایت استفاده را ببرند. این هتل توسط مهندسان فرانسوی در موقعیت مکانی مناسب و به دور از شهر ساخته شده که برای مسافران تجاری گزینه بسیار خوبی است.

امکانات هتل رکسان تهران

هتل 5 ستاره رکسان با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، توانسته نام خود را در لیست بهترین هتل‌های فرودگاهی و هتل‌های 5 ستاره تهران قرار دهد.

از امکانات هتل رکسان تهران می‌توان به پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، دستگاه ATM، آسانسور، نمازخانه، لابی، اتاق عقد، بانک، کافی نت، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس ایرانی در راهرو طبقات و… اشاره نمود.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل استخر، سونا بخار، سونا خشک، اسپا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و اتاق بازی می‌باشد. در لابی شیک و مجهز هتل نیز تلفن، تلویزیون، اینترنت و مبل برای استراحت تعبیه شده است.

مهمانان زمانی که نیاز به استراحت دارند می‌توانند به صورت رایگان از مجموعه آبی هتل استفاده نمایند و یا در صورت تمایل از خدمات ماساژ و اسپا این مجموعه بهره‌مند شوند.

این هتل دارای مرکز سلامت مجزا برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد که مهمانان می‌توانند از امکانات استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن ماساژ، فروشگاه و سالن آرایش به صورت مجزا استفاده نمایند.

رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، رستوران در فضای باز، سالن صبحانه‌خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن اجتماعات، اتاق مهمانی و جلسات کاری از دیگر امکانات هتل رکسان تهران می‌باشد.

امکانات هتل رکسان تهران

از خدمات هتل رکسان می‌توان پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، لاندری، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، خدمات ویژه معلولین، خدمات بیدار باش، خدمات تور، اتاق چمدان، صرافی، فکس، پرینتر، فتوکپی، صبحانه و نهار در اتاق، ترانسفر بدرقه رایگان و… را نام برد.

یکی دیگر از امکانات هتل رکسان تهران، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه است که به صورت شبانه‌روزی و هر 20 دقیقه یکبار انجام می‌شود که در مدیریت زمان و هزینه مهمانان کمک شایانی می‌کند. امکانات و خدمات‌دهی عالی این هتل، تاثیر بسیار مثبتی روی نظر مهمانان این هتل داشته است.

امکانات عمومی هتل تمام نیازهای مهمانان را برآورده کرده و نیازی به خارج شدن از هتل ندارند. مهمانان برای شستشوی لباس‌های خود می‌توانند از خشکشویی هتل استفاده نمایند. همین‌طور برای استفاده از دستگاه خودپرداز، فتوکپی و یا پرینت به لابی هتل مراجعه کنند.

سالن‌ها و تالارهای پذیرایی هتل رکسان تهران

از امکانات هتل رکسان تهران می‌توان به بهترین سالن‌های همایش و کنفرانس این هتل اشاره نمود. مهمانانی که برای کار و تجارت در این هتل اقامت دارند؛ می‌توانند از این سالن‌ها برای برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای خود استفاده نمایند.

این هتل دارای ۷ سالن با گنجایش نزدیک به ۷۰۰ نفر بوده که به تمام تجهیزات صوتی و تصویری مطابق با استانداردهای روز دنیا مجهز می‌باشد.

کافی شاپ و رستوران‌های هتل رکسان تهران

از امکانات هتل رکسان تهران می‌توان به دو رستوران مجلل این هتل اشاره نمود که با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی، تمام سلایق مهمانان را در نظر گرفته است. رستوران گالکسی هتل رکسان با سرو غذاهای بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

بوفه صبحانه‌ این رستوران شامل انواع نان و شیرینی، چای و قهوه، آبمیوه تازه، املت، مافین، لبنیات متنوع، سبزیجات تازه و… است که در قالب بوفه سرد و گرم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران وادی هتل نیز با سرو غذاهای ایرانی در فضایی آکنده از فرهنگ و هنر آریایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد.

درهای چوبی مزین شده به اشعار خیام و نقاشی‌های سنتی برروی درهای شیشه‌ای با هارمونی فیروزه‌ای رنگ، فضای آرام و دلنشینی را بوجود آورده که در میان طعم‌ها و رایحه‌های بی‌نظیر غذاهای ایرانی، مهمانان را به صرف غذا دعوت می‌کند.

  • زمان سرو صبحانه از ساعت 6:00 الی 10:00
  • زمان سرو ناهار از ساعت 12:00 الی 15:30
  • زمان سرو شام از ساعت 18:30 الی 22:30

کافی‌شاپ هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک و شیرینی و غذاهای سبک و خوشمزه، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد.

  • زمان کاری کافی‌شاپ از ساعت 7:30 الی 22:30

کافی شاپ و رستوران‌های هتل رکسان تهران

واحدهای اقامتی هتل رکسان تهران

از دیگر امکانات هتل رکسان تهران، تنوع زیاد واحدهای اقامتی هتل است که به صورت اتاق‌های یک تخته، دوتخته توئین، دوتخته دبل، اتاق‌های یک تخته و دوتخته 6 ساعته و سوئیت‌های استاندارد فرانسوی می‌باشد.

مسافران برای رزرو هتل تهران، در فاصله بین دو پرواز، می‌توانند اتاق‌های 6 ساعته هتل رکسان را انتخاب نمایند. واحدهای اقامتی هتل دارای دکوراسیون ویژه و اختصاصی می‌باشد. امکانات و خدمات رفاهی آنها متناسب با نیاز مسافران طراحی شده تا اقامتی راحت و لذت‌بخش، برای مهمانان رقم بخورد.

اتاق‌های هتل دارای چیدمانی مدرن و مجلل بوده که دارای پنجره‌هایی بزرگ با نور مناسب و همین‌طور تخت خواب‌های استاندارد می‌باشد. سوئیت‌های هتل با طراحی معاصر و قابل انطباق، فضایی بسیار مناسب و راحت را برای مهمانان فراهم آورده است.

مدت زمان اقامت در اتاق‌های 6 ساعته، حداکثر 6 ساعت می‌باشد و این اتاق‌ها فاقد صبحانه و سایر خدمات هتل بوده و تنها یک بار امکان رزرو آنها برای هر نفر، در یک روز وجود دارد. اتاق‌های 6 ساعته فاقد کنسلی می‌باشند.

از امکانات هتل رکسان تهران در واحدهای اقامتی آن می‌توان به تلویزیون، تلفن، یخچال، کتری برقی، چای کیسه‌ای، آب معدنی رایگان، مبلمان، درآور، کاناپه، میز و صندلی، جالباسی، سشوار، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، پاور سوئیچ، سیستم اطفاء حریق و… اشاره نمود.

تنوع واحدهای اقامتی هتل رکسان تهران

اتاق‌های یک تخته:

  • ظرفیت: یک نفر
  • متراژ اتاق: 22 مترمربع
  • دارای میز کار، وان، IPTV
  • اقامت همراه با صبحانه

اتاق‌های یک تخته 6 ساعته:

  • ظرفیت: یک نفر
  • متراژ اتاق: 22 مترمربع
  • دارای میز کار، وان، IPTV

اتاق‌های دو تخته توئین:

  • ظرفیت: دو نفر
  • متراژ اتاق: 22 مترمربع
  • دارای میز کار، وان، IPTV
  • اقامت همراه با صبحانه

اتاق‌های دو تخته دبل:

  • ظرفیت: دو نفر
  • متراژ اتاق: 22 مترمربع
  • دارای میز کار، وان، IPTV
  • اقامت همراه با صبحانه

اتاق‌های دو تخته 6 ساعته:

  • ظرفیت: دو نفر
  • متراژ اتاق: 22 مترمربع
  • دارای میز کار، وان، IPTV

سوئیت استاندارد فرانسوی:

  • ظرفیت: دو نفر
  • متراژ واحد: 50 مترمربع
  • دارای میزکار، وان، IPTV
  • اقامت همراه با صبحانه

قوانین و مقررات هتل رکسان تهران

قوانین کودکان

پذیرش کودکان بالای 6 سال به صورت مهمان بزرگسال محاسبه می‌شود.

پذیرش کودکان بین 0 تا 6 سال به صورت رایگان مهمان هتل می‌باشند.

قوانین عمومی هتل

پذیرش افراد مجرد، تنها با ارائه شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی امکان‌پذیر است.

مهمانان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند.

پذیرش زوجین تنها با ارائه صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته محضر، همراه با شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی زوجین امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی و یا پاسپورت از شروط اولیه پذیرش مهمانان است و در صورتی که مدارک شناسایی معتبر ارائه نشود، پذیرش مهمانان به هیچ عنوان انجام نمی‌شود.

پذیرش زوجین ایرانی تنها با ارائه شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها با ارائه پاسپورت انجام می‌شود.

چنانچه مهمانان قبل از ساعت 14 وارد هتل شوند؛ طبق قوانین، هتل هیچ‌گونه تعهدی در قبال تحویل زودتر اتاق به مهمانان ندارد.

وارد نمودن خسارت به اموال و امکانات هتل رکسان تهران مشمول جریمه شده و توسط پرسنل هتل بررسی خواهد شد.

فاصله هتل رکسان تهران با مراکز مهم شهر

فاصله هتل رکسان تهران با مراکز مهم شهر

هتل رکسان در کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران به قم) قرار دارد. این هتل مقابل ترمینال شماره یک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. به خاطر موقعیت مکانی خوب این هتل که در ضلع جنوبی فرودگاه قرار گرفته، همواره میزبان مسافران ایرانی و خارجی بسیاری می‌باشد.

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۸ دقیقه
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی ۳۰ دقیقه
  • فاصله هتل تا حرم عبدالعظیم حسنی 32 دقیقه
  • فاصله هتل تا مرکز شهر تهران ۴۵ دقیقه
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد 45 دقیقه
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن 39 دقیقه
  • فاصله هتل تا میدان آزادی 42 دقیقه

سخن پایانی

امکانات هتل رکسان تهران، مطابق با استانداردهای بین‌المللی بوده و در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این هتل از نظر آراستگی، طراحی دکور و امکانات بسیار عالی عمل کرده و توانسته نظر مهمانان را به خود جلب نماید.

 


پایان مطلب


 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services