قیمت انواع مبل و فرش ایرانی و خارجی در ایمالز 1

لیست قیمت انواع مبل و فرش ایرانی و خارجی در ایمالز

چیدمان دکوراسیون محیط‌های مختلف منزل از جمله سالن پذیرایی و استفاده از وسایل خانگی شیک با قیمت مناسب، اهمیت زیادی دارد. از طرفی، این روزها به دلیل نوسانات موجود در بازار، ارزش‌گذاری و پیش‌بینی قیمت مبل راحتی و قیمت فرش دستباف چندان کار راحتی به نظر نمی‌رسد.

 

اکثر متقاضیان برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های پرداختی، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. به همین خاطر ایمالز «موتور جستجو کالا و قیمت» فرایند خرید را تسهیل کرده و به متقاضیان کمک می‌کند تا با مقایسه قیمت‌ها، خریدی آسان و به‌صرفه داشته باشند. فاکتورهای متفاوتی در تعیین قیمت کالاها دخیل است و در ادامه این مطلب قیمت مبل راحتی، قیمت فرش و قیمت موکت، برای چیدمان خانه‌ای شیک، گرم و صمیمی مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

قیمت مبل راحتی و مبل سلطنتی

امروزه کاربرد انواع مبلمان را در خانه‌های ایرانی نباید نادیده گرفت. این مبلمان انواع مختلفی دارند و بر اساس کاربردشان خریداری می‌شوند. کارخانه‌های تولیدی کشور ایران و کشورهای دیگر مانند ایتالیا و ترکیه، مبل‌های راحتی در طرح‌های متنوع را طراحی، تولید و روانه بازار می‌کنند. قیمت مبل راحتی در مرجع رسمی ایمالز، از 3.600.000 تومان تا 110.000.000 تومان متغیر است و به صورت چهار یا هشت نفره عرضه می‌شود. از زیباترین مبلمان راحتی می‌توان به مبل راحتی چهار نفره مدل چستر اشاره کرد که با جنس چرمی، توجه بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند.

مبلمان سلطنتی حال و هوای باشکوه و مجلل به فضای اطراف هدیه می‌کند. مبل سلطنتی برای آن دسته از افرادی که به دنبال دکوراسیونی لوکس هستند، بسیار مناسب به شمار می‌آید. قیمت مبلمان سلطنتی در ایمالز، از 9.000.000 تومان تا 105.000.000 تومان متغیر است.

قیمت مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک

مبلمان کلاسیک به علت حجیم بودن، به فضای بیشتری نیاز دارد و مناسب آپارتمان‌های کوچک نیست. همچنین مبلمان کلاسیک اغلب در رنگ‌های خنثی تولید و به بازار عرضه می‌شود. جنس چوب این مدل مبلمان، اغلب از راش یا چوب درخت گردو است. انواع مبلمان کلاسیک را می‌توان در سه دسته مبل کلاسیک ایتالیایی، انگلیسی و فرانسوی جای داد و خطوط ساده و اجرای طرح‌های باستانی در این دسته از مبلمان، به زیبایی این تولیدات می‌افزاید. انواع مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک در وب‌سایت ایمالز، در رنج قیمتی 9.980.000 تومان تا 350.000.000 تومان عرضه می‌شوند.

لیست قیمت فرش دستباف و تابلو فرش

 

16465774956224c7577e8b8 main

 

حدود یک سوم از فرش‌‌های بافته شده در جهان، در کشور ایران تولید شده و در اندازه‌های مختلف برحسب فضای محیط و سفارش مشتری در بازار داخلی و جهانی عرضه می‌شوند. عوامل موثر زیادی در قیمت فرش دستباف و تابلو فرش‌ها دخیل است که از این دلایل می‌توان به ابعاد، رنگ، طرح و میزان ریز بافی اشاره کرد. قیمت فرش دستباف در وب‌سایت رسمی ایمالز در بازه 3.975.000 تومان تا 495.000.000 تومان تخمین زده می‌شود. تابلو فرش‌هایی در ابعاد کوچک‌تر نیز از 100 هزار تومان آغاز شده و با توجه به ابعاد تابلو فرش و طرح و نقش‌های پرداختی تا 495.000.000 تومان هم افزایش قیمت دارند.

لیست قیمت موکت در طرح‌های مختلف

موکت‌ها به عنوان نوعی کفپوش در محیط‌های مختلف مانند فضای خانه، کف راهرو و غیره برای پوشش فضای سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه ساله موکت‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود که متناسب با دکوراسیون داخلی و ابعاد خانه می‌توان انواع موکت‌های ساده یا طرح‌دار را انتخاب کرد. بعضی از موکت‌ها بر اساس الیاف به کار رفته قابل شست‌وشو هستند و بعضی از موکت‌ها این قابلیت را ندارند. قیمت موکت به نوع الیاف و ابعاد آن بستگی دارد. انواع مختلف موکت‌ها در ایمالز در بازه قیمتی 30.000 تومان تا 1.569.000 تومان در دسترس هستند.

ایمالز؛ مرجعی مطمئن و معتبر برای استعلام به‌روز قیمت

ایمالز از سال 91 به عنوان مرجع استعلام قیمت و کالا فعالیت خود را آغاز کرده و خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند. تمام فروشگاه‌های عضو این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و با مقایسه قیمت لحظه‌ای بازار و قیمت فروشندگان سراسر ایران، می‌توان خریدی آسان و به‌صرفه را تجربه کرد. خلق فضای رقابتی در ایمالز به خریدار کمک می‌کند تا کالای موردنیاز خود را باکیفیت مناسب و با قیمت ارزان‌تر خریداری کند. افرادی که به دنبال فراهم کردن دکوراسیون شیک و چشم‌نواز برای فضای خانه خود هستند، می‌توانند به وب‌سایت ایمالز مراجعه کرده و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنند.

 

 

 

 


پایان مطلب


​لینکهای مفید و مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید