راهنمای جامع خرید انواع چراغ ایستاده

 

راهنمای جامع خرید انواع چراغ ایستاده

آیا به دنبال راهی برای اضافه کردن جذابیت ، زیبایی و نورپردازی حرفه‌ای به فضای بیرونی خود می باشید؟ اگر به دنبال یک تغییر مثبت و جذاب برای محیط خارجی خود هستید، انتخاب یک چراغ ایستاده جذاب و مدرن می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.  با داشتن چراغ های ایستاده چشم انداز حیاط و محیط خود را به یک آثار هنری تبدیل نمایید.  چراغ ایستاده ضمانت کننده زیبایی و روشنایی و امنیت برای هر فضای خارجی است. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه برای خرید چراغ ایستاده لازم است را ارائه نمائیم.

چراغ های ایستاده می‌توانند با استفاده از فرم های طراحی و گیاهان موجود در حیاط شما، کنتراست بصری را ایجاد کنند. فضاهای بیرونی اغلب فاقد نور مناسب هستند و باعث می شود بعد از تاریکی هوا جذابیت آن‌ها کمتر شود. با مدرن ترین چراغ های ایستاده از صنایع روشنایی نگین نور، می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد برای طراحی حرفه ای محیط خود ، نورپردازی دلنشینی را به فضای بیرونی اضافه نمائید و زیبایی آن را افزایش دهید و فضایی گرم و دلنشین داشته باشید.

در ادامه هر آنچه باید برای خرید چراغ ایستاده بدانید را به تفصیل توضیح خواهیم داد تا انتخابی عالی داشته باشید.

انواع چراغ های ایستاده

به طور کلی میتوان دسته بندی چراغ های ایستاده را به دو دسته‌ی مدرن و کلاسیک تقسیم نمود. در ادامه به تفصیل به بیان هر کدام می پردازیم:

چراغ ایستاده مدرن

چراغ های حیاطی ایستاده مدرن بدون شک یکی از پر طرفدارترین مدل های چراغ های ایستاده می باشد، چرا که در عین سادگی و مینیمال بودن تصویری زیبا از درخشندگی نور برای شما به ارمغان می آورند. صنایع روشنایی نگین نور یکی از معتبرترین تولیدکنندگان چراغ های ایستاده مدرن است که با پوشش ضد رنگ و پودری الکترواستاتیک و دقت به ظرافت و زیبایی چراغ های ایستاده همواره مورد تایید مشتریان علاقمند به چراغ های ایستاده می باشد. لازم به ذکر است استفاده از چراغ های ایستاده مدرن دارای محدودیتی در فضای استفاده نیست و در حیاط منازل گرفته تا مراکز تجاری و اداری و پارکها قابل استفاده می باشد.

چراغ ایستاده کلاسیک

چراغ ایستاده کلاسیک

اگر به سبک های پر زرق و برق و آلاچیق های کلاسیک علاقمند هستید بدون شک چراغ ایستاده کلاسیک مناسب ترین انتخاب برای شما می باشد. چراغ های ایستاده کلاسیک همواره مشتریان خود را داشته و علاوه بر ایجاد نور و روشنایی ، میتواند زیبایی در نما برای شما ایجاد نماید.

انتخاب چراغ ایستاده مناسب

هدف : چراغ های ایستاده برای اهداف مختلفی از جمله روشنایی، زیبایی و امنیت استفاده می شوند.

  • اگر به دنبال چراغ هایی برای روشنایی و امنیت فضای بیرونی خود هستید، باید چراغ های ایستاده با نوردهی بالا و قابلیت دید در شب انتخاب کنید.
  • اگر قصد زیباسازی فضای بیرونی را دارید، باید چراغ های ایستاده با طراحی زیبا و جذاب انتخاب کنید.

سبک طراحی: سبک طراحی فضای بیرونی شما یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب چراغ ایستاده مناسب است.

  • اگر فضای بیرونی شما دارای سبک طراحی مدرن است، باید چراغ های ایستاده با طراحی مدرن انتخاب کنید.
  • همچنین اگر فضای بیرونی شما دارای سبک سنتی و قدیمی است، باید چراغ هایی با طراحی سنتی انتخاب کنید.

بودجه: قیمت چراغ های ایستاده بسته به نوع، جنس، اندازه و منبع نور متفاوت است. قبل از خرید چراغ های حیاطی، بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید چراغ ایستاده با قیمت مناسب انتخاب کنید.

مراحل نصب چراغ های ایستاده

مراحل نصب چراغ های ایستاده

برای نصب چراغ های ایستاده ، ابتدا باید محل مناسب برای نصب آن ها را انتخاب کنید. سپس با حفر چاله (سوراخ)، پایه چراغ را در چاله قرار داده و مطمئن شوید که عمودی است. سپس، فضای اطراف پایه را با خاک یا بتن پر کنید. در مرحله بعدی، کابل برق را از منبع برق به طول مناسب کشیده و آن را به چراغ حیاطی ایستاده وصل کنید در نهایت، مطمئن شوید که محل نصب چراغ حیاطی آزاد از موانع است و هیچ مانعی از مسیر روشنایی آن ایجاد نمی‌کند.

نگهداری از چراغ های ایستاده

برای نگهداری بهتر از چراغ های ایستاده ، ابتدا باید مطمئن شوید که آن ها در محل مناسبی نصب شده اند. سپس، برای پاک کردن چراغ ها، از پارچه نرم و خشک استفاده کنید. اگر چراغ های شما دارای لایه های زیادی از گرد و خاک هستند، می توانید از آب و مایعات شوینده استفاده کنید. اما بهتر است از مواد شوینده قوی استفاده نکنید تا سطح چراغ ها خراب نشود.

لازم به ذکر چراغ های ایستاده نگین نور برای شرایط آب و هوایی نامناسب هم قابل استفاده است و به علت کیفیت بالا و دارا بودن استانداردهای تولید بعد از نصب نگرانی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

قیمت چراغ های ایستاده

قیمت چراغ های ایستاده

قیمت چراغ های ایستاده بسته به عواملی شامل برند، کیفیت، طراحی، اندازه، مواد ساخت متفاوت است. چراغ های ایستاده در بازار در رنج قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند، از گزینه های اقتصادی و با قیمت مناسب تا چراغ های ایستاده لوکس و گران قیمت.

همچنین، برخی از چراغ های ایستاده دارای قابلیت‌های خاص مانند حسگر حرکت، تنظیمات روشنایی و کنترل هوشمند هستند که می‌تواند تأثیری بر افزایش قیمت آن‌ها داشته باشد.

صنایع روشنایی نگین نور تولید کننده انواع چراغ ایستاده مدرن با کیفیت بالا و قیمت مناسب به واسطه خرید مستقیم از تولیدکننده می باشد. چراغ های ایستاده‌ نگین نور در انواع مختلفی مانند شکل، اندازه، جنس، منبع نور و کاربرد تولید می شوند.با چراغ های ایستاده صنایع روشنایی نگین نور، می توانید زیبایی فضای بیرونی خود را افزایش دهید و آن را با مجموعه ای خیره کننده از چراغ ها روشن کنید که نه تنها روشنایی کاربردی را ارائه می‌دهد، بلکه ظرافت و زیبایی را به هر منظره ای اضافه می کند.

منبع انواع چراغ های ایستاده : نگین نور

نوشته های مرتبط

Bespar Reportaj Services