شرکت لوله بازکنی فوری در شمال تهران 1

معرفی شرکت لوله بازکنی فوری در شمال تهران

بوی بد فاضلاب را در خانه احساس می‌کنید؛ اما نمی‌دانید دلیل آن چیست؟ زمان زیادی طول می‌کشد تا سینک آشپزخانه خالی شود؟ چنین مشکلاتی می‌تواند به دلیل گرفتگی لوله‌های فاضلاب باشد. برخی از افراد تصور می‌کنند که تنها نشانه گرفتگی لوله‌های فاضلاب، بالازدگی و یا برگشت فاضلاب از داخل لوله‌ها است؛ در حالی که این‌طور نیست. گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌تواند با نشانه‌های مختلفی همراه باشد.

 پس از اینکه متوجه گرفتگی لوله‌های فاضلاب منزل با محیط کارتان شدید؛ بهتر است با یک مجموعه لوله بازکنی با تجربه و ماهر تماس بگیرید و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید. به شما توصیه می‌کنیم استفاده از روش‌های خانگی را کنار بگذارید و به دنبال راه‌حلی دائمی برای رفع مشکلات لوله‌های فاضلاب باشید.

 لوله بازکنی فوری یکی از شرکت‌های لوله بازکنی حرفه‌ای و معتبر در شهر تهران است که خدمات متنوعی را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت خدماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ با ما تماس بگیرید. قیمت مناسب، تضمین کیفیت خدمات و سرعت عمل بالا از جمله ویژگی‌های مجموعه لوله بازکنی فوری است که باعث شده هر روزه افراد زیادی برای دریافت خدمات لوله بازکنی با ما تماس بگیرند.

رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب در کمترین زمان ممکن

16867459486489b35c9d8d1 main

یکی از مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی فوری برطرف کردن مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. دلیل گرفتگی لوله‌های فاضلاب هر چه باشد، شما باید به دنبال یک راه‌حل مناسب برای رفع این مشکل باشید زیرا هر چه قدر گرفتگی لوله‌ها طولانی شود، مشکلات آزار دهنده آن بیشتر می‌شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب بخش‌های مختلف خانه معمولاً دلایل متفاوتی دارند.

 برای مثال جمع شدن باقی‌مانده مواد غذایی در داخل لوله فاضلاب آشپزخانه مهم‌ترین دلیل گرفتگی سینک ظرف‌شویی است. این نوع گرفتگی معمولاً به سرعت قابل برطرف شدن است. گرفتگی لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی هم ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید. گاهی اوقات افتادن دستمال‌کاغذی دلیل اصلی گرفتگی است و در برخی موارد نیز ایرادات اساسی لوله‌کشی ساختمان باعث گرفتگی‌های پی‌درپی لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی می‌شود.

نحوه کار تیم لوله بازکنی برای رفع انسداد لوله‌های فاضلاب

16867460186489b3a2ef7a8 main

تیم ما با حضور در محل و بررسی لوله‌ها تلاش می‌کنند تا دلیل اصلی گرفتگی لوله را پیدا کنند. پس از عیب‌یابی، نوبت به انتخاب روش مناسب برای لوله بازکنی می‌رسد. دستگاه‌های مختلفی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال دستگاه فنر زنی یکی از متداول‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های لوله بازکنی است که می‌تواند در بسیاری از مواقع مشکل لوله‌ها را به سرعت برطرف کند.

پس از اتمام کار یک فاکتور رسمی بابت خدماتی که دریافت کرده‌اید به شما داده می‌شود. هزینه لوله بازکنی نیز با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع گرفتگی، شدت گرفتگی، ابزار و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار گرفته است و مواردی از این قبیل محاسبه می‌شود.

تعمیر و نصب انواع توالت فرنگی با کمترین قیمت

این روزها در سرویس بهداشتی اکثر خانه‌ها، ادارات، مراکز خرید و… از توالت فرنگی استفاده می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید به تازگی در سرویس بهداشتی خانه‌تان توالت فرنگی نصب کنید یا قصد تعویض توالت فرنگی خانه‌تان را دارید می‌توانید از ما کمک بگیرید. یکی از خدمات لوله بازکنی فوری، نصب و تعمیر انواع توالت فرنگی است.

 ما کار نصب توالت فرنگی را با دقت و سرعت بالا بدون خرابکاری و صدمه زدن به کاشی‌ها و سرامیک‌های داخل سرویس انجام خواهیم داد. همچنین در صورت نیاز به تعمیر توالت فرنگی نیز می‌توانید روی کمک مجموعه ما حساب باز کنید. توالت فرنگی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و هر ایرادی در یکی از بخش‌ها می‌تواند باعث مشکلات آزاردهنده‌ای شود.

