برندها در زمینه وان جکوزی در ایران 1

 

بررسی بهترین برند وان و جکوزی ایرانی و خارجی در ایران

امروزه، وان و جکوزی یکی از کالاهای مورد توجه از لوازم حمام و سرویس بهداشتی خانه ها شده است. گاهی از اوقات در هنگام خرید وان و جکوزی، برای خیلی از ما این سوال پیش خواهد آمد که واقعا بهترین برند وان جکوزی از نظر کیفیت یا قیمت مناسب در بازار ایران، مطابق با سلیقه و بودجه ما چه مارکی هست؟ در اینکه همه برندهای وان و جکوزی فعال در بازار، دارای معایب و مزایای هستند، تردیدی نیست. اما نکاتی که میتواند به شما در خرید بهترین برند وان و جکوزی کمک کند، بررسی نظرات خریداران در فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا – بامیلو و زنبیل و … هست. تنوع در کیفیت، کارایی و کاربرد و همچنین قیمت این محصول، میتواند در انتخاب بهترین برندهای وان و جکوزی به شما کمک کند.

حالا در ادامه همراه شما عزیزان، به بهترین برندها و مارکهای ایرانی و خارجی وان جکوزی موجود در بازار ایران اشاره میکنیم.

 

جکوزی پرشین استاندارد

پرشین استاندارد، یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان وان، جکوزی، کابین دوش و سونا، پانل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن در ایران می باشد؛ که به دلیل دارا بودن بالاترین سطح کیفیت، بیشترین تنوع در طرح و اندازه، ارائه متفاوت ترین امکانات در محصولات، گستردگی شبکه توزیع و خدمات پس از فروش، متمایز از دیگران در این عرصه قدم برمی دارد.

جکوزی پرشین استاندارد - مدل دگاس

 

وان و جکوزی شاینی

 شركت نوآوران نوید از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه سرمایه گذاری، تولید و بازرگانی آغاز نموده است.

این شرکت؛ محصولات بهداشتی خود را شامل وان، جكوزی، زیردوشی، كابین دوش و پانل دوش با برند شاینی تولید، مونتاژ و توزیع می نماید.

محصولات شاینی در طرح و مدل های متنوع، زیبا و بی نظیر و مطابق با تكنولوژی روز جهانی و استانداردهای بین المللی تولید شده و با تاكید بر افزایش كیفیت و دوام با قیمت های مناسب، آسایش و زیبایی را به خانه های شما هدیه می دهد.

از خصوصیات وان وجکوزی های شاینی می توان به وزن سبک، مقاومت بالا و دوام رنگ آن در طی سالیان طولانی مصرف و همچنین سهولت شستشو و تمیز نمودن آن اشاره كرد.

 

 

برند شاینی هم وان جکوزی ابعاد کوچک دارد هم وان جکوزی با سایز های بزرگ . وان جکوزی ها با ظرفیت های تک نفری – دونفری و چند نفری تولید میشوند.  برای اندازه گیری وان جکوزی طول و عرض فضای حمام رو اندازه بگیرید کوچک ترین وان جکوزی شاینی مدل 001 با عرض 80 سانتی متر و طول 140 سانتی متر می باشد.

وان و جکوزی شاینی

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان سلطانی، نبش خیابان مهرشاد، پلاک ۷

کارخانه: تهران- رباط کریم -شهرک صنعتی پرند- میدان فن آوری – خیابان گلزار – نبش گلدشت- قطعه D41

تلفن: ۲۶۲۰۶۰۶۲ و ۲۳۵۶۰(۰۲۱)

فکس: ۲۲۰۵۹۷۴۱ (۰۲۱)

 

گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا

 

وان و جکوزی باداب

وان و جکوزی باداب

گروه صنعتی باداب فعالیت خود را از سال 1372 در زمینه تولید قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت در کرج آغاز نموده است. در حال حاضر این شرکت انواع جکوزی _ وان و زیردوشی – اتاق دوش و اتاق سونا را در مدلهای بسیار متنوع و همگام با مدلهای روز دنیا با ورقهای PMMA/ABS/PMMA وتقویت فایبرگلاس در دست تولید دارد. تولیدات این شرکت به لحاظ تکنولوژی تولید به دو دسته زیر می باشد:

قطعات تولید شده از ورقهای سه لایه PMMA/ABS/PMMA

قطعات تولید شده از مواد فایبر گلاس که با توجه به مورد مصرف هر کدام با تکنولوژی های مربوطه تولید می شود از قبیل یک رو پرس و دور رو پرس.

وان و جکوزی های باداب با ظاهری زیبا و منحصر به فرد مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز دنیا در زمینه طراحی، ساخت و ایمنی محصولات وان و جکوزی ساخته شده جنس بدنه وان و جکوزی باداب از نوع ورق آکرولیک ۷ لایه مقاوم در برابر انواع باکتری ها و قارچ ها ساخت کشور ترکیه بوده و شاسی سازه دستگاه نیز استوار بر قطعات آلیاژ استیل ضد زنگ می باشد که این مسئله دوام و طول عمر مصحولات باداب را با توجه به ۵ سال گارانتی محصولات امری تضمین شده و غیر قابل انکار می نماید .

یکی از نکاتی که موقع خرید وان جکوزی خانگی باید دقت بیشتری داشته باشید سایز و ابعاد وان جکوزی مورد نیاز هست. کارخانه وان جکوزی باداب برای انواع سایز های سرویس حمام وان جکوزی طراحی کرده است.

 

مطلب پیشنهادی : 6 ایده جذاب طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام

 

با توجه به گسترش روز افزون زندگی آپارتمانی و کوچکتر شدن فضای آپارتمان ها به مراتب سرویس حمام ها نیز کوچکتر و کوچکتر می شود.کارخانه باداب , وان جکوزی های خود را با توجه به درخواست بازار و مشتریان , در سایز و ابعاد کوچک نیز تولید کرده است . وان جکوزی کوچک باداب از طول 90 تا 140 سانتی متر و عرض 70 الی 75 سانتی متر می باشد.

وان جکوزی های سایز بزرگ بیشتر برای سرویس حمام بزرگ انتخاب می شود.اندازه طول این وان جکوزی ها حدودا 170 الی 190 سانتی متر و عرض 100 الی 140 سانتی متر می باشد.

وان جکوزی های موجود در سایز استاندارد , بیشترین فروش و بالاترین تنوع در بین مدل ها را دارد این سایز وان جکوزی بیشتر به عنوان سایز استاندارد در بین تمامی برند ها شناخته می شود. وان جکوزی سایز استاندارد به طول 170 الی 175 سانتی متر و عرض 70 الی 90 سانتی متر می باشد.

دفتر مرکزی : تهران ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیراز جنوبی ، خیابان سامان ، پلاک 3

تلفن :۰۲۱-۸۸۲۱۳۰۳۱

 

مطلب پیشنهادی : گیاه سرویس بهداشتی و حمام

 

وان و جکوزی زرین آب

وان و جکوزی زرین آب

شرکت زرین آب در سال 72 تاسیس و در سال 74 با دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع جهت تولید انواع وان حمام و زیردوشی کار تولید محصولات بهداشتی حمام را تحت لیسانس آلیبرت فرانسه بصورت رسمی آغاز نمود.

مواد اولیه محصولات از شرکت آلیبرت فرانسه که اولین تولید کننده ورق های ترکیبی اکریلیک و abs در جهان است خریداری شده، که مزیت مهم آن بی نیازی از دیگر مواد درجهت تقویت و استحکام وان میباشد. هم اکنون این محصولات از شرکت senoplast اتریش با عنوان senosan2000 تهیه میشود که ورق های تولیدی این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا میباشد که اخیرا به ورق های آنتی باکتریال تبدیل گردیده که مدارک و اسناد آن به تایید مراکز قانونی کشورهای اروپایی نیز رسیده است. کلیه وان ها و جکوزی های زرین آب دارای شاسی از آهن گالوانیزه، ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت می باشند. جکوزی ها شامل ۵ جت معمولی و ۱ عدد روتاری جت می باشند که قابل چرخش در حین کارکرد هستند.

وان جکوزی، سونای آپارتمانی و جکوزی آپارتمانی، اصلی ترین تولیدات شرکت زرین آب در زمینه محصولات و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی است.

 

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید وان و جکوزی

 

نکته قابل توجه در مورد جکوزی های زرین آب این است که هر مدل جکوزی در 4 تیپ مختلف ارائه می شود. تفاوت تیپ ها در قابلیت های آنها است که بنا به سلیقه و درخواست مشتری قابلیت تغییر را دارد. این خصوصیت باعث می شود تا حق انتخاب مشتری برای خرید جکوزی دلخواه خود افزایش یابد.

به لحاظ زیبایی می توان گفت که انواع مدل های وان جکوزی زرین آب یکی از بهترین و مدرن ترین طراحی ها را دارد و نمای زیبا و چشمگیری را به دکوراسیون حمام شما می دهد.

پمپ آب قدرتمند جهت مکش و دهش آب وان، امکانات ماساژور، سیستم صوتی ، روشنایی، کلید محافظ جان (با کوچک ترین نوسان برق اصلی دستگاه را خاموش می نماید) از جمله امکانات جکوزی های تولید برند زرین آب است.

یکی دیگر از امکانات جکوزی های زرین آب وجود سنسور حرارتی و سنسور آمپر است که عملکرد آنها بدین گونه است که اگر آب بیش از حد گرم شود و یا میزان آمپر (جریان برق) افزایش یابد، این سنسورها بصورت اتوماتیک موتور را خاموش خواهند کرد و از داغی بیش از حد جکوزی جلوگیری می نمایند.

تلفن تماس 88215460   -88215461

 

مطلب پیشنهادی : انتخاب دوش حمام

 

وان و جکوزی ریتون

وان و جکوزی ریتون

شرکت ریتون در سال 1385 تاسیس و در طول سال ها فعالیت و تلاش قدم در راه رشد و ترقی گذارده تا به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید وان و جکوزی و شیرآلات بهداشتی دست یابد.

وان جکوزی های ریتون از بهترین قطعات وارداتی تولید می شود. ورق بدنه جکوزی های ریتون از ورق های اکرلیک که تماما آنتی باکتریال می باشد ساخته می شود. کارخانه ریتون در تهران شهرک صنعتی پرند می باشد و یکی از برترین تولید کننده های وان جکوزی در کشور می باشد.

بدنه وان جکوزی های ریتون از ورق های اکریلیک وارداتی ساخته شده است ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد که زرد نمی شود و آنتی باکتریال است. موتور جکوزی های ریتون از برند LX ایتالیا می باشد و تمام قطعات ماساژور ها و … وارداتی می باشد وان جکوزی های ریتون 5 سال گارانتی دارد و دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

ورق استفاده شده بصورت سه لایه Acrylic / ABS / Acrylic و ورق کست آکریلیک آلمانی (تقویت شده با 5 لایه فایبرگلاس) می باشد. شاسی محصولات تمام استیل باضخامت 25×25 میلیمتر بوده که ضد زنگ و خوردگی می باشد. موتورهای سفارشی ریتون دارای هسته کاملاً عایق با ضریب ایمنی بالا و مقاوم در برابر گرما و کم صدا و کم مصرف و بدون لرزش بوده که خروجی آن تا 450 لیتر در دقیقه می باشد.

این شرکت مجاز می باشد کلیه آپشن های جکوزی موجود در بازار شامل سیستم صوتی، بلوتوث، اوزون و … را مطابق با سفارش مشتری بر روی مدل های تولیدی قرار داده و نیاز مشتری را برطرف سازد.

 

مطلب پیشنهادی : نحوه نصب جکوزی خانگی

 

ظرفیت وان و جکوزی خانگی ریتون

 وان جکوزی های ریتون در مدل های تک نفری ، دونفری ، 4 نفری و 6 نفری تولید می شود. سایز استاندارد وان جکوزی یک نفره ریتون برای طول 140 الی 180 سانتی متر است و عرض 70 الی 85 سانتی متر می باشد. همچنین سایز استاندارد وان جکوزی ریتون دونفری طول 170 الی 185 سانتی متر و عرض 95 الی 130 سانتی متر می باشد و برای وان جکوزی 4 نفری عرض 170 سانتی متر و طول 180 سانتی متر و برای 6 نفری 180 عرض و طول 200 سانتی متر است.

آدرس کارخانه: تهران ، شهرک صنعتی پرند ، خیابان نوآوران ، بعد از کیمیاگران، پلاک19

  
 

تلفن کارخانه: 56418215-021      56418345-021

 
 

وان و جکوزی لادر

وان و جکوزی لادر

لادریک تولیدکننده منحصر به فرد ایرانی است که به ساخت وتولید سیستم های لوکس حمام،دوردوش ،زیر دوش،انواع وان وجکوزی در پوشش گارانتی استثنایی خودبه مشتریانش آرامش خاطر هدیه داده است .

محصولات لادر، تولید شده با ورق ۳ لایه PMMA/ABS/PMMA به ضخامت ۶ میلی متر و آنتی باکتریال بوده که با فایبرگلاس با ضخامت ۴mm تقویت شده است. شاسی و پایه های محصولات لادر از فلز استیل به دو شکل وطی ۲۵*۲۵ و لوله استفاده می شود که از استحکام و ثبات بسیار بالایی برخوردار می باشد. به دلیل اینکه شیوه مونتاژ شاسی به گونه ای است که هم از فرآیند جوش و هم اتصال با پیچ و مهره بهره می گیرد، در صورت نیاز باز کردن و مونتاژ دوباره، شاسی روی محصول در محل نصب بسیار آسان می باشد.

استفاده از تکنولوژی نانو ضد رسوب به محصولات جلو شیشه و کابین دوش که مانع از لک شدن و رسوب گرفتگی شیشه ها می شود.

بهره گیری از فرایند وکیوم فرمینگ با استفتده از پلی استر و الیاف شیشه به همراه روش حرارت دهی و پخت دمکی و کوره ای ورقه ها.

شهرک صنعتی صفادشت، بلوار خرداد. پلاک ۲۲۸

02126244376 –  02126244726

 


پایان مطلب


 

لینک های مفید و مطالب پیشنهادی مرتبط

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید