تریلی چند تن میلگرد حمل میکند 1

هر تریلی چند تن میلگرد حمل میکند؟

هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی میلگرد برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی است که با توجه به نقش پر رنگ آن، باید به شکل دقیقی مورد بررسی قرار بگیرد.

 در این زمینه فاکتور‌های زیادی نظیر وزن میلگرد‌ها، مسافتی که باید طی شود و چند موضوع مهم دیگر، اثرگذار هستند. همچنین جدا از هزینه‌ها، باید ایمنی حمل و نقل راه در نظر بگیرید که وابسته به انتخاب ماشین و راننده معتمد است.

اگر مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند حمل و نقل میلگرد هستید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که هر تریلی چند تن میلگرد حمل می‌کند و چه نکاتی را در این‌باره باید در نظر داشته باشید.

انواع ماشین حمل و نقل آهن

برای بررسی اینکه هر تریلی چند تن میلگرد حمل می‌کند ابتدا باید نوع ماشین حمل‌کننده را مشخص کنیم. بدیهی است که هر ماشین ظرفیت مشخصی دارد و باید ماشین مناسب با بار خود را انتخاب کنید.

به صورت کلی، ماشین‌های حمل و نقل به سه دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شوند:

  • ماشین باربری سبک: وانت‌های سبک و سنگین

  • ماشین باربری نیمه سنگین: کامیونت‌های هیوندا، خاور، ایسوزو و …

  • ماشین باربری سنگین: انواع کامیون و تریلی

  • ماشین باربری فوق سنگین: بوژی

در جدول زیر به صورت دقیق‌تر می‌توانید مشاهده کنید که هر ماشین یا هر تریلی چند تن میلگرد حمل می‌کند:

انواع ماشین حمل و نقل آهن

مقادیر ذکر شده در جدول، مقادیر استاندارد هستند و توصیه می‌شود در عمل اجازه ندهید تریلی انتخابی بیش از این مقادیر اقدام به بارگیری کند. در حمل و نقل میلگرد، معمولا آخرین گزینه از جدول با ظرفیت 24 تن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوان از طریق آن تمام بار را به صورت یکجا دریافت کرد و به عبارت دیگر، 24 تن حداکثر ظرفیت مجاز برای یک تریلی است. اما در صورتی‌که مقدار بار شما کمتر باشد، می‌توانید از ماشین‌هایی با ظرفیت کمتر نیز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اغلب کارخانه‌ها، میلگرد را به صورت ظرفیتی با حداقل ظرفیت یک تریلی یعنی 24 تن به فروش می‌رسانند و در صورتی‌که قصد خرید با ظرفیت کمتر را داشته باشید، نمی‌توانید به صورت مستقیم از این کارخانه‌ها خرید کنید. در این شرایط، پیشنهاد ما به شما خرید از بازرگانی‌های معتبری چون آیرومارت است. آیرومارت با شعار “یک کلیک تا خرید آهن” در تلاش است فرایند خرید میلگرد و انواع مقاطع فولادی را برای شما ساده و سریع کند.

سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی حمل و نقل میلگرد

در سطرهای پیشین بررسی کردیم که هر تریلی چند تن میلگرد حمل می‌کند اما جدا از ظرفیت حمل بار، یک‌سری عوامل دیگر نیز برای حمل و نقل میلگرد وجود دارند که باید به آنها توجه کنید که در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته‌ایم.

توجه به نوع بار

میلگرد‌ها در سایز بندی‌های مختلفی به تولید می‌رسند و از نظر وزنی هم متفاوت هستند. همچنین در برخی موارد ممکن است بار متفاوت بوده و به عنوان مثال ناودانی باشد که در این صورت توجه به وزن ناودانی یا هر محصول دیگری اهمیت دارد و باید پیش از بارگیری به شکل دقیق کل وزن بار محاسبه شود.

شرایط ماشین

هر نوع از ماشین که برای حمل و نقل بار خود انتخاب کرده‌اید، باید شرایط مناسبی داشته باشد. برای حمل بار با ماشین‌های جدید‌تر و ایمن‌تر، بدیهی است که باید مقدار بیشتری هزینه کنید اما در عوض، امنیت بار شما بالاتر خواهد بود. همچنین توصیه می‌شود اگر راننده معتمدی را سراغ ندارید، حتما از شرکت‌های معتبر حمل و نقل کمک بگیرید تا بار، به سلامت و بدون مشکل به دست شما برسد. مجموعه آیرومارت، باربری ایمن و سریع را برای شما تضمین می‌کند.

مسافت حمل بار

مسافت حمل بار از دیگر عواملی است که در فرایند حمل و نقل میلگرد باید به آن دقت کنید! مقدار زیادی از هزینه نهایی، وابسته به مسافت حمل و نقل است و از این رو توصیه می‌شود که از نزدیکترین تولید‌کننده یا بنگاه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. جدا از این، اگر مسافت خیلی طولانی باشد، باید ماشین‌های بهتری را مامور حمل و نقل کنید و بیشتر به فکر ایمنی بار خود باشید.

قیمت یک تریلی میلگرد چقدر است؟

قیمت یک تریلی میلگرد چقدر است؟

در بازار آهن این جمله که قیمت یک تریلی میلگرد چقدر است را زیاد خواهید شنید! با وجود اینکه پیشتر بررسی کردیم که هر تریلی چند تن میلگرد را حمل می‌کند و چه ظرفیت‌هایی برای این کار وجود دارد، اما در بازار معمولا یک تریلی میلگرد را همان 24 تن در نظر گرفته و قیمت را بر این اساس می‌سنجند!

قیمت میلگرد ثابت نیست و از این رو نمی‌توان قیمت دقیق یک تریلی میلگرد را ارائه کرد اما در صورتی‌که خودتان می‌خواهید این قیمت را محاسبه کنید، تنها کافی است که قیمت هر یک کیلوگرم میلگرد را بررسی کرده و آن را در وزن مورد نظر ضرب کنید. محاسبه دقیق قیمت با توجه به نرخ این کالا و هزینه‌های حمل آن را می‌توانید از کارشناسان آیرومارت و با شماره‌گیری 02145306 پیگیری نمایید.

خرید میلگرد در حجم دلخواه

همانطور که پیشتر گفته شد، اغلب کارخانه‌ها میلگرد را به صورت ظرفیتی ارائه می‌کنند و نمی‌توان زیر یک تریلی یعنی 24 تن میلگرد را به صورت مستقیم از آنها تهیه کرد. جدا از این، خرید میلگرد، امری نیازمند تجربه است تا بتوان خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشت. از این رو اگر کمتر از 24 تن میلگرد نیاز دارید و یا تجربه کافی برای خرید را ندارید،پیشنهاد می‌شود از فروشگاه‌های معتبر آهن آلات محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

یکی از این فروشگاه‌های معتبر آیرومارت است که محصولات خود را از معتبر‌ترین تولیدکنندگان تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در آیرومارت سفارشات شما از نزدیک‌ترین انبارها به مقصد تهیه می‌شوند و ازاین‌رو، هزینه حمل و نقل میلگرد برای شما کمتر خواهد بود. برای خرید و بررسی قیمت انواع میلگرد، از قیمت میلگرد جهان فولاد سیرجان گرفته تا میلگرد ذوب آهن و هر برند دیگری از این محصول، تنها کافی ‌است که به سایت آیرومارت به آدرس www.iromart.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرید.

168862047764a64dbd801ac main

کلام آخر

فرایند خرید میلگرد، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما موضوعی که کمتر به آن توجه می‌شود، حمل و نقل میلگرد است! حمل و نقل میلگرد با چالش‌های زیادی رو‌برو است و باید نکات زیادی نظیر نوع ماشین حمل‌کننده، مسافت انبار تا محل تخلیه، قابل اطمینان بودن راننده، حجم سفارش و برخی موارد دیگر را رعایت کنید تا بار شما با ایمنی بالا و بی‌خطر به دستتان برسد. ازاین‌رو ما در این نوشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بررسی کنیم که هر تریلی چند تن میلگرد حمل می‌کند و همچنین چه نکاتی را در حمل و نقل میلگرد باید رعایت کرد.

با خرید از آیرومارت، در هر تناژی که نیاز دارید، انواع میلگرد را خریداری کنید. این مجموعه با پوشش دادن تمام مراحل خرید و ارسال بار با مطمئن‌ترین وسایل نقلیه حمل و نقل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به شما در داشتن بهترین تجربه خرید کمک می‌کند.

 


پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید