دغدغه حمل کالا با برنامه اعلام بار آنلاین آسان بار 1

کاهش دغدغه حمل کالا با برنامه اعلام بار آنلاین آسان بار قابل دسترس برای عموم

برنامه اعلام بار آنلاین که مدت زمان کوتاهی است در اختیار رانندگان قرار گرفته است، دغدغه یافتن کالا برای حمل را کاهش داده است. دیگر رانندگان درگیر این مسئله نیستند که چگونه و از کجا می توانند کالایی برای حمل بیابند. از سوی دیگر نیز صاحبان بار نیز دیگر دغدغه یافتن راننده برای حمل بار خود را ندارند.

راننده یک قهرمان است به همین دلیل باید با عزت نفس به این شغل سخت و طاقت فرسا بپردازد. بسیاری از رانندگان همیشه با این مشکل مواجه بودند که باید زمان زیادی صرف می کردند تا بارنامه تهیه می نمودند. اما دیگر با استفاده از برنامه اعلام بار این مشکل را ندارند. آنها به سادگی و از طریق این برنامه می توانند انواع بارنامه های الکترونیکی خود را دریافت نمایند.

پس استفاده از برنامه اعلام بار نه تنها یافتن کالا برای حمل بار توسط رانندگان را آسان نموده است، بلکه نیازهای دیگر آنها را نیز برطرف کرده است. به همین دلیل دیگر رانندگان و صاحبان بار با دغدغه های مختلف روبه رو نیستند. آنها در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت می توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. صاحبان بار نیز دیگر دغدغه ای نداشته و می توانند متناسب با نوع و میزان کالای خود، راننده مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

کاربرد اپلیکیشن اعلام بار آنلاین

باربری اینترنتی که امروزه موفق شده است رضایت بیشتر رانندگان را جلب کند، یک روش عالی برای کسب درآمد بیشتر است. در روش های سنتی حمل بار، معمولا رانندگان با این مشکل مواجه بودند که چگونه و از کجا کالا برای حمل پیدا کنند. اما امروزه دیگر این مشکل وجود ندارد. زیرا رانندگان و صاحبان بار به سادگی و در کوتاه ترین زمان به خواسته خود دست می یابند. به طور کلی باید مهمترین کاربردهای استفاده از اپلیکیشن اعلام بار را چنین بیان نماییم:

  1. دسترسی به تمامی بارهای سبک و سنگین در اپلیکیشن

  2. دسترسی تمام رانندگان در سراسر کشور به کالاهایی که باید حمل شوند

  3. عدم نیاز به حضور راننده و خودرو در صف های طولانی انتظار بار بنگاه ها و بنادر

  4. دریافت اطلاعات مهم انواع بارنامه های الکترونیکی بر روی اپلیکیشن اعلام بار

  5. دریافت نقدی و فوری کرایه حمل بار توسط راننده با استفاده از اپلیکیشن

  6. افزایش درآمد رانندگان و کاهش هزینه های دیگر و جلوگیری از تلف شدن وقت

 

دیگر نه تنها رانندگان، بلکه صاحبان بار نیز می توانند به سادگی و از طریق اپلیکیشن اعلام بار، اقدام به ثبت درخواست حمل بار خود نمایند. این اپلیکیشن به هیچ عنوان دلال محسوب نمی شود و تنها صاحبان بار و رانندگان را به یکدیگر متصل می کند.

16496152636253219f60ce5 main

اعلام بار آنلاین

مزایای استفاده از برنامه باربری اینترنتی

 

اصولا استفاده از تکنولوژی در هر زمینه ای، امتیازاتی را به طرفین می دهد. کاربرانی که از این اپلیکیشن باربری استفاده می کنند نیز، به مزایای بسیاری دست می یابند. از جمله این مزایا باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعیین مبدا و مقصد حمل بار

در روش های سنتی حمل بار، رانندگان بسیاری با این مشکل مواجه بودند که نمی دانستند باید بار مورد نظر را به کدام استان و کدام منطقه ببرند. اما امروزه با استفاده از اپلیکیشن اعلام بار، می تواند مقصد و مبدا حمل بار را به سادگی بر روی نقشه مشاهده نمود. در صورتی که راننده ای توانایی طی کردن مسافت مورد نظر برای حمل بار را نداشته باشد، می تواند به سادگی از حمل بار مورد نظر انصراف دهد.

  • تعیین نوع خودرو برای حمل بار

از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن اعلام بار آنلاین باید به تعیین نوع خودرو اشاره کنیم. صاحبان بار می توانند بسته به میزان کالایی که باید حمل شود، خودروی مناسب را انتخاب کنند. از سوی دیگر آنها می توانند تمام اطلاعات خودرو را در اختیار داشته و حتی کالایی که از مبدا دریافت و به مقصد ارسال می شود را رصد کنند. این مسئله صاحبان بار را از اطمینان بسیار زیادی برخوردار نموده است.

  • قابلیت ردیابی بار

 تمام شرکت های حمل و نقل در گذشته نگران این بودند که نمی توانستند کالای خود را ردیابی کنند. باید تا زمانی که راننده به مقصد مورد نظر می رسید و بار را تحویل می داد، منتظر می ماندند. اما امروزه با استفاده از اپلیکیشن باربری، می توانند کالای خود را در هر مکانی که باید ردیابی کنند. پس دیگر هیچ نگرانی ندارند و دچار ترس و استرس نیز نمی شوند.

164961515562532133d6341 main

خدمات اپلیکیشن باربری آنلاین

دسترسی آسان به انواع بارنامه های الکترونیکی

شاید باید بگوییم یکی از مهمترین و خاص ترین قابلیتی که استفاده از اپلیکیشن باربری اینترنتی در اختیار رانندگان قرار داده است، استعلام به صورت آنلاین است. رانندگان به سادگی می توانند بارنامه های خود را از طریق اپلیکیشن باربری استعلام نمایند. آنها حتی می توانند با استفاده از این سیستم کارت هوشمند راننده را نیز استعلام کرده و دریافت کنند.

پس به طور کلی باید بگوییم استفاده از اپلیکیشن اعلام بار آسان بار، دنیای جدیدی را پیش روی رانندگان و صاحبان بار قرار داده است. آنها دیگر به دنیای تکنولوژی متصل شده اند و می توانند از مزایای این دنیا بهره مند شوند. بدون آنکه نگران این باشند که از کجا و به چه طریقی خدمات مورد نیاز خود را کسب کنند. رانندگان دیگر دغدغه یافتن کالا برای حمل را ندارند. صاحبان بار نیز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن راننده و خودروی مورد نظر خود را برای حمل بار انتخاب کنند.


پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید