4 رنگ مهم در نقاشی ساختمان

رنگ، یکی از آیتم هایی است که تاثیر بسزایی در حال و هوای بخش های مختلف ساختمان شما ایجاد می کند، احساسات را برمی انگیزاند و همچنین می تواند ارزش خانه و ساختمان شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

اگر به فکر این هستید که ساختمان خود را به فروش برسانید، ارتقای رنگ آمیزی ساختمان یکی از عواملی است که خریداران بالقوه را مجذوب خود می کند. البته به شرط آنکه دست به انتخاب رنگ مناسبی برای نقاشی ساختمان خود بزنید.

 

اجرای پتینه، با کادری حرفه ای و متخصص

 

مدیر یکی از شرکت های طراحی دکوراسیون می گوید: " یک لایه رنگ جدید، می تواند در 100 درصد بازگشت سرمایه موثر واقع شود. به طوری که ارزش ساختمان شما را تا 5 درصد افزایش می دهد"

همانطور که می دانید نقاشی ساختمان، نیاز به زمان و هزینه دارد اما می توانید بر اساس رنگ هایی که انتخاب می کنید بازدهی و رضایت قابل توجهی را ایجاد نمایید.

به همین دلیل انتخاب رنگ های خنثی و روشن، روش هایی هستند که می توان به عنوان یک قاعده کلی از آن ها در رنگ آمیزی دیوارها بهره مند شد.

یکی از بنیانگذاران Plunk در مورد برنامه هایی که صاحبان خانه ها می توانند داشته باشند تا ارزش ساختمان خود را افزایش دهند، می گوید:"ایده های انتخاب رنگ، در هر فردی می تواند متفاوت باشد. چرا که سلیقه و علاقمندی هر یک مخصوص و منحصر به فرد است"

بنابراین، هرچقد انتخاب رنگ جسورانه تری داشته باشید، ریسک بیشتری را به دنبال خواهید داشت. بالطبع انتخاب های جسورانه تر، تعداد مخاطبان شما را محدودتر خواهد کرد و برای تعداد کمی از افراد رنگ آمیزی ساختمان شما جذاب خواهد بود.

 

 انتخاب رنگ نمای ساختمان

رنگی که برای بیرون ساختمان انتخاب می کنید نیز مهم و ارزش آفرین است. استفاده از رنگ های سفید، خاکستری و برنزه در نمای بیرونی ساختمان می تواند ارزش ساختمان شما را به شدت افزایش دهند.

چرا که این رنگ ها جهانی ترین و جاودانه ترین رنگ ها برای استفاده در انواع سبک ها در انواع مناطق هستند.

در اینجا بهترین رنگ های خنثی برای انتخاب در رنگ آمیزی دیوار ساختمان شما وجود دارد که خانه شما را ارتقا می دهد و ارزش آن را افزایش می دهد.

 

  4 رنگ ارزش آفرین در رنگ آمیزی ساختمان

 

  1. نقاشی ساختمان با رنگ سفید

استفاده از رنگ سفید برای بخش هایی از ساختمان از قبیل: آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و فضای بیرونی مناسب است.

اگر تمایل دارید که فضای ساختمان و خانه خود را طوری جلوه دهید که روشن تر، بزرگ تر و جذاب تر به نظر برسد. انتخاب رنگ سفید هیچ گاه، انتخاب اشتباهی نمی تواند باشد. زمان انتخاب، بین اینکه کدام نوع از رنگ آمیزی، نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یا رنگ روغن برای بخش های مختلف ساختمان شما مناسب است، بهتر است که موارد مهم در نظر گرفته شود.

آنتونی کارینو، معاون طراحی پلتفرم خانه سازی آنلاین Welcome Homes می گوید: «واقعاً تنها یک رنگ وجود دارد که ارزش خانه شما را افزایش می دهد یا بهتر بگوییم ارزش خانه شما را کاهش نمی دهد، و آن رنگ سفید است. رنگ سفید مخصوصاً رنگ مناسبی برای آشپزخانه است. یک از طراحان داخلی می گوید: آشپزخانه های سفید در تجربه من، نهایت خوشایند مردم هستند.

 

چسبیدن به رنگ خنثی مانند سفید گرم می تواند به خریداران بالقوه اجازه دهد تا خود را در یک فضا ببینند، چیزی که یک رنگ پررنگ ممکن است مانع ایجاد آن شود.

 والتون می‌گوید: «رنگ‌آمیزی خانه‌تان به رنگ سفید ملایم یا خنثی، خانه‌تان را برای عموم قابل فروش‌تر می‌کند و به آن کمک می‌کند بزرگ‌تر و شبیه یک بوم تمیز به نظر برسد».

 

  1. نقاشی ساختمان با رنگ کرم

استفاده از رنگ کرم می تواند انتخاب مناسبی برای نقاشی ساختمان شما در بخش هایی همچون آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب باشد. استفاده از رنگ سفید با سایه گرم تر،  که در واقع همان رنگ کرم است، رنگ خنثی دیگری است که می تواند فضای ساختمان را شاداب کند.

یکی از سرمایه گذاران املاک می گوید:

«وقتی تصاویر ملکی را ورق می زنیم، دوست داریم از رنگ های کرم روشن روی دیوارهای داخلی  آن لذت ببریم. کرم حسی جذاب به اتاق می‌دهد و می‌تواند ارزش درک شده خانه را چند هزار دلار افزایش دهد».

 

  1. نقاشی ساختمان با رنگ آبی کمرنگ

استفاده از رنگ آبی کمرنگ انتخاب رنگ ایده آلی برای اتاق خواب خانه ی شما و حمام است. نظرسنجی که در سال 2021 گرفته شده است، نشان داده است به طور متوسط محبوب ترین رنگ آمیزی برای حمام، رنگ آبی روشن است که می تواند ارزش ساختمان شما را تا 5000 دلار افزایش دهد.

یکی از طراحان داخلی می گوید: «حمام‌ها مناطقی هستند که صاحب خانه‌ها می‌خواهند در آن احساس آرامش کنند؛ هر رنگی که به تقویت آن احساس، کمک کند ارزش بیشتری را به همراه دارد.» آبی روشن می‌تواند حمام را جذاب، راحت، دنج و همچنین جادارتر جلوه دهد.

بار دیگر، آبی روشن به عنوان یک رنگ خنثی در نظر گرفته می شود که بیشتر برای طیف گسترده ای از سبک ها و سلیقه ها جذاب است. کیت دیاز، یکی از مالکان سایت دکور خانه و طراحی داخلی، Swanky Den، می‌گوید: «گفته می‌شود این رنگی است که به راحتی قابل زندگی است و احساس آرامش را منتقل می‌کند.

 

  1. نقاشی ساختمان با رنگ خاکستری مایل به بژ

خاکستری مایل به بژ یکی از رنگ هایی است که می توان از آن در رنگ آمیزی اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضای بیرونی بهره برد. استفاده از رنگ خاکستری مایل به بژ می تواند جایگزین درستی برای سفید و خاکستری باشد که حس ظرافت و پیچیدگی را به شما عرضه میدارد.

نقاشی ساختمان با رنگ خاکستری مایل به بژ، نه تنها ظاهری گرم و برجسته به دیوارهای شما می بخشد، بلکه ارزش آن را نیز بالا خواهد برد.

رنگ آمیزی مجدد اتاق نشیمن به رنگ خنثی مانند خاکستری، بژ یا قهوه ای روشن می تواند تا 2000 دلار به ارزش خانه شما اضافه کند که می تواند با گوشه های سفید مدرن شود.

حرف آخر:

انتخاب مناسب هر یک از رنگ های موجود در بازار به منظور انجام رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی دیوار می تواند کمک بزرگی به زیبایی ساختمان شما کند و همچنین برای ایجاد ارزش بیشتر ساختمان خود انتخاب رنگ های کم ریسک تر، از مواردی است که خیال شما را بابت اینکه نقاشی ساختمان شما درخور سلیقه ی شما باشد، راحت می کند.

گروه هنری نقاشکار، یکی از بهترین تیم های ارائه ی انواع خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوار در تمامی این مراحل با شما همراه خواهد بود تا بتوانید از نظرات کارشناسی و آزموده شده آنان در هر چه بهتر شدن نمای ساختمان خود به کار ببندید.

 منبع: نقاشکار

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید