سبد حصیری

سبد حصیری در دکوراسیون منزل تلفیقی از مدرنیته و طبیعت است که علاوه بر ایجاد چیدمان شیک منزل، محیطی گرم و صمیمی ایجاد می کند. مزیت مهم سبد حصیری سازگار بودن با محیط زیست است.

در دکوراسیون حصیری لزومی نیست کل لوازم و اکسسوریها را یکدست از حصیر انتخاب کنید بلکه با انتخاب و نصب تعدادی از وسایل حصیری می توانید یک دکور شیک و جذاب حصیری داشته باشید.

سبد حصیری

 

از سبد حصیری می‌توانید برای ذخیره‌سازی لوازم استفاده کنید، سبد می‌تواند در کمدها، قفسه‌ها و گوشه‌های منزل قرار گیرد و انتخاب بسیار مناسبی برای نظم دهی است.

سبد حصیری

سبد حصیری از تنیده شدن الیاف طبیعی با توجه به پوشش گیاهی هر منطقه ساخته می شود. صنایع دستی حصیری در شمال، جنوب و غرب کشور رواج دارد و طی چند سال اخیر، سبد حصیری جایگاه ویژه ای در دکورراسیون داخلی پیدا کرده است.

برای ساخت سبد حصیری در مناطق جنوبی از برگ درخت خرما و ساقه های نی های باتلاقی، در مناطق شمالی از ساقه برنج و ساقه های نی مردابی استفاده میکنند و در غرب کشور از شاخه های درخت ارغوان و بید (ارغوان بافی).

 در این مطلب ایده های جالبی از کاربرد سبد حصیری در دکوراسیون داخلی را با شما به اشتراک می گذاریم.

 

مطلب پیشنهادی : هال و پذیرایی شیک و ساده

 

دکوراسیون داخلی منزل با سبد حصیری

 

سبد حصیری در دکوراسیون خانه

سبد حصیری یک محصول پرکاربرد در دکوراسیون حصیری است که در قسمتهای مختلف خانه می توانید استفاده کنید . یا سبدی برای محل قرار گرفتن گل و گیاه روی انواع استند گل.

بیشترین کاربرد سبد حصیری نظم دهی لوازم مختلف است که علاوه بر مرتب کردن منزل، یک المان کاربردی در دکوراسیون داخلی است.

 با هم با چند نمونه از کاربرد سبد حصیری بیشتر آشنا می شویم.

 

چنانچه در زمینه صادرات صنایع دستی فعالیت دارید، با ما تماس بگیرید. 

 

سبد حصیری در آشپزخانه

 

سبد حصیری در آشپزخانه

برای داشتن یک دکوراسیون حصیری در آشپزخانه سبدهای حصیری انتخاب مناسبی است.سبد های حصیری در آشپزخانه به عنوان نظم دهنده کابینت، کتابهای آشپزی، حوله و دستمالهای آشپزخانه، لوازم شیرینی پزی، ظرف قاشق و چنگال، سبد زباله های بازیافتی و … کاربرد دارند.

سبد حصیری گرد و بیضی شکل سیار کاربردی و مناسب برای پذیرایی است. این سبد با ارتفاع کم را به عنوان سینی میتوانید به کار ببرید. این سبدها مناسب میوه، شکلات، نان و … می باشد.

یک مدل پرطرفدار سبد حصیری نوع در دار آن است. این سبد حصیری برای نگهداری خشکبار، میوه خشک، خرما، شکلات و … در آشپزخانه بسیار کاربردی است.

سبد حصیری برنج خمره ای شکل، مناسب نگهداری برنج است. به خاطر نوع بافت این سبد حصیری هوا داخل سبد جریان دارد و راهکار مناسبی برای رفع حشره زدن برنج می باشد.

 

سبد حصیری در حمام و سرویس بهداشتی

 

 سبد حصیری در حمام

اگر می خواهید دکوراسیون حصیری را به حمام بیاورید، برای قرار دادن رخت های چرک، لوازم بهداشتی از سبدهای حصیری (باکس های حصیری) از جنس ارغوان (ارغوان بافی) کمک بگیرید. این نوع سبدهای حصیری قابل شستشو هستند که با هر شستشو فضا را معطر می کنند. 

 سبد حصیری در حمام

یک استند چوبی به شکل نردبان با قراردادن سبد حصیری متناسب ایده چالبی برای قرار دادن لوازم بهداشتی است ،پس از آن غافل نشوید.

سبد حصیری برای سرویس بهداشتی

 

سبد حصیری در اتاق خواب

 

سبد حصیری در اتاق خواب

یک دکوراسیون حصیری در اتاق خواب می تواند با چیدن یک سری از اکسسوری و مبلمان حصیری شکل بگیرد. سبدهای حصیری در اتاق خواب برای قرار دادن مجله و روزنامه، لوازم آرایشی، لباسهای اضافه و … مناسب هستند.

سبد حصیری در اتاق خواب

یک ایده برای اتاقهای کوچک به کار بردن سبد حصیری در چارچوب تختخواب هست. در این سبدها می توانید ملحفه های تمیز، کوسن، بالشت و … قرار دهید.

 

سبد حصیری در اتاق کودک

سبد حصیری در اتاق کودک

چه چیزی بهتر از سبدهای حصیری در اتاق کودک که علاوه بر زیبایی، حس و حال طبیعت را به فضای اتاق کودکتان می بخشد. سبدهای حصیری برای نظم دهی و تزیین اتاق کودک عالی هستند. می توانید اسباب بازی، عروسک، کتاب داستان، لباس و سایر وسایل کودکتان را با سبدهای حصیری نظم دهی کنید.

 

سبد حصیری در نشیمن

این نوع سبد حصیری با شکل و بافت خاص زینت بخش نشیمن می باشد. سبد حصیری کنار مبلی برای شال مبل گزینه مناسبی است. از موارد دیگر قرار دادن کوسن، مجله و روزنامه، چتر و دیگر لوازم است.

سبد حصیری

از سبدهای حصیری برای کاشتن انواع گیاهان آپارتمانی و یا آویزان کردن گیاهان هوازی استفاده کنید و محیطی زیبا و متفاوت دیزاین کنید. به دلیل حصیرهایی که در اطراف گلدانهای شما قرار میگیرد، قدرت بیشتری در برابر ضربه، خوردگی، لب پر شدن و… گلدان ها دارد.

سبد حصیری در نشیمن

 

سبد حصیری در راهرو

این قسمت از منزل را نیز می توانید با سبد حصیری چیدمان کنید. در عکس زیر از سبد های حصیری برای نگهداری و قراردادن کفش، مجله و … استفاده شده است.

سبد حصیری در راهرو

 

سبد حصیری در بالکن

در حال حاضر که به طراحی بالکن اهمیت بیشتری می دهند، نصب سبدهای حصیری گزینه مناسبی برای داشتن دکوراسیون متفاوت است.

از این سبدها می توانید به عنوان گلدان در بالکن استفاده کنید.

سبد حصیری گلدان

 سبد های حصیری را به دیوار آویزان کنید و داخل آن لوازمتان را قرار دهید مثل لوازم پیک نیک و کتاب … .

 

سبد حصیری در دفتر کار

در دفتر کار هم می توانید دکوراسیون حصیری داشته باشید.

سبد حصیری برای دفتر کار

گل و گیاه در دکوراسیون همیشه ایده خوبی است و چه بهتر که این ایده را به محل کار و یا دفتر کار خانگی تان بیاورید. حس خوبی که از وجود گیاهان می گیرید در راندمان کارتان موثر است.

سبدهای حصیری علاوه بر گلدان، گزینه بسیار مناسبی در نظم دهی اتاق کارتان هستند.

 

مطلب پیشنهادی :  دکوراسیون دفتر کار در منزل

 

سبد حصیری در دکوراسیون دفتر کار

یک وسیله ضروری در اتاق کار، فایلهای کشویی هستند و چه بهتر که از فایلهای کشویی حصیری در چیدمان دفتر کارتان استفاده کنید.

 

سبدهای حصیری با کاربردهای جالب

 

این سبدهای زیبا که برای قراردادن لوازم خیاطی زینت بخش فضا شده اند.

سبد حصیری

 

چه چیزی بهتر از سبدهای حصیری برای وسایل بافتنی در شبهای سرد زمستان کنار شومینه.

سبد حصیری

 

برای آشپزخانه های کوچک سبد حصیری را آویزان کنید و خوراکیها را در آن قرار دهید.

سبد حصیری

 

 سبد حصیری در کنار بخاری هیزمی با طرحی جالب، می تواند دکوری بی نظیر برای منزل  شما باشد.

سبد حصیری

 

عکس زیر مناسب راهرو و بالکن می باشد. یک چیدمان متفارت با سبدهای زیبا.

سبد حصیری

 

ترکیب زیبایی از سبد حصیری و شلف فلزی، برای حمام های کوچک.

سبد حصیری

 

سبد حصیری انتخاب مناسبی برای خرید روزانه است. علاوه بر زیبایی به حفظ محیط زیست نیز کمک میکند.

سبد حصیری آشپزخانه

 

سبد حصیری در لاندری روم را برای قرار دادن لباس، ملحفه، حوله و مواد شوینده و بهداشتی به کار ببرید.

سبد حصیری در لاندری روم

 

مبلمان حصیری در دکوراسیون

 

مبلمان حصیری

مبلمان حصیری یک المان چشمگیر برای دیزاین دکوراسیون حصیری است.

دکوراسیون با مبلمان حصیری یک فضای گرم و طبیعی را ایجاد میکند و معمولا در بالکن و باغ (محوطه های سبز) به کار می رود اما این به این معنا نیست که نمی توان این نوع مبلمان را به داخل خانه آورد. اگر به مبلمان حصیری علاقمند هستید میتوانید با خیالی راحت آن را به دکوراسیون منزلتان بیاورید. زیرا رنگ این مبلمان تن های قهوه ای خاکی هستند (رنگهای خنثی هستند) و به راحتی با سبکهای مختلف دکوراسیون هماهنگ میشوند.

برای ساخت مبلمان حصیری از حصیرهای منطقه جنوب و خیزران استفاده میشود که ماندگاری و دوام بیشتری برای مبلمان دارند. معمولا پایه های مبلمان حصیری از چوب که مقاومت بیشنری دارد ساخته میشود. همچنین ترکیب فلز و حصیر تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است که زیبایی خاص خود را دارد.

میتوانید میز ناهارخوری چوبی با صندلی های حصیری را در نشیمن قرار دهید. پاف حصیری در نشیمن و برای میز جزیره آشپزخانه نیمکت حصیری ست کنید.

در ادامه محصولات حصیری در دکوراسیون را معرفی میکنیم.

 

  • دیوارکوب حصیری

 

دیوارکوب حصیری

 

یکی از محصولات حصیری که مورد توجه قرار گرفته دیوارکوب حصیری دست ساز برای تزیین دیوار است. برای کسانی که میخواهند حس گرمی در فضای خود بیاورند تزیین دیوار با دیوارکوب حصیری انتخاب مناسبی است. با همین چیدمان ساده یک دکوراسیون حصیری خواهید داشت.

همان طور که قبلا اشاره کردیم محصولات حصیری قابل استفاده با سبکهای مختلف دکوراسیون است. به عنوان مثال در سبک مدرن برای ایجاد نقطه کانونی دیوارکوب های حصیری گزینه مناسبی هستند. چیدن دیوارکوبهای حصیری در اندازه و رنگهای مختلف یک نقطه متفاوت و جالب در دکوراسیون منزلتان ایجاد خواهد کرد.

علی رغم تصور ایده های زیادی برای تزیین دیوار با حصیر است که جند نمونه در زیر اشاره شده است.

در بدو ورود منزل چیدمان راهرو بسیار جلب توجه میکند، برای خلق یک راهروی متفاوت و خاص از دست سازه ها ی حصیری کمک بگیرید.

یکی از قسمتهایی که با دیوارکوب حصیری میتوان تغییر زیبایی ایجاد کرد، دیوار بالای شومینه است.

در آشپزخانه با کاشی و کابینت های روشن دیوارکوبهای حصیری رنگی برای یک دیزاین خلاقانه کاملا مناسب است.

 

مطلب پیشنهادی : تزیین دیوار با بشقاب دیوارکوب 

 

  • پاراوان حصیری

پاراوان حصیری

پاراوان برای پارتیشن بندی و تفکیک فضا استفاده می‌شود. پاراوان های حصیری بسیار سبک هستند و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند. علاقمندان به حصیر می توانند از این المان زیبا در دکوراسیون حصیری بهره بگیرند که علاوه بر تزیین فضای داخلی کاربردی هم هست.

  • اتاق خواب حصیری

ایده دکوراسیون حصیری در اتاق خواب را با آوردن اکسسوریهای حصیری به واقعیت تبدیل کنید.

آویزان کردن لوستر حصیری، قرار دادن صندلی حصیری و یا نیمکت حصیری در اتاق خواب، تخت خواب حصیری، پاراوان حصیری برای جداسازی فضا و صندوقچه حصیری اکسسوری هایی هستند که با هر کدام می توانید یک دکوراسیون حصیری در اتاق خواب داشته باشید.

 

مطلب پیشنهادی : اتاق خواب مستر چیست؟

 

  • ساخت لوستر با حصیر (لوستر حصیری)

​یکی از جذاب‌ترین مواردی که میتوانید در دکوراسیون منزل خود داشته باشید، لوستر حصیری است. استفاده از محصولاتی از این قبیل که از مواد اولیه آن از طبیعت گرفته شده، نقش بسیار زیادی در زیباسازی دکور منزل شما خواهد داشت. لوستر حصیری، می‌تواند بزرگ یا کوچک با رنگ های طبیعی حصیری انتخاب شده باشد. البته با توجه به قابل اشتعال بودن حصیر در مجاورت لامپ و وسیله روشنایی، بیشتر در حالت دکوری و یا به عنوان چراغ خواب از آن استفاده نمایید و یا با بکارگیری نکات ایمنی در کار خود، احتمال بروز هرگونه خطر را کاهش دهید


پایان مطلب


 

لینک های مفید و مرتبط با ابن مطلب

 

 

 
 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید