9 کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه 1

 

معرفی 9 کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه+آدرس و شماره تلفن

طبیعتا، شناخت برند و کارخانه ورق گالوانیزه، برای خریداران و مصرف‌کنندگان این کالا اهمیت دارد. در کشور ما، برندهای مختلفی از سراسر کشور به تولید این ورق فولادی مشغولند.

 ورق گالوانیزه، مقاومتی مناسب در برابر خوردگی با رطوبت دارد و طول عمر آن بالا است. بنابراین، صنایع مختلفی به آن نیاز خواهند داشت. شما حتما انواع ورق گالوانیزه در ضخامت‌های مختلف را در تولید لوله‌های گلخانه یا تولید مخازن ذخیره سازی خواهید دید. 

با توجه به کاربرد این کالا، استعلام قیمت روز ورق گالوانیزه از سوی مشتریان بسیاری انجام می‌شود. علت را می‌توان خرید بیشمار آن دانست. 

در این مقاله، ضمن معرفی 10 کارخانه تولیدکننده ورق گالوانیزه، بهترین راه برای خرید آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

1- کارخانه فولاد مبارکه، کارخانه ورق گالوانیزه و انواع ورق فولادی

فولاد مبارکه، این محصول را در ضخامت‌های مختلف، به روش غوطه وری پیوسته تولید می‌کند. شما می‌توانید این ورق را در ضخامت‌های 0.25 تا 2 میلی‌متر، متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. مطابق با گزارش‌های منتشر شده توسط این تولیدکننده ورق گالوانیزه، هر کلاف خروجی از آن می‌تواند از 3 تا 20 تن وزن داشته باشد. 

آدرس کارخانه: اصفهان، مبارکه، مجتمع فولاد مبارکه اصفهان 

شماره تلفن: 031-5273

2- کارخانه صنایع هفت الماس

کارخانه هفت الماس، یکی از کارخانه های ورق گالوانیزه مهم کشور است که در سال 1375 با هدف تولید انواع ورق فولادی چون ورق گالوانیزه، آغاز به کار کرد. این مجتمع تولیدی، ورق گالوانیزه را در محدوده ضخامت‌های مختلف از 0.3 تا 2 میلی‌متر در عرض 1 و 1.25 متر و به صورت رول عرضه می‌کند. البته، شیت برش خورده این کالا نیز از سوی این مجموعه ارائه می‌شود. 

البته، می‌توان این ورق را در شیت‌های با طول دلخواه نیز از بازرگانی‌های مختلفی چون آیرومارت خریداری نمود. خریداران ورق گالوانیزه، می‌توانند قیمت این کالا در ضخامت‌های مختلف چون قیمت ورق گالوانیزه 60 را از وبسایت بازرگانی فولاد آیرومارت استعلام بگیرند. 

آدرس کارخانه: قزوین، کیلومتر 18 اتوبان قزوین – کرج

شماره تلفن: 028-32560021

16875855516496830ff0e35 main

3- کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

یکی دیگر از تولیدکنندگان مهم ورق گالوانیزه گرم در کشور، کارخانه فولاد کاشان است که البته علاوه بر ورق گالوانیزه، ورق‌های دیگری نیز در خطوط تولید نورد گرم و سرد تولید می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به ورق اسیدشویی، روغنی و آنیل شده اشاره کرد. 

ضخامت ورق گالوانیزه کاشان در محدوده 0.3 تا 1.5 میلی‌متر متغیر است. رول‌های ورق گالوانیزه کاشان، در عرض‌های 1، 1.25 و 1.5 متر تولید می‌گردد و می‌توان آن را از بازرگانی‌های مختلفی چون آیرومارت به صورت شیت و در طول‌های مخلتف خریداری نمود. 

قیمت روز این کالا که خود تابعی از قیمت ورق سیاه امروز است را می‌توانید از بازرگانی فولاد آیرومارت استعلام بگیرید. 

آدرس کارخانه: استان اصفهان، کیلومتر 14 جاده اردستان، مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان

تلفن تماس: 031-55503841

4- ورق گالوانیزه گیلان

مجتمع فولاد گیلان، در سال 1382 به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های نورد فولاد کشور در بخش خصوصی تاسیس شد. این کارخانه انواع ورق گرم، ورق سرد و ورق گالوانیزه را در ضخامت‌های مختلف عرضه می‌کند. 

مجتمع فولاد گیلان، با ظرفیت تولید سالانه ورق گالوانیزه 180 هزار تن، این محصول را در ضخامت 0.2 تا 2 میلی‌متر تولید می‌کند. عرض این محصول نیز از 715 تا 1250 میلی‌متر متغیر است. 

آدرس کارخانه: رشت، جاده سراوان، انتهای ورودی دوم، شهرک صنعتی، مجتمع فولاد گیلان    

شماره تلفن: 013-33883001

5- فولاد تاراز چهارمحال

فولاد تاراز، از تولیدکنندگان ورق گالوانیزه گرم در کشور است که به صورت پیوسته این کالا را تولید می‌کند. این کارخانه در سال 1387 تاسیس شد و دارای یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم با ظرفیت اسمی 260 هزار تن در سال است. 

کلاف گالوانیزه این کارخانه از ضخامت 0.3 تا 2 میلی‌متر با کیفیت بسیار بالا است که می‌توان آن را در تناژ دلخواه از مجموعه بازرگانی آیرومارت خریداری نمود. 

نکته مهم و قابل توجه درخصوص فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری، استفاده از محلول کروم 3 ظرفیتی برای تولید ورق گالوانیزه است که دوستدار محیط زیست است. درحالی‌که بسیاری از دیگر انواع کارخانه ورق گالوانیزه از کروم 6 ظرفیتی که برای طبیعت مضر است، استفاده می‌شود. 

آدرس کارخانه: استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، شهرک صنعتی، فاز 3 (توسعه)

شماره تلفن: 038-3100

6- شرکت ورق خودرو

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه کشور، شرکت ورق خودرو شهرکرد است که با تمرکز بر تولید ورق‌های گالوانیزه باکیفیت، مناسب برای رفع نیاز صنایع خودروسازی و سایر صنایع، فعالیت دارد. 

ظرفیت تولیدی شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری، 400 هزار تن در سال است. این کارخانه ضمن رفع نیاز بازار داخل، به کشورهایی چون عراق، امارات و پاکستان نیز صادرات دارد. 

ماده اولیه تولید ورق گالوانیزه شهرکرد، ورق‌های فول هارد فولاد مبارکه است که در کنار تجهیزات پیشرفته و نوین این کارخانه به تولید محصولات باکیفیت گالوانیزه کمک می‌کند. 

کارخانه ورق گالوانیزه شهرکرد، این ورق را در ضخامت‌های 0.4 تا 2 میلی‌متر تولید می‌کند. ورق‌های این کارخانه از آیرومارت در عرض‌های 1000 و 1250 میلی‌متر به صورت رول قابل خریداری است. 

آدرس کارخانه: کیلومتر 35 جاده شهرکرد، بروجن، منطقه سفید دشت، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

شماره تلفن: 038-34263960

7- صنایع فولاد شهریار تبریز

شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز که وابسته به گروه صنعتی پارس ساختار است، در سال 1391 به عنوان اولین کارخانه ورق گالوانیزه شمال غرب کشور احداث شد. 

ماشین آلات پیشرفته فولاد شهریار تبریز، امکان انجام عملیات گالوانیزه کردن پیوسته به روش غوطه وری گرم بر روی ورق‌های فولادی و تولید ورق های گالوانیزه در ضخامت‌های 0.4 تا 3.5 میلی‌متر را فراهم می‌سازد. 

این کارخانه با تولید ورق گالوانیزه بر اساس استانداردهای روز دنیا، ضمن تامین نیاز داخلی کشور، در بازارهای صادراتی نیز فعالیت دارد. 

آدرس کارخانه: تبربز، نرسیده به پلیس راه آذرشهر، جاده آخولا، شهرک صنعتی آخولا، شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز

شماره تلفن: 021-88681366

168758559264968338068e2 main

8- مجتمع فولادی روی اندود کاوه

کارخانه ورق گالوانیزه روی اندود کاوه، از جمله تولیدکنندگان اصلی ورق گالوانیزه در کشور است که با وجود جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته، قابلیت تولید ظرفیت سالانه 150 هزار تن را دارد. 

روش تولید این کارخانه، غوطه وری گرم به صورت مداوم است و نوع ورق پایه آن ورق روغنی st12 است. ضخامت این ورق‌ها از 0.25 تا 1.5 میلی‌متر متغیر است.

 کارخانه روی اندود کاوه در عرض 780 تا 1250 میلی‌متر این کالا را تولید می‌کند. نحوه ارائه این کالا نیز به صورت شیت و رول است. وزن کلاف این کارخانه، از 1 تا 10 تن است.

آدرس کارخانه: بزرگراه تهران-ساوه، شهر صنعتی کاوه، خیابان پمپ بنزین (61)، پلاک 11، مجتمع فولادی روی اندود کاوه

تلفن تماس: 0864-2340081

9- فولاد دشتستان

کارخانه فولاد دشتستان، تنها کارخانه ورق گالوانیزه است که این ورق را در ضخامت 0.2 میلی‌متر در ایران تولید می‌کند.

 به عبارتی، فولاد دشتستان، برای اولین بار در ایران ورق‌هایی با نازک‌ترین ضخامت را روانه بازار می‌کند. ظرفیت سالانه تولید این کارخانه 384000 است. 

فولاد دشتستان، با این قابلیت توانسته کشور را از واردات ورق گالوانیزه 0.2 میلی‌متری بی‌نیاز کرده و نیاز بازار داخل را تامین کند. علاوه‌براین، تنها 3 ماه پس از گذشت راه‌اندازی خط تولید گالوانیزه، این کارخانه صادرات به کشورهای همسایه را آغاز کرد. 

آدرس کارخانه: تهران، شهرک صنعتی زاویه، فاز توسعه، مجتمع فولاد دشتستان

تلفن تماس: 021-45591000

16875856246496835881eb2 main

بهترین راه خرید ورق گالوانیزه 

اما بهترین راه خرید ورق گالوانیزه کدام است؟ خرید از کارخانه، با محدودیت همراه است و خریداران تنها می‌توانند در تناژی که کارخانه مشخص می‌کند، خرید خود را انجام دهند. 

از سوی دیگر، تحویل کارخانه ممکن است مدت‌دار باشد و شما به عنوان خریدار نتوانید در زمان دلخواه خود، بار سفارشی را تحویل بگیرید. 

با این اوصاف، چه باید کرد؟ بهترین راه، خرید از بازرگانی‌های معتبر است. بازرگانی فولاد آیرومارت، با تکیه بر بیش از 30 سال تجربه مدیران خود در بازار آهن و فولاد، به شما کمک می‌کند که رول و شیت ورق گالوانیزه را در ضخامت‌های مختلف و از برندهای گوناگون و باکیفیت سراسر کشور خریداری نمایید. 

شما می‌توانید، از خدمات برشکاری ورق گالوانیزه این مجموعه نیز استفاده نمایید. جهت برقراری تماس با مجموعه، از طریق شماره تلفن 02145306 با کارشناسان آیرومارت تماس حاصل فرمایید تا سفارش خود را در تناژ دلخواه، به ثبت رسانید. 

خرید ورق گالوانیزه از آیرومارت، تنها با یک کلیک

شما می‌توانید، با مراجعه به وبسایت مجموعه بازرگانی فولاد آیرومارت به نشانی iromart.com، قیمت روز ورق گالوانیزه برندهای مختلف و ضخامت‌های گوناگون را استعلام بگیرید. ضمن استعلام، می‌توانید تنها با یک کلیک تناژ مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کرده و ثبت سفارش نمایید. 

خرید از آیرومارت، به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بار مورد نیاز خود را در محل تخلیه دریافت نمایید. خدمات خمکاری، جوشکاری و برشکاری آیرومارت، در راستای رفع نیازهای شما است. 

از سویی، یکی از مشکلات خریداران، این است که آیا امکان خرید مدت‌دار نیز وجود دارد؟ مجموعه آیرومارت پس از اعتبارسنجی، به شما این امکان را خواهد داد تا از طریق اعتبار اسنادی یا LC، خریدی مدت‌دار داشته باشید. 

 

 


پایان مطلب 


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services