 اگر تخلیه توالت فرنگی به کندی انجام می‌شود، آب سیفون بند نمی‌آید یا بوی بدی در سرویس بهداشتی وجود دارد که با شستشو هم از بین نمی‌رود؛ بهتر است با ما تماس بگیرید. همه این موارد نشان‌دهنده خرابی‌های بخش‌های مختلف توالت فرنگی هستند. برای مثل بند نیامدن آب سیفون به دلیل خرابی فلاش تانک است.

تخلیه چاه بدون کثیف‌کاری

16867460676489b3d30f886 main

وقتی چاه فاضلاب پر شود، شما چاره‌ای به جز تماس با یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات تخلیه چاه ندارید. هنوز هم بخشی از سیستم آب و فاضلاب شهرهای بزرگ، قدیمی است به همین دلیل افراد زیادی در داخل شهرها به خدمات تخلیه چاه نیاز دارند. با این حال بسیاری از مردم از خدمت تخلیه چاه راضی نیستند. یکی از دلایل عمده نارضایتی این افراد ایجاد کثیف‌کاری در حین تخلیه چاه است.

 لوله بازکنی شمال تهران بدون کثیف‌کاری تخلیه چاه را انجام می‌دهد. تیم ما با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص تخلیه چاه مانند دستگاه‌های لجن‌کش و مکنده، محتویات چاه را به داخل تانکر منتقل می‌کند. هزینه تخلیه چاه نیز بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه چاه، نوع پمپ، نوع محتویات چاه، متراژ شیلنگ تخلیه، مدت‌زمان انجام کار، هزینه ایاب و ذهاب و مواردی از این قبیل محاسبه می‌شود.

از بین بردن بوی فاضلاب

 

هیچ‌کس دوست ندارد در بخش‌های مختلف خانه یا محل کارش بوی بد فاضلاب را احساس کند. زمانی که بوی فاضلاب در خانه وجود دارد اما با وجود شستشوی مکرر حمام و سرویس بهداشتی از بین نمی‌رود؛ به این معنی است که مشکل مهم‌تری به جز رعایت بهداشت وجود دارد.

تجربه نشان می‌دهد که در اکثر مواقع گرفتگی لوله‌ها علت اصلی ایجاد بوی بد فاضلاب است. دلایل مختلفی هم برای گرفتگی لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی و یا لوله‌های فاضلاب آشپزخانه وجود دارد. از افتادن شی خارجی در داخل لوله گرفته تا تجمع چربی و رسوبات در داخل لوله‌ها از جمله دلیلی هستند که می‌توانند باعث انسداد لوله‌های فاضلاب شوند.

در برخی مواقع نیز ایرادت سیستم لوله‌کشی یا قدیمی بودن لوله‌ها دلیل اصلی انتشار بوی نامطبوع فاضلاب است. اگر مدت‌هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و هیچ کدام از روش‌های خانگی نتوانسته‌اند مشکل شما را برطرف کنند؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم با شرکت لوله بازکنی فوری تماس بگیرید. ما با اعزام افراد ماهر و باتجربه، دلیل اصلی این مشکل را پیدا کرده و اقدامات لازم برای برطرف کردن آن را انجام خواهیم داد.

تشخیص محل ترکیدگی یا نشتی لوله

16867460966489b3f0bef8f main

ترکیدگی یا نشتی لوله‌های آب و فاضلاب یکی از مواردی است که می‌تواند خسارت‌های مالی زیادی را برای شما به بار بیاورد. ترک‌خوردگی، نشت آب و پوسته‌ریزی دیوار یا سقف تعدادی از نشانه‌های واضح مشکلاتی در لوله‌های آب و فاضلاب هستند. همچنین تغییر ناگهانی دمای آب، یخ زدن و فرسوده بودن لوله‌ها سه دلیل عمده ترکیدگی لوله‌ها محسوب می‌شوند.

 برای اینکه کار تعمیر لوله‌ها را آغاز کنید نیاز دارید که در ابتدا محل دقیق ترکیدگی لوله را تشخیص دهید. خوشبختانه دستگاه‌های پیشرفته‌ای وجود دارد که می‌تواند در چند دقیقه محل دقیق ترکیدگی لوله را تشخیص دهد بدون اینکه نیاز باشد بخش‌های مختلفی از دیوار تخریب شود. شما می‌توانید وظیفه انجام این کار را بر عهده تیم لوله بازکنی فوری بگذارید. ما همه اقدامات لازم برای تشخیص محل ترکیدگی یا نشتی لوله و برطرف کردن این مشکل را انجام خواهیم داد.

خدمات لوله بازکنی را از ما بخواهید!

لوله بازکنی فوری با در اختیار داشتن تیم‌های ماهر و آموزش دیده در نقاط مختلف تهران می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات لوله بازکنی را به شما ارائه دهد. قیمت مناسب، ارائه فاکتور رسمی، سرعت عمل بالا و تنوع خدمات وجه تمایز ما با سایر کسب و کارهای مشابه است. ناگفته نماند خدمات ما به صورت بیست‌وچهارساعته و در تمام روزهای هفته انجام می‌شود.

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services